וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "אני ישראלי, אבל לא פחות מכך מוסלמי"

קשר רובין קאזאן התראיין ברוסיה, שם התעניינו בנושא הדתי. הוסיף: "מדי יום אני מנסה להוכיח למאמנים שאני ראוי לפתוח"

ביברס נאתכו, שהפך לגיבור הרגע בקאזאן בזכות השער המרהיב שהבקיע בנצחון 1:2 על רוסטוב בליגה הרוסית, התראיין הבוקר לעיתון ספורט-אקספרס לקראת המפגש מחר עם פנאתינייקוס באתונה בליגת האלופות.

במסגרת השיחה, ציין העיתונאי הרוסי כי האוהדים בקאזאן מתבדחים על יהודים שמבקיעים שערים למרגלות מסגד כל-שריף המפואר. על כך השיב נאתכו: "אני מודע לכך שאנשים רבים לא יודעים את זהותי הלאומית והדתית. אני ישראלי, מעריך זאת ותמיד זוכר היכן ביתי. עם זאת, אני גם מוסלמי, וזה חשוב עבורי לא פחות". כאשר נשאל לגבי שיחותיו עם אללה, הצהיר נאתכו: "אני נעזר בו ומחפש תמיכה. לפני כל משחק אני פונה אליו ומבקש בריאות".

לגבי התאקלמותו ברוסיה ציין הקשר הישראלי: "אין לי בעיות מיוחדות. קאזאן היא עיר טובה, עם מסגדים רבים, והיא קרובה לליבי במובן התרבותי. גם העובדה שאמי ואחותי עברו איתי לכאן עוזרת מאוד. בינתיים לא למדתי רוסית כמו שצריך, אבל אין ספק שאשתפר עם הזמן. יש לי חוזה ארוך טווח כאן".

נאתכו רחוק מלהיות שחקן הרכב קבוע בקבוצתו של קורבן ברדייב, והוא מודה שזו תחושה חדשה עבורו: "זה קשה. אני מנסה להתרגל לשבת על הספסל, ועדיין לא התרגלתי לגמרי. מדי יום אני מנסה להוכיח למאמנים שאני ראוי לפתוח בהרכב ולעזור לקבוצה. התחרות ברובין קשה, אבל זה גם מעניין יותר. אני חושב שהשתפרתי כאן מבחינה מקצועית".

ביברס חגג את שערו השני בליגה הרוסית באמוציונליות והסביר: "אלה רגשות מיוחדים, בדיוק כמו שאני מרגיש כאשר עולה לשחק במדי הנבחרת. אני מרגיש אחריות, התלהבות, רצון להוכיח את עצמי. גם בליגת האלופות אני מרגיש ככה. עם כל יום שעובר אני מפנים עד כמה זה טורניר גדול, ואני מודה לרובין קאזאן על כך שנתנה לי הזדמנות ליטול בו חלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully