וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני בלילי: "אם נמשיך ביכולת הזו, גם הגולים יגיעו"

14.11.2010 / 11:54

לאחר ה-0:0 עם אשדוד, מאמין חלוץ בני יהודה שהשערים יבואו: "השתדרגנו מהמשחקים האחרונים". ראלי ישוב השבוע

בבני יהודה התאכזבו אמש (שבת) מאוד מהתיקו המאופס שהושג נגד מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור העשירי בליגת העל, אבל שאבו עידוד מהיכולת הטובה יחסית שהפגינו השחקנים, בייחוד במחצית השנייה, בה הגיעו הזהובים למצבי הבקעה קורצים, כשרק יום נפלא של שוער אשדוד יוסי שקל בין הקורות מנע שלוש נקודות משחקניו של דרור קשטן.

אחרי מספר חילופים שביצע קשטן במחצית השנייה החלו שחקניו לשטוף את המגרש והיה נראה שהשער באוויר, אולם אוזלת יד ורגל של קשרי בני יהודה וחלוציה, השאירו את מאזן ההבקעה על אפס, והזהובים נאלצו להסתפק בנקודה אחת בלבד.

"היה חסר לנו רק שער אחד והכל היה מושלם", אמר חלוץ הזהובים פיני בלילי. "אבל אם נסתכל על הכוס המלאה, שיחקנו כדורגל טוב, במיוחד אחרי מה שעבר עלינו בשבועות האחרונים. אם נמשיך ביכולת הזו, הגולים יבואו".

הזהובים לא נוצחו בשלושת המשחקים האחרונים בליגה, אולם מצד שני הקבוצה גם לא מצליחה להבקיע ולא צוברת ניצחונות. בלילי התייחס גם לכך ואמר: "כולם: המאמן, השחקנים, ההנהלה, הקהל מחכים לנקודות שיחזירו אותנו למעלה הטבלה, אבל השתדרגנו מהמשחקים האחרונים וזה ואולי ייתן לנו את קפיצת המדרגה הנדרשת".

המגן עוז ראלי שלא שיחק אמש בשל פציעה, צפוי לשוב במהלך השבוע לאימונים מלאים לקראת משחק החוץ ביום שבת נגד מכבי נתניה בליגה, זאת לאחר שחלה הטבה במצב הפגיעה בשריר הישבן, אותה ספג במשחק גביע הטוטו בשבוע שעבר נגד מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully