וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "מסי לאינטר זו לא בדיחה"

מרגע לרגע, שוקל הבעלים של אינטר בכובד ראש הבאתו של כוכב ברצלונה: "הרבה אנשים מבקשים ממני לקנות שחקן גדול"

בזמנו הודה נשיא אלופת אירופה אינטר, מאסימו מוראטי, כי הטענה לפיה הוא רוצה להביא את לאונל למסי לקבוצתו היא סוג של בדיחה, אלא כעת נראה כי הבעלים של הדאבליסטית האיטלקית מסתכל על הדברים בצורה אחרת.

"כל כך הרבה אנשים מבקשים ממני לקנות שחקן בעל שיעור קומה, איכותי ביותר, ומסי הוא השחקן הכי טוב בעולם", אמר מוראטי לגאזטה דלו ספורט במהלך מסיבת עיתונאים בבחריין. "אני מתחיל לשאול את עצמי ברצינות את השאלה: האם לקנות את מסי או לא? עדיין לא הצלחתי לתת לעצמי תשובה מספקת - כן או לא".

מי ששמו נקשר בשמה של הנראזורי הוא קאקה, כוכב ריאל מדריד בהווה ושל היריבה העירונית המושבת של אינטר, מילאן, בעבר. אלא שלגביו מוראטי נשמע נחרץ ביותר: "לעולם לא ננהל משא ומתן עם קאקה".

החתמה של מסי נראית על פני כמעט בלתי אפשרית כאשר סעיף היציאה שלו נאמד בסכום אסטרונומי של כ-250 מיליון יורו, או אם תרצו, רבע מיליארד יורו, בקיצור המון-המון כסף, כאשר גם המשכורת הצנועה של הכוכב הצנום המוערכת בכ-10 מיליון יורו יכולה להוות מכשול, אבל היו דברים מעולם.

בכל אופן, מוראטי נפגש בעבר הלא רחקו עם אביו של מסי מספר פעמים, והשניים סיכמו ביניהם באותן שיחות כי אם הפנומן הארגנטינאי יעזוב את ברצלונה, הוא ישקול בכובד ראש להגיע לבירת האופנה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully