וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "לא שופטים אדם לפי משחק בודד"

23.10.2010 / 9:30

המאמן שעזב את מכבי תל אביב בקיץ מספר לראשונה בראיון ביוון על הפרידה הכואבת וחושף: "לא דיברו איתי מאז"

פיני גרשון חזר לפני כשנתיים בקול תרועה רמה למכבי תל אביב, כדי לנסות לשקם אותה לאחר חוסר ההצלחה של אפי בירנבוים במועדון. לאחר שתי קדנציות גדולות בצהוב (1998-2001 ו-2003-2006) שב המאמן ליד אליהו כדי להחזיר עטרה ליושנה, אלא שהפעם, בקדנציה השלישית, כוחו של פיני כבר לא עמד לו כאשר באותו רעש שהוא הגיע הוא גם התרסק.

אחרי הרבה זמן ששמר על שתיקה, די רועמת מבחינתו, העניק המאמן הישראלי ראיון לעיתון היווני, צ'מפיון. גרשון עוד זכור ביוון מהתקופה בה אימן את אולימפיאקוס, ונשאל תחילה כיצד הוא מעביר את זמנו בימים אילו, לאחר ההדחה ממכבי תל אביב. "כרגע אני בבית", סיפר, "מטפל בילדות שלי". כשנשאל על ידי המראיין האם לא היה רוצה בן, חזר גרשון להפיק מרגליות מפיו, כמו פיני הישן והטוב של פעם, כשירה בבדיחות: "אני כבר לא יודע אם בגילי יש לי מספיק זרע כדי לנסות עוד פעם".

גרשון אף התפנה לספר על תכניותיו לפי שעה: "יש לי חוזה עם מכבי תל אביב גם לשנה הזאת. אני מקבל מהם כסף. במקביל, התחלתי לעבוד בגוף תקשורת בישראל. אני עושה הרבה עסקים עם הליגה הבלקנית. אחת התוכניות היא להקים ליגה בלקנית לגילאי נוער. עכשיו אנחנו עובדים על זה".

"מכבי יודעים איפה אפשר למצוא אותי"

כזכור, גרשון הוזז הצידה במכבי תל אביב, שטענה שהיא מייעדת לו תפקיד במועדון, כאשר דובר על סוג של מנג'ר מקצועי, כזה שיוכל לייעץ לקבוצה לגבי בחירת שחקנים, התווית דרך ועוד. גרשון עצמו חושף בראיון את מה שקורה בפועל: "מאז סיום העונה האחרונה כמעט ולא דיברתי עם מכבי. כנראה שאם הם היו רוצים שאעזור להם, הם היו פונים אלי. הם יודעים היכן אפשר למצוא אותי. הם החתימו מאמן טוב, אז כנראה ששני הצדדים - גם אני וגם מכבי - מרוצים מהמצב הנוכחי".

לאחר מכן התפנה המאמן הישראלי המעוטר לדבר על העונה הטראומטית אשתקד, שהורידה אותה מדרגת 'אל' ביד אליהו למאמן בכיר, אבל לא כל יכול: "בעונה שעברה היו לנו הרבה עליות וירידות. אני חושב שבסך הכל היו לנו יותר עליות מירידות. בליגה כמעט ולא הפסדנו. בסוף הפסדנו את האליפות במשחק אחד. אני לא חושב שצריך לשפוט בן אדם לפי משחק בודד".

גרשון התייחס אף לסנטר שהביאה מכבי תל אביב בקיץ בהחתמה גדולה סופוקליס שחורציאניטיס, אותו הוא מכיר מהתקופה בה השניים שיתפו פעולה יחדיו במדי אולימפיאקוס. אז, כזכור, הם לא הסתדרו ביניהם, כשגרשון טען כי בייבי שאק לא ממש שעה להוראותיו. "בתקופתי באולימפיאקוס", אמר גרשון, "דרשתי ממנו להיות יותר מקצוען. הוא הסתובב כנראה בסביבה שהשפיעה עליו רע. אני שומע שהוא מתאמן כמו שצריך במכבי. הוא בסך הכל שחקן צעיר. אם הוא יתמיד בעבודה קשה, יש לו את הפוטנציאל להפוך לסנטר הכי טוב באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully