וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהתחלה רצו שמולי יעזור, עכשיו מונעים ממנו"

17.10.2010 / 14:12

סערה באיגוד הכדורסל בעקבות החלטת שי שני לא לאפשר התערבות של המנהל המקצועי בנבחרת ישראל גברים ונשים

איגוד הכדורסל סוער בימים האחרונים בעקבות החלטה של יו"ר האיגוד שי שני לא לאפשר למנהל המקצועי מולי קצורין כל נגיעה בנבחרות הבוגרים והבוגרות של ישראל. ההחלטה של שני נבעה בעקבות דבריהם של המאמנים אריק שיבק ואלי רבי, שלא אהבו את החלטת האיגוד להנחית מעליהם מנהל מקצועי ואף איום מרומז מצידם לסיים את תפקידם לפני אליפות אירופה. עדיין לא ידוע כיצד קצורין ינהג לאחר ההחלטה של שני, אך הסיכוי שלא יגיב לכך הוא נמוך.

"מצד אחד ההחלטה לתת למאמני נבחרת ישראל את העצמאות המלאה היא הגיונית", אמר אחד הבכירים באיגוד הכדורסל לוואלה! ספורט היום (ראשון), "לעומת זאת, לא הגיוני שבשיחות המקוריות עם קצורין צוין בפירוש שהוא יהיה מי שיחליט ויהיה לו נגיעה גם לנבחרות הבוגרות, תוך כדי שיתוף פעולה עם המאמנים, ועכשיו השתנו הדברים. למולי לא הייתה כוונה להשתלט לגמרי על הנבחרות אלא רק לתרום מנסיונו. בהתחלה רצו שמולי יעזור, עכשיו מונעים ממנו, זה אבסורד".

באיגוד הכדורסל הגיבו לטענות בהודעה רשמית שהוציאו: "האגף המקצועי הוקם באיגוד הכדורסל על מנת לנהל ולתפעל את כל פעילותן של נבחרות ישראל, לרבות הנבחרות הבוגרות וזאת על מנת ליצור רצף מקצועי ולעגם משאבים. מאחר והנבחרת הלאומית-גברים נמצאת במהלך קמפיין אליפות אירופה ומאחר ונתגלעו חילוקי דעות בין המאמן הלאומי למנהל המקצועי של איגוד הכדורסל, הציע מולי קצורין ועל מנת שלא לזעזע את הצלחות הנבחרת בשל נושאים שוליים, כי עד לתום הקמפיין, הנבחרת הלאומית-גברים לא תהיה כפופה לאגף המקצועי".

עוד נכתב בהודעת האיגוד כי: "הוסכם כי כל הטיפול בנבחרת הלאומית-גברים, מנהלתית ומקצועית תיעשה ישירות ובאחריות יו'ר הוועדה המקצועית, דוד פריש. לאחר גמר אליפות אירופה-ליטא 2011 ולקראת קמפיין 2013 שיתחיל בקיץ 2012, יוכפפו כל הנבחרות ומאמניהם, לרבות הנבחרת הלאומית גברים, מקצועית ומנהלתית לאחריות האגף המקצועי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully