וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון דרמטי למכבי הרצליה בבאר שבע

מהפך מאוחר של מסאי דגו (86) ומור שושן (90) העניק למשה סיני 1:2 בבירת הנגב. כפ"ס בפסגה אחרי 1:2 על נס ציונה

המחזור ה-10 בליגה הלאומית יצא אתמול (שישי) לדרך, כשגם באחד המשחקים הקשים ביותר שלה, הפועל כפר סבא הראתה שיש לה הרבה אופי והיא ממשיכה לדהור בליגה עם 1:2 דרמטי על סקציה נס ציונה, אחרי שפטריק דופלה כבש שער ניצחון בעקבות טעות קשה של שוער נס ציונה, שלומי בן חמו, בדקה ה-93. את משחקי השבת פתחה מכבי הרצליה עם ניצחון דרמטי 1:2 על מכבי באר שבע. לאחר מכן חזרה בית"ר שמשון תל אביב מפיגור שני שני שערים כדי לנצח 2:3 את עירוני ג'ת.

בני לוד המסובכת פגשה את הכח עמידר רמת גן וסיבכה אותה בעצמה עם 1:2 שהגיע לאחר מהפך מושלם. הפועל ראשון לציון, שאיבדה קצת גובה בשבועות האחרונים, יצאה למשחק חוץ מול אחי נצרת, אבל לא הצליחה לחזור למסלול הנכון וסיימה רק ב-0:0 מאכזב מבחינתה.

הפועל כפר סבא - נס ציונה 1:2

הקבוצה של תומר קשטן חשבה שהיא בדרך לעוד ניצחון קל שיבסס את מעמדה בפסגת הליגה הלאומית, אבל נאלצה להיווכח שעבודה קשה היא חלק משם המשחק, וניצחון דרמטי בתוספת הזמן דאג להשאיר אותה במקום הראשון כשהיא עולה ל-25 נקודות ועשויה לברוח ליתר קבוצות הליגה.

הקבוצה של קשטן אספה ניצחון רביעי ברציפות, למרות שנס ציונה, שתמיד נוהגת להמתין בפינה ליריבות הגדולות ולהרוס להן, לא הייתה רחוקה מלעשות זאת שוב. כפר סבא סבלה מחוסר תכליתיות בחלק הקדמי, כשהמחצית הראשונה התאפיינה בשליטה קלה שלהם, אך פטריק דופלה, שכבש שישה שערים בליגה, לא הצליח לתת את הטון בפרק הזה של המשחק.

אל המחצית השנייה כפר סבא עלתה הרבה פחות טובה ומהר מאוד ספגה שער כשהחלוץ המחליף עומרי רון נגח לתוך השער שלו (67) תוך שהוא מנסה להרחיק כדור חופשי שהוגבה לרחבה על ידי ציון צמח. בוריס קליימן, שוער כפר סבא, התקשה לעשות משהו ונאלץ לאסוף כדור מהרשת.

כפר סבא הייתה נחושה להשוות ועומר פדידה עשה את זה עשר דקות לסיום. פדידה, שנכנס כמחליף, קיבל כדור מבן מלכה ובעט כדור שטוח שהכניע את שלומי בן חמו, שוער נס ציונה. אלא שהמשחק לא הסתיים בכך, שכן שלוש דקות בתוך תוספת הזמן בן חמו יצא לכדור נייח, התקשה לתפוס אותו ודופלה חטף ממנו את הכדור והקפיץ אותו מעליו.

תומר קשטן, מאמן הפועל כפר סבא, היה מרוצה: "בפעם השנייה תוך שבוע במשחקים מול קבוצות שנלחמות במאבק על העליה החבר'ה הצעירים שלנו מגלים הרבה בגרות ואחריות, ובאנו על שכרנו. זה ניצחון חשוב מאוד". המאמן המנוצח, רפי כהן, היה מאוכזב בסיום: "זה כפר סבא, יש להם קצת מזל. היינו מאוד עייפים, וזה בלט אצל כל השחקנים". לאחר מכן יצא כהן להגנתו של השוער שלומי בן חמו, שהיה אשם בשער הניצחון הדרמטי של כפר סבא, כשאמר: "בן חמו שוער טוב, הוא אחראי על הרבה מהנקודות שלנו. זה יכול לקרות".

בני לוד - הכח עמידר רמת גן 1:2

אחרי ה-0:3 של הלודאים במחזור האחרון על עירוני ג'ת שהצליח לקטוע רצף של שלושה הפסדים רצופים, שחקניו של סלימאן אזברגה המשיכו עם ניצחון חשוב נוסף שהראה הרבה אופי מצד הקבוצה שמתחילה להשתפר. לוד חזרה מפיגור ואספה שלוש נקודות בדרך לניצחון שלישי העונה שמקפיץ את הקבוצה למרכז הטבלה ומוציא את הקבוצה מאיזור התחתית.

הסגולים, שקיוו לקטוע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, דווקא הובילו אחרי שעומר רפס, שעדיין לא כבש העונה בליגה, חגג בפעם הראשונה העונה בדקה ה-38. אלא שלרוע מזלה של הכח, היא נותרה בעשרה שחקנים אחרי ששלומי סחייק הצעיר, לו זו הופעה שלישית בלבד העונה, קיבל כרטיס אדום (61). מכאן לוד החלה להשתלט על המשחק כשאקקי מקוצ'דזה השווה ל-1:1 שש דקות לאחר מכן, ומוראד אבו ענזה, שכבש צמד נגד ג'ת, השלים את המהפך והביא שלוש נקודות ללוד עם שער ניצחון בדקה ה-79.

אחי נצרת - הפועל ראשון לציון 0:0

הקבוצה של שמעון הדרי כבר מזמן מחקה את מינוס תשע הנקודות שנגזרו לחובתה עוד לפני שהתחילה העונה, כשבינתיים נראה שהקבוצה יודעת את העבודה ולולא העונש שלה היא הייתה צריכה להיות בצמרת הגבוהה. היום אספה נצרת נקודה נוספת ואולי יכולה להרגיש מעט מאוכזבת מכך שהיא יוצאת רק עם תיקו מהמשחק בעילוט מול הפועל ראשון לציון, שבעצמה מתרחקת מהצמרת הגבוהה ומסיימת בפעם השנייה העונה בתיקו. אחרי ה-0:5 וה-0:4 של נצרת בשני משחקי הליגה האחרונים, הפעם ההתקפה של הדרי לא מצאה את הרשת ותנסה להשתפר במחזור הבא נגד נס ציונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מכבי באר שבע - מכבי הרצליה 2:1

בשבוע שעבר התאוששה מכבי הרצליה מהתקופה הרעה שלה עם 0:2 בנצרת עילית, וגם הפעם היא נדדה לא מעט בדרך למשחק חוץ שהסתיים עם ניצחון מתוק. במשך מרבית המשחק היה נדמה שהקבוצה של משה סיני תחזור לסורה, ומור שקד העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-62, אבל מסאיי דגו איזן בדקה ה-86. שרון אביטן כבר התכונן לתיקו שישי ברציפות של קבוצתו, אלא שמור שושן הדהים עם שער ניצחון בתוספת הזמן וקירב את ההרצליינים בחזרה לחלק העליון.

בית"ר שמשון ת"א - מכבי עירוני ג'ת 2:3

ג'ת הגיעה למשחק עם שלושה הפסדים רצופים והייתה מאוד קרובה לקטוע את הרצף אך שוב נותרה ללא נקודה לרפואה בסיום. קאסים מחמיד נתן לאורחים יתרון ראשון בדקה ה-24 ויוסי ג'נאח הכפיל בדקה ה-35, אבל הרחקתו של עדל אלבשיר בדקה ה-30 שינתה את יחסי הכוחות, ובמחצית השניה הגיע הקאמבק של קבוצתו של אריק גילרוביץ'. ארון תמיר צימק בדקה ה-65, כעבור חמש דקות איזן שלומי דהן ופנדל מוצלח של מור גולן בדקה ה-80 השלים את המהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully