וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 1:6 את סנטאנדר

מסי כבש צמד ב-0:2 של ברצלונה בסראגוסה? רונאלדו השיב ברביעייה ב-1:6 של ריאל על סנטאנדר. מאיורקה ניצחה בולנסיה

שבוע לאחר המהפך בפסגת הליגה הספרדית שראו את ריאל מדריד תופסת את הפסגה עם ניצחון גדול, ניצלה הערב (שבת) ברצלונה את העובדה שהיא פתחה מוקדם את המחזור, השיגה ניצחון 0:2 על נועלת הטבלה, סראגוסה, ותפסה באופן זמני את המקום הראשון. מי שהוליך את הקאטלנים אל הארץ המובטחת הוא לא אחר מאשר לאונל מסי, ששוב כבש צמד, שלושה ימים אחרי הצמד מול קופנהאגן בליגת האלופות.

בהמשך הערב דרסה ריאל מדריד 1:6 את ראסינג סנטאנדר בזכות רביעייה ענקית של כריסטיאנו רונאלדו. הניצחון המרשים הזה החזיר את הבלאנקוס, להם יש מאזן שערים של 4:22, למקום הראשון בספרד. את הערב סגרו מאיורקה ודודו אוואט, שהוכיחו כי ההפסד במחזור הקודם בבית היה מקרי בלבד. מאיורקה יצאה אל המסטאייה המאיימת של ולנסיה, וחזרה ממנו עם ניצחון חוץ איכותי, 1:2.

סראגוסה - ברצלונה 2:0

סראגוסה עלתה בחשש גדול והמאמן חוסה אורליו גיי פתח עם מערך שכלל חמישה שחקני הגנה. יחד עם זאת, הקבוצה המקומית לא הצליחה למנוע מהאלופה מלהגיע לרחבה והסכר נפרץ בדקה ה-42, כשדויד וייה מצא את לאונל מסי והאחרון כבש בקלות מול השוער. המארחים קיוו לחזור לחיים במחצית השניה, אבל ספגו מכה כואבת במיוחד בדקה ה-47, כשפונסיו התעמת עם דני אלבס, ומיד ראה את הכרטיס האדום, כשהוא מותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים.

האורחים הריחו דם, ניסו שוב ושוב לתקוף את שערה של סראגוסה, ובדקה ה-60 הם היו קרובים מאוד, כשכדור נהדר שנשלח אל מסי בצד הימני של הרחבה מצאה את הארגנטינאי, שירה כדור טוב, אבל הדיפה נהדרת של דובלאס מנעה זאת. אלא שהמארחים לא הצליחו להחזיק מעמד 6 דקות לאחר מכן, כשהתקפה נוספת של ברצלונה הגיעה לאינייסטה שניסה בעיטה מחוץ לרחבה, זו נהדפה אל מסי שירה כדור שטוח מצויין, והפעם השוער המקומי לא היה יכול דבר בנדון. הארגנטינאי כובש את השער התשיעי שלו העונה עבור ברצלונה בכל המסגרות. עד לסיום היו המארחים קרובים לכבוש שער משלהם מרגליו של אוברדוביץ' אבל הגנת ברצלונה והשוער שלה שמרו על שער נקי.

ריאל מדריד - ראסינג סנטאנדר 1:6

כנראה שהנצרה רק הייתה צריכה להשתחרר כדי שריאל מדריד תיכנס לכושר. עכשיו, כשהיא כבר בכושר, כבר יהיה קשה מאוד לעצור אותה. אחרי שבשני המחזורים האחרונים דרסה 1:6 את דפורטיבו לה קורוניה ו-1:4 את טנריפה, דרסו היום הבלאנקוס 1:6 ענק את ראסינג סנטאנדר האומללה וחזרו למקום הראשון בליגה עם יחס שערים מטורף של 4:22 אחרי שמונה מחזורים. כל זה לא מגיע יש מאין, אלא בזכות כך שכריסטיאנו רונאלדו בכושר פשוט מפחיד. הפורטוגלי הפציץ הערב רביעייה ושיפר את מאזנו בליגה הספרדית ל-10 שערים והוא כמובן הכובש המוביל בליגה הספרדית כשאחריו נילמאר עם חמישה בלבד.

אחרי כל המספרים והסטטיסטיקות, כדאי להבין קצת איך קרו הדברים הערב. הקונצרט התחיל כבר בדקה העשירית כשמסירת עומק של אנחל די מאריה על 45 מטר מצאה את גונזאלו היגואין, שלא התקשה מול טוניו וגילגל לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לריאל. חמש דקות חלפו וזה כבר 0:2. היגואין קיבל מסירה באגף ימין ויישר עם גליץ' למרכז, שם חיכה כריסטיאנו רונאלדו שכבש את השני. השלישי הגיע בדקה ה-27 ושוב זה הפורטוגלי. הפעם, אוזיל העביר לו מסירה רוחב והוא דייק מקרוב וקבע 0:3.

המחצית השנייה עוד לא נפתחה וזה כבר 0:4. הפעם אנחל די מאריה פרץ מאגף ימין, נכנס לרחבה ויישר למרכז שם חיכה רונאלדו, שהשתלט על הכדור ובנונשלנטיות בעט כדור מסובב לפינה הרחוקה. נגמר? ממש לא. די מאריה חדר לרחבה, והוכשל מאחור. רונאלדו, מי אם לא הוא, לקח את הפנדל ועם ים של ביטחון בעט פס קטן לפינה וקבע 0:5 ורביעייה מדהימה. השישי והאחרון הגיע בדקה ה-63 כשמסירה ארוכה של צ'אבי אלונסו מצאה את אוזיל, שניער מעליו את השומר שלו ובעט חזק לפינה הרחוקה וזה 0:6 לריאל. סנטאנדר הצליחה להשיג שער ניחומים בדקה ה-73 כשבעיטה של פאפאקולי דיופ פגעה בראשו של מרקוס רוזנברג ושינתה כיוון, 1:6 שבטח לא מנחם אף אחד בסנטאנדר.

ולנסיה - מאיורקה 2:1

האורחים התאוששו מההפסד הביתי במחזור הקודם לאספניול, ופתחו כשהם עולים ליתרון כבר בדקה ה-7, לאחר שריקרדו קוסטה הפיל ברחבה את וובו, וצ'ורי קסטרו שלח את הכדור מהנקודה הלבנה אל הרשת. ולנסיה ניסתה לחזור למשחק, אבל דווקא מאיורקה הכתה בשנית, כששוב היה זה קסטרו בדקה ה-29. כדור תועה ברחבה מצא אותו, ומקרוב כבש שחקן מאיורקה את השני שלו ושל האורחים. ולנסיה לא הרימה ידיים וחזרה למשחק 7 דקות מאוחר יותר כשהפעם הגיעה תורה לזכות בפנדל. רוברטו סולדאדו הכניע את אוואט כדי לצמק ל-2:1 במחצית.

ולנסיה פתחה בסערה את המחצית השניה והיגעה להזדמנות נהדרת, כשפאבלו מקבל כדור מושלם במרכז הרחבה של מאיורקה, פנוי לחלוטין, אבל הבעיטה של הקשר לא התלבשה לו, וטסה החוצה. המארחים המשיכו לתור אחר השיוויון, אבל פריצה טובה של ויסנטה אל הרחבה בדקה ה-87 מצאה את הגנת מאיורקה במקום, ובעיטה טובה של השחקן בדקה ה-90 מצאה את אוואט בהדיפה טובה. המארחים, שעד לא מזמן הוליכו את הטבלה סופגים הפסד ביתי כואב ומתסכל מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully