וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי רמת חן ניצחה את אליצור רמלה 65:72

24 נקודות של לאטה הוליכו את רמת חן לניצחון ביתי. רמה"ש ניצחה את אשדוד 59:64, נתניה גברה על בנות השרון 76:77

אחרי מחזור ראשון עם מספר הפתעות, יצא הערב (שני) לדרך המחזור השני בליגת העל לנשים, כשבמשחק המרכזי נרשמה הפתעה נוספת: מכבי רמת חן הנחילה הפסד בכורה לאליצור רמלה החזקה, 72:65. רמלה פתחה מצויין, תפסה פיקוד על המשחק, והצליחה לעצור את הקאמבק של המארחות בדרך ליתרון 3 במחצית. אלא שאז עצרה הגנת רמת חן את האורחות על 10 נקודות ברבע השלישי, והוליכה ב-5 לקראת הרבע האחרון. דקה וחצי לסיום העלתה ווקר את המארחות ליתרון 7, אבל 5 נקודות רצופות של דורון הורידו ל-65:66, 37 שניות לסיום. או אז קלעה ג'קסון סל חשוב, רייט החטיאה מנגד זריקה קלילה מתחת לסל, וג'קסון סגרה את הסיפור מהקו. לאטה הוליכה את הקלעיות עם 24 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים וקיבלה סיוע מג'קסון שקלעה 19. לרמלה: שי דורון 16.

המפגש בין האלופה מרמת השרון לסגניתה, מכבי אשדוד הבטיח הרבה וקיים לא מעט. רמת השרון התקשתה באשדוד, אבל הצליחה לבסוף לצאת עם ניצחון 59:64. הפתיחה היתה של שחקניותיה של אוסטפלד, שהוליכו ב-6 בסיום הרבע, אבל קאמבק של אשדוד צימק את ההפרש לנקודה בלבד במחצית. רבע שלישי נוראי של אשדוד בו קלעה הקבוצה 9 נקודות בלבד איפשר לרמת השרון לתפוס יתרון 10 נקודות, אותו לא איבדה עד לסיום. קמיל ליטל הוליכה את רמת השרון עם 24 נקודות ו-13 ריבאונדים, שנטה בלאק קלעה 13. לאשדוד: מונטגומרי 17.

משחק צמוד במיוחד נרשם בנתניה, שם אירחה אליצור המקומית את בנות השרון, כשבסיום חגגה נתניה ניצחון 76:77. בנות השרון נאבקו לאורך כל המשחק, ואל המחצית ירדו שתי הקבוצות בשיוויון 38:38. דקה וחצי לסיום עוד הוליכו האורחות 74:76, אבל אז לא הצליחו למצוא נקודה עד לסיום המשחק, בעוד רנדי הנרי קובעת את תוצאת המשחק, וחוטפת כדור קריטי בהתקפה האחרונה מתומאס. אשלי שילדס הוליכה את קלעיות נתניה עם 20 בעוד הנרי קלעה 19. לבנות השרון: תומאס 26 ו-7 ריבאונדים.

הפתעת המחזור הראשון, הפועל ראשון לציון, פגשה את הפועל תל אביב, ששוב הגיעה למשחק עם חמש שחקניות בלבד. אם לשפוט לפי הפתיחה, הרי שלהגיד שהיא הגיעה, זה יהיה קצת מוגזם- ראשון לציון טסה בפתיחה ל-2:16 בדרך ליתרון 21 בסיום הרבע הראשון, ו-16:41 במחצית. משם והלאה היה גארבג' טיים אחד גדול, כשהאורחות מצליחות להילחם מעט על כבודן, והוריד את ההפרש אל פחות מ-20 נקודות, כשראשון מנצחת 55:72. אלישה קלארק (13 ריבאונדים) וקדיג'ה וויטינגטון (15 ריבאונדים) הוליכו את המנצחות עם 16 נקודות כל אחת. להפועל תל אביב: יסמין ספאדולבה 19 ו-11 ריבאונדים.

העולה החדשה, אליצור ראשון לציון עשתה קולות של הפתעה מול אליצור חולון ברבע הראשון כשהוליכה ב-3, אבל אז הגיע רבע שני נוראי שלה, כששחקניות חולון מנצלות זאת עד תום ורושמות ריצה מטורפת של 6:26 בדרך ליתרון 22:39 במחצית. המומנטום של האורחות מחולון נמשך גם ברבע השלישי כשהן עוצרות את המארחות על 10 נקודות בלבד בדרך ליתרון 26, לפני שראשון לציון צימקה מעט בדרך להפסד 73:57. אדווינה בראון הוליכה את קלעיות אליצור חולון עם 20 נקודות, שרי סם הוסיפה 19 ו-9 ריבאונדים. לראשון לציון: ג'וליאן רובינס 22 ו-13 ריבאונדים.

עוד בעניין אליצור ראשון לציון, היום (שני) התקיים בבית המשפט לעניינים מנהליים מחוז מרכז דיון בעתירה מנהלית אשר הגישה עמותת אליצור ראשון לציון כנגד העירייה והחברה העירונית ראשון לציון, אשר ביקשה לבטל החלטת העירייה שלא להקצות לעמותה מתקני ספורט לטובת קבוצות הכדורסל כוכבי על ראשון לציון ואליצור ראשון לציון. בעתירה טענה העמותה, כי עיריית ראשון לציון מפלה אותה במסגרת הקצאת מתקני הספורט בעיר. מנגד הבהירה העירייה, כי לא רק שאין היא לא מפלה את העמותה על פני יתר מוסדות הספורט, אלא שדווקא קבלת העתירה תהא משום העדפה פסולה של העמותה. נוכח האמור לעיל, המליץ בית המשפט למשוך את עתירתה והעמותה קיבלה את המלצת בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully