וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: ירושלים הביסה את באר יעקב 78:96

קבוצתו של עודד קטש התאוששה מההפסד בליגה לבני השרון, ועלתה אל השלב הבא לאחר שהביסה 78:96 את באר יעקב

לא לפתיחת עונה שכזו קיוו בהפועל ירושלים. קבוצתו של עודד קטש, שנחלה הפסד בגמר גביע הליגה, מצאה את עצמה עם הפסד נוסף, הפעם בליגה, במשחק הפתיחה שלה מול בני השרון של דן שמיר. במצב שכזה, לא היו יכולים האדומים לבקש משחק פשוט יותר כפי שנערך הערב (רביעי), במסגרת גביע המדינה, מול מכבי באר יעקב. ירושלים הביסה 78:96, ועלתה בקלילות אל השלב הבא.

גם הפעם לא הכל הלך חלק עבור שחקניו של קטש, כשראו את היריבה מהליגה הנמוכה חוזרת לחיים לקראת הסיום, אבל הפעם הצליחה ירושלים לשמור על הניצחון. פתיחה מצויינת של שחקניו של קטש הטיסה אותם ליתרון 12:21 בסיום הרבע הראשון, כשברבע השני ההפרש ממשיך לצמוח ונעצר על 21. דווקא אז הרפו הירושלמים, באר יעקב הצליחה לחזור וברבע האחרון כבר צימקה ל-10 הפרש בלבד, אלא שהתעוררות ירושלמית הביאה לפתיחת יתרון של 15, ממנו המארחים כבר לא חזרו.

קלעו לירושלים: סם קלנסי 20, וויל סולומון 19, ג'ייסון ריץ' 15, אורי קוקיה 9, ליאור חכמון ועמית שמחון 8 נקודות כל אחד, יוגב אוחיון 6, דיון דאוול 5, יובל נעימי ורם אליאספור 2 נקודות כל אחד.

קלעו לבאר יעקב: ג'רמיין הול 24, יבגני ליוטרין 15, רון ג'ונסון וגלעד קרני 13 נקודות כל אחד, אופיר פרחי 5, ניב סולומון 4, איתי לוי וליאור חסון 2 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully