וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה וקרית שמונה נפרדו ב-1:1

על הנייר ציפו לקרב מסקרן בין מכבי חיפה למוליכת הליגה עירוני קרית שמונה במסגרת גביע הטוטו, אבל שתי הקבוצות, בהרכבים חסרים, נפרדו ב-1:1 מאכזב. קולמה כבש לחיפה (20), אלרואי כהן השווה (22)

מכבי חיפה המשיכה לאכזב גם הערב (שלישי), כשסיימה בתיקו 1:1 נגד עירוני קרית שמונה במחזור החמישי במסגרת בית א' בגביע הטוטו. היריבה אמנם היא מוליכת ליגת העל שעדיין לא הפסידה העונה, אבל המשחק התקיים בקרית אליעזר וניצחון בו היה מבטיח לירוקים את העלייה לרבע הגמר. קבוצתו של אלישע לוי הופיעה למשחק בהרכב חסר, כשליאור רפאלוב לא היה בסגל, וסילבה קיבל הזדמנות. בסופו של דבר, מי שהבקיע לירוקים היה ג'ון קולמה, שעשה את זה בפעם הראשונה מאז שהצטרף לקבוצה. למרבה הצער של קולמה, שער היתרון שלו החזיק מעמד שתי דקות בלבד, כשאלרואי כהן השווה עבור קרית שמונה בדקה ה-22 וקבע את תוצאת המשחק. אריק בנאדו קיבל את הקרדיט מאלישע לוי בפתיחת המחצית השניה, ולפחות יכל להתגאות בעבודת ההגנה של מכבי חיפה בזמן הזה.

מצד שני, בזמן שנותר מכבי חיפה הייתה טובה יותר, וכמה מחליפים ונבחנים כמו יא יא סיידו, סולליק ואלכסנדר זהבי היו קרובים לכיבוש - אבל בסופו של דבר שחקניו של אלישע לוי לא הצליחו להכניע פעם נוספת את שערו של דני עמוס, והקרב על שני הכרטיסים לרבע הגמר מהבית הזה, בו מעורבת גם הפועל חיפה, נותר פתוח.

מהלך המשחק

דקה 4 - הזדמנות ראשונה לחיפה, כשאייל משומר הכניס כדור לשלומי אזולאי ברחבה, שניסה לבעוט לשער. הכדור נהדף אל סילבה, שהפציץ מ-16 מטרים החוצה.

דקה 20 - שער! כדור קרן של מכבי חיפה מצד ימין הגיע אל סארי פלאח, שהמשיך עם הראש לג'ון קולמה שכבש בנגיחה את שערו הראשון אי פעם במכבי חיפה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 22 - שער! שחקני קרית שמונה ניצלו חור בהגנה של מכבי חיפה וכדור עומק מדוייק מצא את אלרואי כהן פנוי, ושחקנה של נבחרת ישראל כבש את שער השוויון. 1:1.

דקה 45 - מכבי חיפה יצאה למתפרצת בשניות האחרונות של תוספת הזמן למחצית הראשונה. בוקולי פרץ מימין במהירות, אבל לא הצליח לשלוח כדור רוחב יעיל והמחצית הסתיימה.

דקה 69 - הזדמנות לחיפה כשדאבל פס בין סיידו לסלליק מצא את הראשון במצב בעיטה נוח מתוך הרחבה, אבל הכדור עלה מעל למשקוף.

דקה 80 - סלליק השתלט על כדור במרחק של 20 מטרים מהשער, התקדם כמה מטרים לכיוון הרחבה ובעט חזק החוצה.

דקה 90 - שלומי אביסידריס ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק כדי להכריע את המשחק לטובת קרית שמונה, אבל הכדור יצא החוצה.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, סארי פלאח, איגנסיו קאנוטו (אריק בנאדו, 46), טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אדריאן סילבה (יא יא סיידו, 46), ג'ון קולמה (ערן רוזנבאום, 64), תומר חמד, שלומי אזולאי (אלכסנדר זהבי, 67), ולדימיר דבאלישווילי (סינטאיהו סלליק, 46).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה (דין מימוני, 46), שיר צדק, אורי שטרית (בריאן חרסיסיץ', 66), בני בן זקן, עדי אלישע, וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט (שלומי אביסידריס, 74), אלרואי כהן (אופיר חמו, 46), קיילב אקוונוגו (זוראן בלדובלייב, 66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully