וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: קבאלה רוצה מיידית את גוטמן

10.10.2010 / 21:15

נציגי הקבוצה מהמקום הרביעי ביוון נפגשו עם מאמן הפועל ת"א, אך נדחו על ידיו. רוקי בספק לדרבי, דאגה גם באשר לזהבי

למרות שראשי הפועל תל אביב החתימו אותו על חוזה חדש, ויש שיגדירו אותו חוזה לא לגמרי ראוי לנוכח הישגיו, אלי גוטמן עדיין לא מרגיש לגמרי בטוח אצל הדאבליסטית ובמקביל ממשיך לקדם את האופציה האירופית שלו. לאחרונה קיבל מאמן הפועל תל אביב הצעה מקבוצת קבאלה היוונית, ולפיה הוא מוזמן לחתום מיידית בקבוצה.

גוטמן נפגש במסעדה בחיפה עם נציגי המועדון, אך דחה את ההצעה המפתה בנימוס. הסיבה: נאמנות להפועל תל אביב, או כהגדרת הנציגים היוונים: "חוסר יכולת רגשית לעזוב את הפועל תל אביב בשלב כזה של העונה". קבאלה נמצאת במקום הרביעי ביוון וגוטמן יכול היה להדריך אותה כבר עכשיו, מאחר שנשיא המועדון הקפריזי לא מרוצה עדיין מהמאמן הנוכחי מקרואטיה, דרגאן אוקוקה. למרות השדרוג המקצועי, גוטמן בחר להישאר נאמן להפועל תל אביב.

עם זאת, גוטמן מודע לכך שהשקט היחסי בהנהלת המועדון והתגמול הלא הוגן לו זכה בסיום עונת הדאבל והעלייה לליגת האלופות, לא מבשרים שמעמדו בקבוצה התייצב לחלוטין. בפני הנציגים היוונים, גוטמן סיפר על המצוקה אליה נקלע ועל החשש שלו שחלק ממנהלי המועדון רוצים לראות במקומו מישהו אחר (ככל הידוע מדובר ברוני לוי – ע.ג), אך עם זאת בחר לסרב להצעה.

כל זה לא אומר שמאמן הפועל תל אביב לא ממשיך להכשיר את האופציה האירופית שלו, ליום שבו תבחר הנהלת המועדון להפנות לו עורף. אלי גוטמן מסר בתגובה: "נפגשתי עם נציגים מיוון, הודיתי להם על ההצעה, אך הראש שלי רק בהפועל תל אביב".

אגב, פרט חשוב נוסף: ההצעה היוונית עדיין תקפה עבור גוטמן, ואחד האנשים שהגיעו במיוחד מיוון אמר לו שאם הוא ימשיך להרגיש כך בינואר וירצה לעזוב, האפשרות הזאת עדיין קיימת עבורו.

רוקי בספק לדרבי, דאגה באשר לזהבי

הפועל תל אביב חזרה להתאמן היום (ראשון), כאשר מהאימון נעדרו כמובן שחקני הנבחרת ובנוסף אליהם גם רומן רוקי שחש כאבים במפשעה ושוער המשנה גליל בן שנן שסובל מכאבים בכתפו. בהפועל מקווים כי השניים יהיו כשירים לדרבי, אך לגבי הקשר הצרפתי קיים ספק.

בהפועל קיבלו בחשש את הידיעה על כך שערן זהבי אמור לעבור ניתוח בשרירי בטנו. הקשר ייבדק כשיחזור לארץ אחרי מפגש הנבחרת מול יוון, ואז יוחלט האם ומתי לנתחו.

החלוץ מהראן לאלה נותח היום בהצלחה בברכו. ד"ר אגר, שניתח את לאלה, הביע שביעות רצון מהניתוח ואמר למשפחתו כי הוא מקווה שהברך אף תהיה חזקה יותר משהייתה לפני הפציעה. לאלה אמור להיעדר עד כחצי שנה, וספק אם יחזור עוד העונה למגרשים.

ביום שלישי בבוקר תחל מכירת הכרטיסים הנותרים לדרבי עבור אוהדי הפועל תל אביב בשערים 2, 8 ו-13. כל בעל מנוי יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד, כאשר אוהדים שיגיעו עם מספר רב של מנויים לא יורשו לבצע רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully