וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון זה לא רק מאנינג

8.11.2010 / 9:24

משחק עילאי של פייטון היליס העניק לקליבלנד 14:34 ענק על הפטריוטס. הפייטון ה"גדול" הפסיד בפילי, קאמבק לג'טס

עוד מחזור של "שום דבר לא ברור" התקיים הלילה (בין ראשון לשני) ב-NFL. בקליבלנד, פייטון היליס מקליבלנד הציג משחק קריירה ורמס את ניו אינגלנד 14:34, כשבולטימור ניצחה את מיאמי 10:26. מי שניצלה את הפסדי יריבותיה ב-AFC מזרח היא ניו יורק ג'טס, שקאמבק גדול בדטרויט העניק לה ניצחון 20:23 בהארכה והחזיר אותה למקום הראשון בבית.

פייטון היליס שחקן קליבלנד בראונס. Matt Sullivan, GettyImages
לו רק היה נשאר בדנבר, כנראה שהרבה היה נראה אחרת שם. היליס/GettyImages, Matt Sullivan

סן דייגו ממשיכה בהתאוששות, וקצרה ניצחון חוץ ראשון העונה, 23:29 ביוסטון. אטלנטה עברה את טמפה ביי 21:27 בקרב ישיר על ראשות ה-NFC דרום, אבל ניו אורלינס לא נתנה לה להתרחק עם 3:34 קל בשארלוט על קרוליינה.

אוהדי מינסוטה קראו לבראד צ'ילדרס להתפטר, וסביר להניח שהפסד לאריזונה אכן היה מביא לסיום תפקידו, אבל אדריאן פיטרסון וברט פארב החזירו את הווייקינגס מהקבר, בדרך לניצחון 24:27 בהארכה. בפאלו שוב הפסידה בהפרש של שער שדה, הפעם בלי הארכה, 22:19 לשיקגו.

בסדרת המשחקים השנייה, לא התקשו הג'איינטס מניו יורק לקצור את ניצחונם החמישי ברציפות עם 7:41 בסיאטל. מייקל ויק ודשון ג'קסון חזרו לפילדלפיה והצעידו את האיגלס לניצחון על אינדיאנפוליס 24:26 ואוקלנד גברה בהארכה 20:23 על קנזס סיטי וגרין ביי לא התקשתה ב-7:45 על דאלאס.

אוהד מינסוטה וייקינגס קורא לפטר את המאמן בראד צ'ילדרס. Stephen Dunn, GettyImages
הניצחון קנה למאמן זמן, אבל במינסוטה לא רוצים את צ'ילדרס/GettyImages, Stephen Dunn

קליבלנד (5:3) - ניו אינגלנד (2:6) 14:34

לבראונס יש כלים מוגבלים, והעובדה שעלו שוב עם קולט מק'קוי בעמדת הקוורטרבק מעידה על כך, אבל הם הוציאו את המקסימום ממה שיש והתעללו בפטריוטס. מי שניצח כמעט לבדו הוא פייטון היליס, שגמא 184 יארד על הקרקע, הוסיף 36 יארד באוויר, הגיח לשני טאצ'דאונים ופשוט לא נתן להגנת האורחים רגע אחד של מנוחה. אריק מנג'יני, מאמן הבראונס שתמיד אוהב לנצח את מורו ורבו ביל בליצ'יק, זכה למקלחת גטורייד צוננת בסיום. שני טאצ'דאונים לטום בריידי במשחק חלק (19 מ-36 ל-224 יארד) הלכו לארון הרננדז. 174 יארד ב-14 מ-19 למק'קוי, במשחק כמעט חף מטעויות.


בולטימור (2:6) - מיאמי (4:4) 10:26

הדולפינס ספגו את הפסד החוץ הראשון שלהם העונה, בגלל ההגנה הקשוחה של הרייבנס, הוורסטיליות של ריי רייס והדיוק של בילי קאנדיף, שרשם ארבעה שערי שדה. הרייבנס חטפו את צ'אד הני שלוש פעמים, ולמרות ליקויים רבים ביכולת הסיום שלהם, הניחו להגנה לסגור את המשחק. 266 יארד ושני טאצ'ים ב-20 מ-27 לג'ו פלאקו, רייס סיים ללא טאצ'דאון, אבל עם 83 יארד על הקרקע ו-97 באוויר.


דטרויט (6:2) - ניו יורק ג'טס (2:6) 23:20 (הארכה)

נאיביות, חוסר ניסיון וגם חוסר השכל של מת'יו סטאפורד עזרו לג'טס לקום מהקרשים ומפיגור של 20:10 כשעל השעון נותרו פחות משלוש דקות. סטאפורד הראה בדיוק מדוע הוא לא מפסיק להיפצע - הוא פשוט לא מסוגל להיפטר מהכדור ולהכניס את עצמו למצבים קשים. באחד מהם, לקראת תום הזמן החוקי, נפגע שוב בכתף שבגינה החמיץ מספר רב של משחקים בעונותיים האחרונות, וכעת הוא צפוי להחמיץ עוד זמן. לג'טס, מצידם, לא אכפת. אחרי החוויה הקשה מול גרין ביי הם שוב שיחקו לא טוב, אבל ניצלו את חוסר הניסיון של הליונס, כשמארק סאנצ'ז מנהיג אותם לקאמבק עם טאצ'דאון בגיחה ועוד דרייב שהוביל לשער שדה סמוך לסיום. בהארכה, סאנצ'ז מסר כדור ארוך לסנטוניו הולמס, שביסס מצב קל לשער שדה של ניק פולק, הבועט ירה לבין הקורות והשאיר את הניצחון אצל ניו יורק. סאנצ'ז סיים עם 22 מ-39 ל-323 יארד, טאצ'דאון במסירה, אחד בגיחה ואיבוד אווירי, הולמס סגר 114 יארד באוויר. 240 יארד ושני טאצ'דאונים לסטאפורד, אחד מהם לנייט ברלסון, במשחק מצוין של 113 יארד בשבע תפיסות.

מארק סאנצ'ז שחקן ניו יורק ג'טס. Leon Halip, GettyImages
קאמבק נאה. סאנצ'ז/GettyImages, Leon Halip

מינסוטה (5:3) - אריזונה (5:3) 24:27 (הארכה)

כמו הג'טס, גם מינסוטה כבר ראתה את ההפסד מגיע, אבל במקרה שלה זה יכול היה להיות הרבה יותר פטאלי עבור המאמן בראד צ'ילדרס, שהקהל דרש לפטרו עוד לפני המשחק, ועוד יותר בפיגור 24:10. ואז הגיעו ברט פארב ואדריאן פיטרסון, ובכוחות אחרונים הקימו את הספינה הוויקינגית מהקרשים. פארב רשם מספר שיא של יארדים למשחק אחד, 446, ורשם שני טאצ'דאונים יחד עם שני איבודים. ברגע שצ'ילדרס נתן את הכדור לפיטרסון באזור האנדזון, דברים טובים התחילו לקרות, כשהרץ האחורי צימק ל-24:17 3:34 דקות לסיום, ובמהלך הבא של מינסוטה השווה פארב במסירה לוויסאנטה שיאנקו. בהארכה בעט ריאן לונגוול במדויק מ-35 יארד והשאיר את הניצחון במטרודום. 126 יארד לפרסי הארווין במינסוטה, 107 יארד ללארי פיצג'רלד באריזונה.


קרוליינה (7:1) - ניו אורלינס (3:6) 34:3

הסיינטס המשיכו עם ההגנה הטובה שניצחה עבורם את המשחק מול פיטסבורג בשבוע שעבר, רק שהפעם זה היה הרבה פחות קשה. ניו אורלינס הוציאה מהמשחק את מאט מור וג'ונתן סטיוארט מקרוליינה, ועם ג'ימי קלאוסן בעמדת הקוורטרבק לא היה לפנתרים הרבה למכור. 253 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד לדרו בריס, 47 ירארד לקלאוסן ולקוורטרבק השלישי של קרוליינה, טוני פייק.


אטלנטה (2:6) - טמפה ביי (3:5) 21:27

עוד משחק שבו הבאקנירס כמעט וביצעו מהפך, אבל עמידה נאה של הפאלקונס על קו שערם מנעה מלה-גארט בלאנט וטמפה ביי חדירה לאנדזון בדאון רביעי ויארד אחד. אטלנטה כבר הובילה 14:27 בעיקר בזכות שני טאצ'דאונים של מייקל טרנר (107 יארד על הקרקע) לאחר שאיבדה את רודי וייט בשל פציעה ברגל, אבל ג'וש פרימן (189 יארד, שני טאצ'ים, שני איבודים) קירב את הפיראטים למטרה. בסופו של דבר, כאמור, נותר הניצחון בג'ורג'יה, וכך גם המקום הראשון בבית.


יוסטון (4:4) - סן דייגו (5:4) 29:23

הצ'ארג'רס ממשיכים בהתאוששות שלהם, כשפיליפ ריוורס הנהיג אותם ליתרון וההגנה, שלא הייתה מדהימה במחצית הראשונה, הרשתה רק שלוש בשניה והניעה אותם לניצחון. ריוורס שיחק בלי הטייט אנד שלו אנטוניו גייטס, אבל מצא איזה מר בחור בשם סיי אריג'וטוטו, שחבר עמו ל-111 יארד ושניים מארבעת הטאצ'דאונים שמסר הקוורטרבק. את המשמעותי שבהם, אגב, רשם אריג'וטוטו חמש דקות לסיום, מסירה שהעלתה את חזיזי הברק ליתרון. 295 יארד וארבעה טאצ'ים לריוורס, 127 יארד ושני טאצ'ים לאריאן פוסטר ביוסטון. משחק ללא טאצ'דאון למאט שאוב, שרשם 267 יארד ואיבוד אווירי קריטי בסיום.

נורב טרנר מאמן סן דייגו צ'ארג'רס. Eric Gay, AP
מדוע קיבל נורב את הנרב?/AP, Eric Gay

בפאלו (8:0) - שיקגו (3:5) 22:19

שוב הפסד של הבילס בהפרש של שער שדה, רק שהפעם זה לא קורה בהארכה. בפאלו עדיין ללא ניצחון, אף על פי שנתנה קרב של ממש במשחק השלישי ברציפות. ג'יי קאטלר מסר לשני טאצ'דאונים בשיקגו, כולל אחד משמעותי לארל בנט 6:41 דקות לסיום, שהעלה את הדובים ליתרון עליו שמרו. 188 יארד לקאטלר, 299 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים קריטיים לריאן פיצפטריק, 145 מתוכם הלכו לסטיב ג'ונסון.


סיאטל (4:4) - ניו יורק ג'איינטס (2:6) 41:7

בהיעדרו של מאט האסלבק הפצוע, הסיהוקס נאלצו לעלות עם צ'רלי וייטהרסט, קוורטרבק שנראה כאילו יצא מהקאסט של "שיער". עוד בטרם אמר הביטניק "גרובי", הג'איינטס כבר שייטו להנאתם עם הפגזות מכל עבר וירדו להפסקה ביתרון 0:35, שהפך את המחצית השנייה לפורמלית. 290 יארד ושלושה טאצ'דאונים לאיליי מאנינג, אחד מהם לתופס החביב עליו האקים ניקס. 113 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לווייטהרסט.


פילדלפיה (3:5) - אינדיאנפוליס (3:5) 24:26

יש דברים שגדולים אפילו על פייטון מאנינג. הקוורטרבק הכל יכול איבד בשבוע שעבר את אנתוני גונזאלס לכל העונה, וכעת נטש אותו גם אוסטין קולי ברבע השני בגלל פציעה שהסתיימה בזעזוע מוח. עם כל כך מעט נשקים התקפיים (מייק הארט וג'וזף אדאי לא שיחקו בגלל פציעות), מאנינג לא הצליח להכניס את ההתקפה שלו לקצב. מהצד השני, מייקל ויק ודשון ג'קסון חזרו לפילי לאחר שבועות של פציעות ועבדו היטב יחד, כשחלקו 109 יארד וטאצ'דאון. ויק מסר ל-218 יארד והגיח ל-74, כשאחת הגיחות הללו הסתיימה מעבר לאנדזון. 287 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים למאנינג, שמסר 51 פעמים והשלים 30 ניסיונות.


אוקלנד (4:5) - קנזס סיטי (3:5) 20:23 (הארכה)

שתי הקבוצות הבכירות של ה-AFC מערב הראו שההתאוששות שלהן משנים נוראיות אינה מקרה ומראית עין בלבד. זה אולי לא היה משחק יפה, היו בו לא מעט טעויות ומהלכים מוזרים, אבל בשורה התחתונה הוא היה מותח. סבסטיאן ג'ניקובסקי השווה לריידרס עם שער שדה מ-41 יארד שלוש שניות לתום המועד החוקי, ובהארכה השלים את המלאכה עם שער שדה נוסף, שהגיע לאחר סטרייק של 47 יארד מידי ג'ייסון קמפבל לג'ייקובי פורד. 229 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לקמפבל, 148 יארד לפורד, 89 יארד על הקרקע לדארן מקפאדן. בקנזס סיטי, 216 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד למאט קאסל, 63 יארד וטאצ'דאון לדוויין בואו.


גרין ביי (3:6) - דאלאס (7:1) 7:45

כל העונה של הקאובויס נראית כמו המשחק הזה. הפאקרס, שאותגרו התקפית במדולנדס, חזרו לעצמם עם 289 יארד ושלושה טאצ'דאונים של ארון רוג'רס, 123 מתוכם לג'יימס ג'ונס, שמצא פעם אחת את האנדזון. 86 יארד וטאצ'דאון לדז בריאנט.

שחקני בפאלו בילס יוצאים מהמנהרה. David Duprey, AP
עלו למגרש כמו נמרים, חזרו כמו חתולים. שחקני הבילס/AP, David Duprey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully