וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכת בכורות

נתיבות נוצחה 2:1 על ידי קרית מלאכי ואפשרה ליפו (1:1 עם ערד) לשוב לפסגה. בצפון, אסי גלבוע ניצחה במשחק העונה

המחזור השביעי בליגה א' דרום התקיים היום (שישי) במלואו ועמד בסימן סטטוס קוו. ארבע המוליכות לא השכילו לנצח מה שאיפשר לבני אילת והפועל כפר שלם להידבק לצמרת הגבוהה. הטבלה הדרומית צפופה במיוחד לאחר משחקי שישי כשרק חמש נקודות מפרידות בין המקום הראשון לתשיעי.

המוליכה ערב המחזור, עירוני נתיבות, ספגה הפסד ראשון העונה כשנכנעה במגרשה 2:1 למכבי קרית מלאכי המפתיעה. חנן אלקיים (20) ואסיף עמירה (70) העלו את האורחת ל-2:0, אורן פחימה רק צימק בתוספת הזמן, אבל לא מנע הפסד. קרית מלאכי העפילה למקום השלישי.

מכבי קביליו יפו אמנם שבה לפסגה בעקבות ההפסד של נתיבות, אבל נפרדה רשמה משחק מאכזב וסיימה רק ב-1:1 ביתי מול הפועל ערד. אלירן גבאי העלה את האורחים ליתרון מפתיע בדקה ה-15. חן מלכה כבש שער שוויון נהדר רבע שעה לסיום ומנע מקביליו הפסד ראשון העונה.

השקמה/רמת חן ועירוני כפר יונה נפרדו בתיקו 0:0 והן תופסות כעת את המקום החמישי והשלישי בהתאמה. הפועל כפר שלם עלתה למקום השישי בזכות ניצחון חוץ 1:2 על האחרונה, מכבי קרית גת. קובי וקנין העלה את הקריה ליתרון מהיר (3), אבל כפר שלם ביצעה מהפך ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של יובל בלאיש (15). עדי שקרוקה (45) ומאור קדוש (89) כבשו לאורחת.

בני אילת כבר שביעית בזכות 0:3 קליל ברחובות על הפועל מרמורק החלשה. עידו אליהו (42, 86) ואבי מלכה (78, בפנדל) כבשו לקבוצה הדרומית.

משחקים נוספים:

שמשון בני טייבה - צפרירים חולון 2:0
לחולון: אור גירו (25), פאדי אמסיס (85)

מכבי יבנה - הפועל ירושלים 2:1
ליבנה: שי מור יוסף (23). לירושלים: רם סטי (72), אדם מזרחי (90)

נחלת יהודה - מכבי עמישב פ"ת 1:0
לעמישב: אסי בוזגלו (12)

צפון: גלבוע ניצחה במשחק העונה

גם בצפון לא היה זה היום של המוליכה. אחרי שישה ניצחונות רצופים איבדה מכבי אום אל פאחם את המאזן המושלם ואת המקום הראשון אחרי שהפסידה במגרשה 1:0 לסגניתה, אסי גלבוע. בתום 90 דקות חלשות כבש עבדאללה עוואד שער מוזר בבעיטה מ-40 מטרים וקבע מהפך בפסגה. אסי גלבוע עולה למקום הראשון על חשבון הקבוצה של טל בניה.

מי שצימקה את הפער מהפסגה לנקודה והתייצבה במקום השלישי היא הפועל עפולה, שגברה 0:1 על מכבי טמרה ורשמה ניצחון חמישי ברציפות. יותם מלול כבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-87. במקום הרביעי נמצאת מ.ס. כרמיאל צפת, שהביסה 0:4 את מכבי כפר קרע. אחרי מחצית מאופסת התחילו ליפול השערים, כששאדי חמודה (46), גבי מלול (48), איליה זאיקה (78) ושלומי עשור (90) הבקיעו.

מ.ס אום אל פאחם יכולה הייתה להתקרב לצמרת הגבוהה, אבל סיימה רק ב-0:0 את משחק החוץ מול מכבי צור שלום. עירוני קרית אתא הביסה 0:3 את עירוני טבריה ועלתה למקום השביעי. אלכסיס ויינשיין כבש פעמיים (31, 60) ואילו נדיב סימנטוב הבקיע את הראשון (26).

משחקים נוספים:

הפועל דליית אל כרמל - אחי עכו 0:1
לדליית אל כרמל: וויסאם עיסאמי (3)

מכבי כפר קנא - הפועל רמות מנשה מגידו 2:1
לכפר קנא: עימאד וואהדני (11). לרמות מנשה: תום אורנשטיין (40), שגיא חייט (58)

הפועל חדרה - הפועל כפר קנא 1:1
לחדרה: זיו אוסון (75 בפנדל). לכפר קנא: נאסים טאהר (29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully