וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חור שחור משחור

25.10.2010 / 8:24

אוקלנד הדהימה עם 38 נקודות במחצית הראשונה בדנבר וניצחון 14:59. ניו אינגלנד ניצחה בסן דייגו, גרין ביי עברה את פארב

אין מה להגיד על ה-NFL של העונה, ההפתעות ממשיכות לזרום. לאחר שנדמה היה בשבוע שעבר שניו אורלינס חוזרת לעצמה, האלופה ספגה בליל ראשון הפסד ביתי משפיל מקליבלנד, 30:17. גם בולטימור לא ממש נהנתה מול בפאלו, אבל יצאה בשלום עם ניצחון 34:37 בהארכה.

גולת הכותרת של הערב נרשמה דווקא בסדרת המשחקים השניה, בה ריטשה אוקלנד את דנבר במייל היי 14:59. עוד בסדרה המאוחרת, ניו אינגלנד יצאה עם ניצחון קשה מסן דייגו, 20:23 וסיאטל גברה על אריזונה 10:22.

סקוט פוג'יטה שחקן קליבלנד בראונס מפיל את דרו בריס שחקן ניו אורלינס סיינטס. Gerald Herbert, AP
סקוט פוג'יטה מקליבלנד מורח את דרו בריס, הסיינטס נראים על הפרצוף/AP, Gerald Herbert

פיטסבורג ניצחה במיאמי 22:23 בזכות החלטת שופטים שנויה במחלוקת. אטלנטה וסינסינטי ניהלו שוט אאוט הפכפך, בסיומו ירדו הפאלקונס מנצחים עם 32:39. סן פרנסיסקו האומללה הצליחה להפסיד בקרוליינה, 23:20 לפנת'רס וטמפה ביי גברה בשניות הסיום על סט. לואיס 17:18.

פילדלפיה הייתה בשליטה בנשוויל, אבל שוק טוטאלי גרם לה לאבד את הראש ולרדת מובסת 37:19. קנזס סיטי הורידה מבול ב-20:42 על ג'קסונוויל ו-וושינגטון ניצחה בשיקגו את הברס המידרדרים 14:17. במשחק הנועל של הלילה הנחילה גרין ביי הפסד לברט פארב ומינסוטה, 24:28.

לואיס מרפי שחקן אוקלנד ריידרס מול צ'אמפ ביילי שחקן דנבר ברונקוס. Ed Andrieski, AP
ערב שלואיס מרפי מאוקלנד ירצה לזכור, צ'אמפ ביילי הרבה פחות/AP, Ed Andrieski

ניו אורלינס (3:4) - קליבלנד (5:2) 30:17

אם הניצחון של הסיינטס בטמפה ביי בשבוע שעבר יצר איזשהו רושם שהם יוצאים ממשבר פתיחת העונה, בא המשחק הזה וקבר אותם שוב. הגנה עילאית של דייויד בוונס, שהחזיר שניים מארבעה הכדורים שנחטפו מדרו בריס לטאצ'דאון, העניקה לחומים את הניצחון. קולט מק'קוי מסר רק ל-74 יארד, אבל פייטון היליס סייע לו על הקרקע עם 69 יארד וטאצ'דאון וההגנה, כאמור, לא הפסיקה לקטוף את בריס, שסיים עם 356 יארד ושני טאצ'דאונים. האלופה ממש לא נראית כמו אלופה, בכך אין כבר מזמן ספק.


בולטימור (2:5) - בפאלו (6:0) 34:37 (הארכה)

בילי קאנדיף בעט בהארכה לשער שדה מ-38 יארד, והרייבנס שחררו הרבה אוויר מהריאות, כשכמעט הפסידו לקבוצה היחידה ללא ניצחון בליגה (עובדה שנקבעה בעקבות הניצחון של קרוליינה על סן פרנסיסקו). הבילס כבר הובילו 10:24 במחצית הראשונה, אבל ההמשך נראה כמו משחק ילדים עבור הרייבנס, ששמו על הלוח 24 נקודות ללא מענה. אלא שריאן פיצפטריק ובפאלו לא ויתרו, צימקו וגם השוו עם שער שדה של ריאן לינדל בשניות הסיום. זה לא עזר, אבל לפחות הם נשארו עם הכבוד. גם זה משהו, במקרה של הבילס. 250 יארד ושלושה טאצ'דאונים לג'ו פלאקו, שניים מהם לטוד היפ. בבפאלו, 374 יארד וארבעה טאצ'דאונים לפיצפטריק, שלושה מהם ללי אוואנס, שפעם בעונה בערך נותן משחק כזה.


אטלנטה (2:5) - סינסינטי (4:2) 32:39

משחק הפכפך בג'ורג'יה דום, כשהפאלקונס כבר הובילו 3:24 וראו בעיניים כלות כיצד היתרון נגוז עם 22 נקודות של הבנגאלס ללא מענה ברבע השלישי, כולל השמטה כפויה מושלמת של פקמן ג'ונס בדרך לטאצ'דאון. הטיגריסים עלו ל-24:25, אבל מאט ריאן לא התעכב והחזיר מהר את היתרון לסינסינטי, עם טאצ'דאון של רודי וייט ועוד ריצה של מייקל טרנר לאנדזון. צ'אד אוצ'וסינקו רק צימק, הפאלקונס ירדו מנצחים. 299 יארד ב-24 מ-33, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד אווירי לריאן, 121 יארד לטרנר ויום גדול לווייט, עם 201 יארד ב-11 תפיסות ושני טאצ'דאונים.

מאט ריאן שחקן אטלנטה פאלקונס. Dave Martin, AP
לא נבהל מהקאמבק של הבנגאלס. ריאן/AP, Dave Martin

קרוליינה (5:1) - סן פרנסיסקו (6:1) 20:23

נו, הפורטי ניינרס, מסתבר, יכולים להיות תרופה לא רעה לכל קבוצה. אלכס סמית' נפצע ויצא ביתרון של הניינרס, מחליפו דייויד קאר נראה כמו... כמו... כמו דייויד קאר. הפנתרים ניצלו זאת, חזרו למשחק מפיגור וריצ'ארד מרשל חטף את קאר סמוך לסיום, כדי להעניק להם עמדת ניצחון. במצב של שיוויון בעט ג'ון קייסי היטב מ-37 יארד עם 39 שניות על השעון, וסן פרנסיסקו כנראה כבר לא תזכה השנה בראשות ה-NFC מערב. 308 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד למאט מור, שהזין פעמיים באנדזון את דייויד גטיס. התופס בן ה-23 חגג יום קריירה עם שמונה תפיסות ל-125 יארד. 129 יארד וטאצ'דאון ב-9 מ-19 לסמית', 102 יארד לפרנק גור על הקרקע.


מיאמי (3:3) - פיטסבורג (1:5) 23:22

החלטת שופטים מעוררת מחלוקת העניקה לסטילרס ניצחון. בן רות'לסברגר נכנס לאנדזון עם 2:37 דקות על השעון, אבל בהילוך החוזר נראה בבירור ששמט את הכדור לפני שחצה את הקו. השופטים קיבלו את הערעור של הדולפינס, אולם לא החליטו באופן גורף מי השתלט על הכדור (נדמה היה שזו הייתה מיאמי) והעניקו לפיטסבורג דאון רביעי (במקום טאצ'בק שהיה מעביר את הכדור לדולפינס). ג'ף ריד השחיל את הכדור פנימה מ-18 יארד, הפלדות יצאו עם ניצחון. 302 יארד ושני טאצ'דאונים ב-19 מ-27 לבן רות'לסברגר, 131 יארד וטאצ'דאון להיינס וורד הנצחי. 257 יארד וטאצ'דאון לצ'אד הני במיאמי.


טמפה ביי (2:4) - סט. לואיס (3:3) 17:18

משחק ספוקי משהו בריימונד ג'יימס סטדיום, כשהראמס היו בשליטה מוחלטת לכל אורך המשחק, אבל נשארו עם שרידי הלוזריות של השנים הקודמות. ג'וש פרימן הנהיג את הבאקנירס מפיגור 17:3, שנסגר עם מסירה שלו ליארד אחד לקדילאק וויליאמס עשר שניות לסיום. נקודת ציון מיוחדת בכל זאת לראמס, כשסטיבן ג'קסון גמא 110 יארד על הקרקע והפך לרץ המוביל בהיסטוריה של המועדון, עם 7.324 בקריירה. 212 יארד וטאצ'דאון לפרימן, 126 יארד וצמד לסאם בראדפורד בצד השני.

אוהד פיטסבורג סטילרס. Alan Diaz, AP
נו, אבאל'ה, מרוצה עכשיו? אוהד הסטילרס חוגג במיאמי/AP, Alan Diaz

שיקגו (3:4) - וושינגטון (3:4) 17:14

המשבר בעיר הרוחות רק הולך ומחריף, כשלאחר פתיחה טובה הברס חוזרים למימדים צנועים במיוחד. ד'אנג'לו הול כיכב בוושינגטון עם ארבע חטיפות, אחת מהן הוחזרה לטאצ'דאון, והיה הגורם העיקרי להישרדות השבועית של הרדסקינס, שתמיד משחקים את משחק ה-bend but don't break. חטיפה של הול הוחזרה ל-92 יארד ולאנדזון דקה לסיום הרבע השלישי והיא שעשתה את ההבדל במשחק. 200 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לדונובן מקנאב, 125 יארד על הקרקע לריאן טוריין בוושינגטון. בשיקגו נחטף ג'יי קאטלר ארבע פעמים, כאמור, וגם הופל ארבע פעמים. הוא סיים עם 281 יארד וטאצ'דאון לג'וני נוקס.


קנזס סיטי (2:4) - ג'קסונוויל (4:3) 20:42

הצ'יפס חזרו בגדול הביתה אחרי שני משחקים רצופים שבהם נחלו הפסדים, והתפוצצו על הג'אגוארס מעוררי הרחמים. טוד באומן פתח בג'קסונוויל לראשונה מזה חמש שנים בקריירת ה-NFL הארוכה שלו ולא היה רע, אבל ההגנה, אוי ההגנה. תומאס ג'ונס חגג על הקרקע עם 125 יארד וטאצ'דאון, מאט קאסל הוסיף שניים באוויר לדווין בואו (איזה מלך האיש הזה). 222 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים לבאומן.


טנסי (2:5) - פילדלפיה (3:4) 19:37

האיגלס היו בשליטה מוחלטת במשחק במשך שלושה רבעים, ואז התחיל כל העסק להידרדר, כשקרי קולינס וקני בריט, שהיו רדומים עז אז, שחטו כל איש קו אחורי שהיה בסביבה. הרבע האחרון הסתיים בתוצאה המוחצת 3:27 לטייטאנס (לגולש ווסטברוק - זה לא אני, זה הם. נשבע). בריט סיים משחק ענק של 225 יארד ושלושה טאצ'דאונים, בכולם ניזון מידו של קולינס, שסיים עם 276 יארד וגם שני איבודים. 231 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לקווין קולב, שהיה רחוק מלהיות טוב.

סנטנה מוס שחקן וושינגטון רדסקינס תופס לטאצ'דאון. Charles Rex Arbogast, AP
סנטנה והרדסקינס שוב התכופפו אבל לא נשברו. מוס נכנס לאנדזון/AP, Charles Rex Arbogast

דנבר (5:2) - אוקלנד (4:3) 59:14

באחד המשחקים היותר מוזרים העונה, הריידרס הפכו את ההתמודדות לגארבג' טיים מתמשך כבר ברבע השני, ביכולת כמותה לא זוכרים באוקלנד. הברונקוס היו המומים מן הפתיחה, כנראה מההומראן שהשלימו ג'ייסון קמפבל וזאק מילר לטאצ'דאון של 43 יארד שהעלה את האורחים ל-0:7. הכיוון היה כולו שחור מהרגע הזה, כשכריס ג'ונסון חטף כדור והגיע לאנדזון ודארן מקפאדן, שחזר מפציעה, איבד כל כיוון ועשה שלושה טאצ'דאונים רצופים על הברונקוס. עם יתרון 0:38 שמונה דקות להפסקה, הקהל במייל היי החל לצאת עוד לפני המחצית. יכולת מבריקה של אוקלנד, שגם בימים היפים של הפרנצ'ייז לא עשתה 59 נקודות במשחק אחד. 204 יארד ב-12 מ-20 ושני טאצ'ים לקמפבל, 165 יארדים ושלוש כניסות לאנדזון על הקרקע יחד עם עוד אחת מהאוויר למקפאדן. בדנבר, 198 יארדים, שני טאצ'ים ואיבוד לקייל אורטון.


סיאטל (2:4) - אריזונה (3:3) 10:22

בשקט בשקט ממשיך פיט קרול לעשות עבודה יפה עם הסיהוקס, שהרגישו ממש טוב הלילה עם ההפסדים של סן פרנסיסקו וסט. לואיס. אולינדו מארה בעט במדויק חמישה כדורים לשערי שדה, והגנת נצי הים לא ממש התקשתה מול מקס הול (שהוחלף בדרק אנדרסון) והקרדינלס. 192 יארד וטאצ'דאון למאט האסלבק, 89 יארד על הקרקע למרשואן לינץ' בסיאאטל. 36 יארד ב-4 מ-16 להול, 96 ב-8 מ-17 לאנדרסון.


סן דייגו (5:2) - ניו אינגלנד (1:5) 23:20

הצ'ארג'רס שברו שיא לא רשמי של טמטום. כל דבר שהיו צריכים לעשות הם עשו הפוך, וכמה צפוי היה שאת הקאמבק הגדול שניסו להשלים הם חיסלו במו ידיהם. לכל אורך המשחק הצליחה סן דייגו לאבד כדורים בצורה שלומיאלית, מה שהכניס אותה לבור של 23:6. בעיטת אונסייד מוצלחת אחרי טאצ'דאון גילחה את הפער, והכדור חזר לסן דייגו עם לא מעט אופציות - במרכז המגרש, שלושה פסקי זמן, שתי דקות לסיום. פיליפ ריוורס הנהיג אותה למרחק של שער שדה מ-45 יארד, אבל עבירה מטופשת של זינוק מוקדם הרחיקה את הכדור לקריס בראון. בראון, שהחליף את נייט קיידינג, בעט ימינה מדי והשאיר את הניצחון בידי טום בריידי וחבריו. בריידי, שוב בינוני, סיים עם 159 יארד וטאצ'דאון ב-19 מ-32, ריוורס סיים עם 336 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי.


גרין ביי (3:4) - מינסוטה (4:2) 24:28

הפאקרס באו הפעם ממוקדי מטרה. ברט פארב ניצח אותם פעמיים בעונה שעברה, ומעבר ליוקרה, הם צריכים לצבור תנופה מחודשת ב-NFC צפון. האורזים עשו זאת באמצעות שלוש חטיפות למסירות של הקוורטרבק הוותיק במחצית השניה, אחת מהן, עמוק ברבע השלישי, הוחזרה לטאצ'דאון על ידי דזמונד בישופ, שהעלה ל-17:28. רנדי מוס צימק באותו רבע עם טאצ'דאון משלו, אבל הוויקינגים, כמו לפני שבועיים מול הג'טס, לא הצליחו להשלים קאמבק.

"קצת נקמה לא הזיקה לאף אחד", אמר בישופ. הנקמה הושגה בזכות 295 יארד ושני טאצ'דאונים של ארון רוג'רס, שנחטף פעמיים בעצמו. 107 מהיארדים הללו היו לג'יימס ג'ונס. פארב סיים עם 16 מ-29 ל-212 יארד וטאצ'דאון אחד, שאליהם התווספו, כאמור, שלושה איבודים אוויריים. 131 יארד וטאצ'דאון לאדריאן פיטרסון במינסוטה.

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. רויטרס
זה לא שטום בריידי והפטריוטס הבריקו - הצ'ארג'רס פשוט עשו הכל כדי להפסיד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully