וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רעננה טיפסה למקום השני

קבוצתו של אייל לחמן שוב שמרה על רשת נקיה, וניצחה בנס ציונה 0:1. אחי נצרת המשיכה להתאושש עם 0:4 על הכח ר"ג

המחזור התשיעי בליגה הלאומית יצא אתמול (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים שביססו את הפועל כפר סבא בפסגה. הקבוצה של תומר קשטן יצאה לראשון לציון וניצחה 1:2 את הפועל המקומית. במקביל, רמת השרון סיימה ב-1:1 עם בית"ר שמשון תל אביב וכך הפער בין הראשונה לשנייה גדל לשלוש נקודות. מכבי הרצליה חזרה לנצח עם 0:2 על הפועל נצרת עילית, בעוד עירוני בת ים רשמה ניצחון שלישי ברציפות, 0:1 על אחווה עראבה.

בשבת, הפועל רעננה טיפסה למקום השני אחרי שניצחה 0:1 בחוץ את סקציה נס ציונה, ושמרה על מאזן מרשים של שער חובה אחד בלבד. במשחק נוסף הביסה אחי נצרת 0:4 את הכח עמידר רמת גן בחוץ וסגרה שבועיים מופלאים שכללו תשעה שערי זכות.

הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא 2:1

הירוקים שמרו על הפסגה בעזרת ניצחון שלישי ברציפות ועוד במשחק חוץ על חשבון יריבה מהצמרת. הפועל ראשון לציון קיוותה לצמק את הפער מכפר סבא לנקודה אחת ופתחה מצוין, אבל שחקניה לא הפסיקו להחמיץ במחצית הראשונה ונתקלו ביום גדול של בוריס קליימן בין הקורות, שמנע לפחות ארבעה שערים. ומה קורה כשלא כובשים? סופגים כמובן. בדקה ה-38 יצאה כפר סבא להתקפה נדירה ואבי אבינו סיים בצורה נהדרת עם שמאלית מקצה הרחבה.

הסיפור חזר לעצמו בהעתק מושלם במחצית השנייה. המארחים החזיקו בכדור, הגיעו לעוד מספר מצבים ונעקצו. הפעם בן מלכה נשלח במתפרצת וסיים עם כדור מדויק לחיבורים בדקה ה-74. המגן גיא משפתי צימק עם שער נאה בדקה ה-90, אבל לא מנע הפסד שני ברציפות לראשון לציון שמאבדת גובה. כפר סבא מתבססת במקום הראשון לקראת עוד מפגש מסקרן מול סקציה נס ציונה.

עירוני רמת השרון - בית"ר שמשון תל אביב 1:1

בחוץ הקבוצה של מומי זפרן מושלמת, אבל מה יהיה עם משחקי הבית? רמת השרון אמנם שמרה על מאזן נקי מהפסדים ונותרה במקום השני, אך רשמה תיקו רביעי במגרשה הביתי ואיבדה שתי נקודות חשובות במאבק עם כפר סבא. שרון גורמזנו, שחקן רמת השרון לשעבר, כבש לרשתה בדקה ה-39 והעניק לבית"ר שמשון תל אביב שער ראשון מאז ה-0:4 על עראבה. המארחים לחצו במטרה להשיג את השוויון ודווקא הבלם עשהאל בן שבת הצליח לאזן בדקה ה-70.

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 2:0

הניצחון האחרון של נצרת עילית היה אי שם לקראת סוף חודש אוגוסט. מאז, רשמה הקבוצה שישה משחקים רצופים ללא שלוש נקודות, כאשר חמישה מהם הסתיימו בהפסדים כואבים, ואתמול היא גם הודיעה על פרידה מהמאמן ירון הוכנבוים. גם הפעם נצרת עילית הפסידה, אלא שהמשחק הזה הוכרע כבר בדקה הראשונה. היראקלי ג'פרידזה הגאורגי הבקיע שער מהיר לזכות מכבי הרצליה וסייע לקבוצתו לצאת ממיני-משבר אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון. מסאי דגו חתם את התוצאה בדקה ה-80.

עירוני בת ים - אחווה עראבה 0:1

דנדי אוקונגו סידר לבת ים ניצחון יקר מפז ודרמטי על שמשון תל אביב במחזור הקודם, והשבוע זהו משה אבוטבול שחתום על שלוש הנקודות מול עראבה המפורקת. האורחים אמנם סחטו שתי נקודות במחזורים האחרונים, אבל נראים בדרך הבטוחה לליגה א' בעקבות הפחתת הנקודות והפתיחה הצולעת לעונה. שער של אבוטבול בדקה ה-53 סידר לבת ים ניצחון שלישי ברציפות והיא עוד תוכל לשחזר את ההישג של העונה שעברה ולהגיע לפלייאוף העליון.

סקציה נס ציונה - הפועל רעננה 1:0

אייל לחמן מוביל את ההגנה הטובה ביותר עד כה בליגה הלאומית, וגם אחרי תשעה משחקים היא שמרה על מאזן מרשים של שער חובה אחד בלבד ואפס הפסדים. אחרי הניצחון החשוב על ראשון לציון במחזור שעבר, השרונים עשו צעד נוסף אל עבר פסגת הליגה הלאומית ורשמו ניצחון שלישי ברציפות. רז כהן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-28. עבור הסקציה שנותרה במקום החמישי (היא תוכל לאבד גם אותו), זה היה משחק שני ברציפות ללא ניצחון.

הכח עמידר רמת גן - מכבי אחי נצרת 4:0

אחרי שהנצרתים הביסו במחזור הקודם את ג'ת 0:5 וטיפסו אל מעל הקו האדום, הם הבקיעו ארבעה שערים נוספים מחוץ לבית ועלו למקום ה-12. עבור הכח עמידר המגמגמת, זה היה ההפסד השלישי ברציפות. רן רול פתח את החגיגה של אחי נצרת עם שער בדקה ה-20. רותם שמול הוסיף צמד בדקות 35 ו-53.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully