וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ' סירב למכבי תל אביב

21.10.2010 / 14:03

אוהד גרינוולד חוזר מחר במדור חדש, בו יחשוף בין היתר למה וויצ'יץ' לא נענה להצעה לחזור לצהובים ("היו כמה שיחות, ולצערי לא הצלחנו להגיע להבנות, בתקציב הנוכחי של מכבי זה היה בלתי אפשרי"). קבלו טעימה ראשונה

מוזר: עונת יורוליג חדשה הושקה רשמית, וניקולה וויצ'יץ' היה מובטל עד לא מזמן. "גם לי זה מרגיש לא טבעי. פעם ראשונה אחרי 14 שנים שאני רואה את המשחק הראשון של היורוליג מבחוץ", מספר הקרואטי האגדי. "אבל אני חושב שאם זה לא היה קורה עכשיו, זה היה קורה בעוד שנתיים-שלוש. לכן אני משתדל שלא לעשות מזה סיפור גדול".

כיצד ייתכן ששחקן הפנים הטוב באירופה בעשור האחרון מוצא עצמו בגיל 32 מתפשר על חזרה לספליט הצנועה? "אני לא יודע מה לומר לך, זו עובדה", משיב וויצ'יץ'. "קיבלתי הקיץ לפחות 10 הצעות, אבל לא רציתי לקחת אותן. אחרי ששיחקתי בשישה פיינל פורים, עבורי זה לא מעניין לחתום בקבוצה שהשאיפה הגדולה ביותר שלה היא העפלה לטופ-16. אני רוצה להיות חלק מקבוצה שמסוגלת ללכת עד הסוף. אחרת אני מעדיף להיות בבית".

אחת מן ההצעות, חושף וויצ'יץ' לראשונה, הגיעה ממכבי תל אביב. ואולם "הכסף פשוט היה נמוך מדי. אני לא רוצה להרחיב על זה יותר מדי את הדיבור, אבל היו כמה שיחות, ולצערי לא הצלחנו להגיע להבנות. קיבלתי הרבה טלפונים מחברים בישראל שלחצו עליי לחזור וזה העמיד אותי בסיטואציה קשה מאוד. עבור מכבי, אני עוד זר שמשלמים עליו מס כמו על ישראלי (לאור פרק הזמן בו שיחק בישראל, חוקי המס החלים כיום על וויצ'יץ' זהים לאלו החלים על ספורטאי ישראלי, א.ג.). ובתקציב הנוכחי של מכבי זה היה בלתי אפשרי".

תקופה ארוכה של שתיקה מצידו של וויצ'יץ' הגיעה לסיומה. דיברנו על החיים, על הקריירה, על הקדנציה ביוון, על סופוקליס שחורציאניטיס ויותם הלפרין, על ואסיליס ספאנוליס ופיני גרשון, על דיוויד בלאט ועל פרדוקס הכישלון של מכבי, ועוד.

הראיון המלא יפורסם כאן מחר.

ohad@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully