וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון שוב ניצחה, המוליכות פישלו

לופז (צמד) וגורקוף כבשו ב-1:3 המרשים של ליון על ליל. ראן המוליכה סיימה ב-0:0 עם לאנס, סנט אטיין הפסידה 2:1 בניס

אחרי שאמש (שבת) הראו האלופה מארסיי ואלופת 2009 בורדו סימני התאוששות, המוליכות המפתיעות שיחקו לידיהן עם איבוד נקודות. הראשונה ראן הסתפקה ב-0:0 במשחק החוץ מול לאנס, בעוד סנט אטיין הפסידה לראשונה מאז מחזור הפתיחה, 2:1 בניס. לוריין התרחקה מהקו האדום עם 1:2 על ולנסיין. המשחק המסקרן בין ליון לליל נעל את המחזור והסתיים בניצחון משכנע 1:3 של סגנית האלופה המתאוששת.

ליון - ליל 1:3

קלוד פואל יכול לשלוח זר פרחים להפועל תל אביב, שהניצחון של ליון עליה הוציא את סגנית האלופה ממשבר ושלח אותה לרצף של שלושה ניצחונות, כוול אחד הערב על האקסית של המאמן. ליסנדרו לופז שוב הוכיח שהתגבר על הפציעה, כשחטף כדור מהגנת ליל וירה בשמאל מ-20 מטרים כדי להעלות את ליון ליתרון כבר בדקה השנייה. ז'רמי טולאלן בעט לקורה בדקה ה-13, אדיל ראמי נגח לעמוד מן העבר השני ובדקה ה-41 עשה טעות בצד השני שהובילה לרגע הגדול של יוהאן גורקוף.

הפליימייקר הנפלא, שכבש פעמיים במדי נבחרת צרפת בשבוע שעבר, חגג שער בכורה מאז המעבר מבורדו והוריד את קבוצתו ליתרון כפול במחצית . בפתיחת המחצית השנייה הצליח מוסא סו לצמק עבור ליל במספרת נהדרת (52), אבל ליצ'ה לופז סגר עניין בפנדל בחלוף ארבע דקות. ז'רמי פייה המקומי הורחק בדקה ה-70, אבל זה לא מנע מליון לחגוג ניצחון חשוב.

לאנס - ראן 0:0

מוליכת הטבלה הגיעה בהרכב חסר לסטאד פליקס בולאר, איבדה נקודות מול יריבתה מהתחתית, אבל לפחות שמרה על מאזן נקי מהפסדים. ראן הציגה בחוד את ז'ירס קמבו אקוקו הצעיר ושלטה במשחק, אך לא הצליחה למצוא את הרשת של ודראן רונייה הקרואטי. גם במחצית השנייה כל הניסיונות של קמבו אקוקו, סטפן דלמא וז'רום לרואה החטיאו את המסגרת.

ניס - סנט אטיין 1:2

הירוקים איבדו נקודות בפעם השנייה ברציפות מול קבוצה מהדרום, כשנחלו הפסד במגרשה של ניס. ההתחלה של סנט אטיין דווקא הייתה נהדרת, כשדימיטרי פאייה סחט פנדל והבקיע מהנקודה את השמיני שלו העונה בדקה ה-11. אלא ש-11 דקות לאחר מכן הורחק החלוץ גונזאלו ברחסיו, וניס השתלטה על המשחק. השוויון הגיע בדקה ה-48, כשדניאל ליובויה מצא את אנתוני מונייה וזה ירה פנימה משמאל. המחליף הטוניסאי שאוקי בן סעדה השאיר את כל הנקודות בבית עם בעיטה ממרחק בדקה ה-67.

לוריין - ולנסיין 1:2

הקבוצה של כריסטיאן גורקוף התרחקה מהקו האדום עם ניצחון שלישי העונה (כולם בבית). גאל דאניק העלה את ולנסיין ליתרון עם שער אדיר כבר בדקה הרביעית, אבל קווין גמיירו (13 בפנדל) וסיגמארי דיארה (25) השלימו מהפך מהיר עבור לוריין.

(עדכון ראשון: 18:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully