וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מעוניינת להשאיל את כדיר מיידית

26.10.2010 / 19:35

הצהובים מחפשים קבוצה לשחקן העונה שעברה, ומעדיפים את חיפה. כדיר מצידו רוצה לעבור לירושלים, גלבוע/גליל או בני השרון

האם אלישי כדיר בדרך החוצה ממכבי תל אביב? ארבעה חודשים לאחר שכדיר חתם בקבוצה על חוזה לשלוש שנים, נודע לוואלה! ספורט כי מכבי תל אביב מעוניינת להשאיל את השחקן העונה על מנת שיצבור ניסיון ויקבל עוד דקות משחק. הקבוצה הציעה את השחקן למכבי חיפה והפועל גלבוע/גליל עליון. בחיפה הביעו עניין וניהלו מגעים ישירים עם קברניטי מכבי תל אביב,

אולם נראה כי שוררת אי תמימות דעים בין כדיר והנהלת מכבי תל אביב סביב זהות הקבוצה אליה יעבור: השחקן, מעוניין בשלב זה להשאר בקבוצה, והאופציות היותר ריאליות עבור כדיר הם מעבר להפועל ירושלים, בני השרון, גלבוע/גליל או יציאה לאירופה בזכות הדרכון הצרפתי שלו. אפשרות נוספת שעלתה אצל הצהובים היא להשאיל את יניב גרין לאריס סלוניקי, קבוצתו של שרון דרוקר.

כדיר חתום במכבי תל אביב לשלוש השנים הקרובות על חוזה המוערך ב-900 אלף דולר. בפורוורד בן ה-22 (2.03 מטר), הייתה מעוניינת גם הפועל ירושלים שהחתימה את מאמנו בעונה החולפת, עודד קטש, אך מכבי היא זו שזכתה להחתימו לאחר שהמאמן דייויד בלאט הבטיח לו הזדמנות ודקות משחק. כידוע, עד כה זכה כדיר לשחק דקות מעטות ולא משמעותיות. במהלך הקיץ אף הופנה השחקן על ידי מכבי תל אביב לבדיקות מקיפות נוספות בשל פציעה ממנה סבל בברכו. בירושלים, שהיתה מעוניינת בו מאוד במהלך הקיץ, מחפשים אמנם בתקופה האחרונה גבוה, אולם במכבי מן הסתם, לא מעוניינים לחזק את קבוצתו של עודד קטש.

כדיר היה בעונה שעברה אחד מהשחקנים הבולטים בהפועל גלבוע/גליל, ואחד מהגורמים לזכייתה באליפות המדינה, כאשר בסיום העונה הוא נבחר לשחקן המצטיין. במקביל למגעים על השאלתו של כדיר, במכבי מנסים למצוא קבוצה שתשאל את ג'ף פוט. פוט אינו משותף במשחקיה האחרונים של הקבוצה, ודייויד בלאט כבר הביע את חוסר שביעות רצונו מיכולתו המקצועית של הסנטר.

במכבי תל אביב ובמכבי חיפה סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully