וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינזאגי גמר את העונה: "אעשה הכל כדי שזה לא ייגמר"

מילאן אישרה כי החלוץ קרע את רצועות ברך שמאל, אך הוא מבטיח שהקריירה שלו לא תמה. גם פאטו הפצוע יחמיץ את הדרבי

בצד השמחה על ההעפלה למקום הראשון בעקבות הניצחון על פאלרמו (1:3), במילאן קיבלו היום (חמישי) בשורות קשות במיוחד. החלוץ הוותיק פיליפו אינזאגי סובל מקרע ברצועות ברך שמאל וזקוק לניתוח. המשמעות היא שאינזאגי ככל הנראה סיים את העונה. מעניין יהיה לראות האם החלוץ בן ה-37 יחליט להמשיך לשחק כדורגל למרות הליך ההחלמה הארוך.

בהודעה שפרסם בעקבות האבחנה כתב אינזאגי לאוהדי מילאן באתר הרשמי של הקבוצה: "אני לא מתכוון לוותר. תאמינו לי שאעשה הכל כדי שזה לא ייגמר, ואעזר בכוח שאתם נותנים לי".

פאטו הברזילאי, שנפגע בירך במהלך המשחק, יחמיץ בוודאות את הדרבי המילאנזי ביום ראשון וככל הנראה ייעדר גם ממשחק הידידות של ברזיל וארגנטינה בשבוע הבא.

כאמור, הליגה האיטלקית קיבלה אמש מוליכה חדשה במחזור ה-11, כשמילאן ניצחה 1:3 את פאלרמו בסן סירו ועלתה לפסגה. השדים יגיעו לדרבי מול הדאבליסטית אינטר כשהם מביטים עליה מלמעלה, ובמועדון אוהבים את ההרגשה הזאת.

"אנחנו מגיעים לדרבי נגד אינטר עם ההערכה עצמית גבוהה", אמר מאמן הרוסונרי מסימיליאנו אלגרי, "ידעתי שנגיע לדרבי עם 23 נקודות, אבל לצערי איבדנו שני שחקנים, את אלשנדרה פאטו ופיפו אינזאגי שנפצעו. היה לנו חשוב לנצח בבית אחרי ההפסד ליובנטוס".

כשאלגרי נשאל האם בקבוצתו חושבים על אליפות, הוא היה מסויג והשיב: "עדיין מוקדם מדי כדי לדבר על הסקודטו. אנחנו רק 11 משחקים בתוך העונה, והטבלה רק מתחילה לקבל צורה. אנחנו בתהליך גדילה, אבל הפציעות של אינזאגי ופאטו בטח יפגעו בנו. נראה איך אנדראה פירלו מחלים מהפציעה, ואני מקווה שהוא יהיה כשיר לדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully