וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: חולון ניצלה מהדחה מפתיעה

9.10.2010 / 22:05

שחקניו של דני פרנקו התקשו מאוד ברבע האחרון מול הפועל קרית טבעון מהלאומית, אבל יצאו עם ניצחון דחוק 76:80

בזמן ששאר הקבוצות הישראליות נמצאות בשלבים הסופיים של ההכנות לקראת פתיחת העונה של ליגת העל, הוציאה הערב (שבת) הפועל חולון את העונה שלה לדרך באופן רשמי, כשיצאה למשחק חוץ בטבעון, במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה בכדורסל. קבוצתו של דני פרנקו אמנם ניצחה 76:80, אבל אם לשפוט לפי הרבע האחרון שלה, הרי שנכונה לה עוד דרך ארוכה מאוד עד שהיא תהיה מוכנה לקרבות של ליגת העל.

חולון פתחה חזק את המשחק וכבר הוליכה ב-7 הפרש, אבל המארחים לא ויתרו בקלות, ביצעו קאמבק, וירדו בפיגור 22:20 בסיום הרבע הראשון. המומנטום של המקומיים נמשך גם ברבע השני, כשטבעון מצליחה לתפוס את היתרון ולעלות ל-31:35, אבל שחקניו של דני פרנקו חזרו לעצמם, ביצעו את הריצה שלהם וירדו ביתרון 37:45 במחצית. האורחים כבר הגדילו את היתרון שלהם ל-10 במחצית השניה, אבל טבעון שוב חזרה לקראת הרבע האחרון וצימקה ל-5 בלבד.

חולון נראתה לחוצה מאוד, התקשתה למצוא את עצמה בהגנה, וראתה את היתרון שלה נעלם לחלוטין, רגע לפני הסיום. טבעון עוד היתה יכולה לעלות ליתרון, אבל לא מצאה את הסל, ומנגד עלתה חולון ליתרון 3, המארחים שוב החטיאו, וחולון חגגה את ההיחלצות המוצלחת שלה בדרך אל הסיבוב הבא. קלעו להפועל חולון: ג'יימי ארנולד 22, ריץ' מלצר 17 נקודות ו--9 ריבאונדים, רוברט היית 17. קלעו לטבעון: דרו האוזמן 21, רודני ווב 15 ו -9 ריבאונדים, קובי אייזיק 13, צח אוונס 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully