וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:2 למנ' יונייטד על טוטנהאם

השדים האדומים נהנו גם משער מעורר מחלוקת של נאני בסיום. 0:1 דרמטי לארסנל על ווסטהאם, צ'לסי גברה בקושי על בלקבורן

המחזור ה-10 בפרמיירליג סיפק לא מעט דרמות. צ'לסי עבדה קשה מאוד באיווד פארק עד שניצחה 1:2 את בלקבורן משער ניצחון של ברניסלב איבנוביץ' בדקה ה-84. 88 דקות החזיקו אברהם גרנט ושחקני ווסטהאם באצטדיון האמריויות עד שנגיחה של אלכס סונג קבעה 0:1 דרמטי לארסנל. היריבה הגדולה של ווסטהאם בתחתית, וולבס, הפתיעה עם 1:2 על מנצ'סטר סיטי וסיבכה את הפטישים בתחתית. המפגש המרכזי שסגר את הערב היה באולד טראפורד, שם מנצ'סטר יונייטד עשתה את העבודה עם 0:2 על טוטנהאם.

ארסנל - ווסטהאם 0:1

באמצע השבוע עלתה ווסטהאם לרבע גמר גביע הליגה ואברהם גרנט ביקש לראות משחקניו המשכיות ויציבות. השחקנים שמעו והפנימו. הפטישים הציגו משחק הקרבה יוצא דופן, נלחמו, התגוננו, אבל הפעם המזל לא היה איתם. אחרי 88 דקות של מגננה יעילה, נגח אלכס סונג פנימה וקבע 0:1 דרמטי לארסנל. עבור התותחנים מדובר בניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות, ששומר אותם במרחק חמש נקודות מצ'לסי. ווסטהאם רואה את הליגה בורחת לה, אבל יכולה להתנחם בהופעה טובה.

ווסטהאם ידעה היטב מה היא רוצה מעצמה, עבדה נפלא בהגנה והצליחה להצר את צעדיהם של ססק פברגאס וסמיר נאסרי, תוך שהיא מנסה לעקוץ במתפרצות. המחצית השנייה כבר הייתה חד צדדית לחלוטין, אבל הבונקר של הפטישים עמד בפרץ גם בעזרת יום נפלא של השוער המושמץ רוברט גרין. ואז הגיעה הדקה ה-88. ז'וליאן פובר המחליף איבד את גאל קלישי ואלכס סונג שבר את מלכודת הנבדל, הכניע את גרין בנגיחה ושבר לגרנט את הלב.

אחרי 14 דקות בשליטת המארחים הגיע האיום הראשון, כשסונג נגח מעל השער לאחר כדור חופשי של פברגאס. ווסטהאם השתחררה עם חלוף הדקות וההזדמנות הראשונה שלה הגיעה בדקה ה-20 כשבואה מורטה החופשי בבעט החוצה מ-16 מטר. ארבע דקות מאוחר יותר נותר פברגאס פנוי במרכז הרחבה, אך גרין סיפק הצלה מרהיבה ומנע שער. בדקה ה-36 איים נובל בבעיטה מרחוק, אבל פביאנסקי קלט. ווסטהאם, במשחק אגרסיבי ולוחמני מנעה מהאורחים להציג כדורגל שוטף ונהנתה גם מיום טוב של השוער שלה, שבדקה ה-44 ירד והדף בעיטה חזקה של סונג וכעבור דקה הדף נגיחה של סקילאצ'י לאחר קרן.

ארסנל פתחה בסערה את המחצית השנייה. בדקה ה-53 נאסרי הפציץ כדור חופשי מ-30 מטרים והרעיד את המשקוף. הלחץ המקומי נמשך ובדקה ה-66 פברגאס הכניס לנאסרי, שבעט חלש לידיים של גרין. שתי דקות עברו ושוב השוער היה במקום לעצור נגיחה של שמאק. בדקה ה-71, ארבע דקות אחרי שנכנס, וולקוט שעט באחד על אחד מול גרין, אבל בעט לקורה. הפטישים ויתרו על ההתקפה ונזקקו שוב לעזרתו של גרין שזינק והציל בעיטה וולקוט. בדקה ה-88 נגמר לווסטהאם המזל. קלישי היתל בפובר והגביה מימין אל ראשו של סונג שנגח מקרוב פנימה. 0:1 דרמטי לתותחנים.

הרכב ארסנל: לוקאש פביאנסקי, בקארי סאניה, סבסטיאן סקילאצ'י, לורן קוסיילני, גאל קלישי, אלכס סונג, ססק פברגאס, דנילסון (תיאו וולקוט, 67), סמיר נאסרי, אנדריי ארשבין (ניקלאס בנדטנר, 80), מרואן שמאק (עמנואל אבואה, 90).

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, לארס יקובסן, מנואל דה קוסטה, דניאל גבידון, הריטה אילונגה, ואלון בהראמי (פאבלו באררה, 90), סקוט פארקר, מארק נובל, לואיס בואה מורטה, פרדריק פיקיון (קרלטון קול, 73), ויקטור אובינה (ז'וליאן פובר, 87).

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 0:2

ליגה, גביע, גביע הליגה. רק תנו למנצ'סטר יונייטד את טוטנהאם בכל שבוע והיא כבר תזכה בהכל. התרנגולים לא ניצחו את החבורה של אלכס פרגוסון מאז מאי 2001, והערב ספגו מולם הפסד בפעם השביעית ברציפות. ווין רוני שוב לא נכלל בסגל בגלל פציעה, חאבייר הרננדס ודימיטאר ברבאטוב לא סיפקו הפעם את הסחורה, אבל בשביל זה יש את נמניה וידיץ' ונאני, שהמשיך בכושרו המצוין.

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה הראשונה ג'י סונג פארק הפציץ לקורה. בדקה השמינית הראתה גם טוטנהאם שיש לה מה למכור, אבל השמאלית של רפאל ואן דר וארט ננעצה גם היא בקורה. יונייטד המשיכה להגיע למצבים רבים מול שערו של גומש, עד שבדקה ה-31 נאני הגביה והקפטן וידיץ' נגח חזק פנימה והוריד את השדים האדומים להפסקה עם יתרון במשחק קצבי ומהנה.

טוטנהאם שוב לא שומרת על שער נקי בליגה, בעוד הגול של וידיץ' הוא שער ה-1,000 במשחקי הפרמיירליג באולד טראפורד. טוטנהאם ניסתה להגיב במחצית השנייה, אבל מנצ'סטר יונייטד הייתה דומיננטית יותר והגדילה את יתרונה עם שער של נאני, שניצל חוסר הבנה של גומש וחוסר תשומת לב של השופט שהחליט לא לשרוק לפנדל או לנגיעת יד בניגוד למה שחשבו האורחים, וכבש שער מוזר בדקה ה-84. המארחת זוכה בצדק בשלוש הנקודות שמשאירות אותה צמודה לארסנל עם 20 נקודות במקום השני.

בלקבורן - צ'לסי 2:1

בעונה שעברה צ'לסי שבה מאיווד פארק עם תיקו מאכזב. הערב קיוותה בלקבורן לשחזר את התוצאה המוצלחת, ובמשך דקות רבות נראה היה שהיא בדרך לעשות בדיוק כך, אלא שבסיום, כמו במרבית משחקי העונה, היו אלה הכחולים שחייכו. הבלוז קיבלו הערב בחזרה להרכב את אלכס, שלא שיחק קרוב לחודש, בעוד פרנק למפארד, שאמור היה ליטול חלק במשחק, שוב ישב על אזרחי, ככל הנראה על מנת שיהיה כשיר למשחק הליגה הבא של צ'לסי, נגד ליברפול.

המשחק נפתח היטב, כאשר בלקבורן איימה שוב ושוב על השער של פיטר צ'ך. בדקה ה-21 גם באו הרוברס על שכרם, כאשר הגבהה מצוינת של אל חאדג'י דיוף מצאה את ראשו המדויק של בנג'אני, שנגח את שערו הראשון העונה והקפיץ את 25 אלף האוהדים באיווד פארק. את השוויון שלה מצאה האלופה 18 דקות מאוחר יותר, כאשר שיתוף פעולה מצוין ואופייני בין דידייה דרוגבה וניקולא אנלקה הסתיים בבישול של החוף השנהבי (השישי העונה) לחלוץ הצרפתי, שהבקיע את שערו השלישי העונה.

ההגנה הטובה של בלקבורן תסכלה את צ'לסי שוב ושוב במחצית השניה, אלא שאז הגיעה הדקה ה-84, ואיתה הרגע ממנו חששו אוהדי ושחקני בלקבורן. אנלקה הכניס לרחבה את יורי ז'ירקוב, שנמצא בכושר נהדר, והקשר הגביה כדור לרחבה שמצא את ראשו של ברינסלאב איבנוביץ', שנגח היטב על מנת להכניע את פול רובינסון. צ'לסי מנצחת 1:2, בקושי רב, ושומרת על פער חמש הנקודות מארסנל.

וולבס - מנצ'סטר סיטי 1:2

כעת כבר אפשר להגיד בפה מלא: משהו לא טוב עובר על מנצ'סטר סיטי. זה התחיל עם התבוסה הביתית לארסנל בשבוע שעבר, והגיע לשיא הערב, כשהתברר שהקבוצה של רוברטו מאנצ'יני מתקשה גם בחוץ, וגם מול קבוצת תחתית שעד הערב היתה לפני אחרונה בטבלה. הסיטיזנס פתחו טוב יותר, כאשר לאחר מספר החמצות הכשיל ריצ'רד סטירמן את דויד סילבה ברחבה, ומייק דין העניק לתכולים כדור עונשין מ-11. עמנואל אדבאיור קבע 0:1 בדקה ה-23, אלא ששבע דקות מאוחר יותר מצאה וולבס את השוויון: מאט ג'רוויס המשיך לגרום כאב ראש להגנת סיטי, כאשר את הפריצה שלו סיים ננאד מיליאש, במשחק השני בקבוצה ושערו הראשון על מנת לקבוע 1:1.

הקבוצה של מיק מקארתי המשיכה במומנטום, ובדקה ה-57 הושלם המהפך המפתיע, כאשר הגבהה של קווין פולי בלבלה את קולו טורה, ומתוך הערבוביה הגדולה הבקיע דייויד אדוארדס את ה-1:2 המדהים את של המארחים. סיטי עוד ניסתה לחזור, אלא שהחמצות של סילבה, אדבאיור, באלוטלי וג'יימס מילנר מנעו ממנה את השוויון המיוחל. בתום המחזור עלולים הסיטיזנס לרדת עד המקום השישי, בעוד וולבס המפתיעה רושמת ניצחון גדול, שעדיין לא מעלה אותה אל מעבר הקו האדום.

תוצאות נוספות:

אברטון - סטוק סיטי 0:1
לאברטון: איגביני יעקובו (67)

פולהאם - וויגאן 0:2
לפולהאם: קלינט דמפסי (30, 44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully