וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "אנחנו רק באמצע הדרך"

מאמן הנבחרת נפגש עם יו"ר האיגוד, שי שני, ויו"ר הוועדה המקצועית, דוד פריש, כשבמוקד עמד סיכום קמפיין המוקדמות

יושב ראש איגוד הכדורסל, שי שני, ויושב ראש הוועדה המקצועית של האיגוד, דוד פריש, נפגשו היום (שישי) ארוכות עם מאמן הנבחרת, אריק שיבק, שהציג את התובנות והלקחים המרכזיים שלו מהקמפיין בקיץ האחרון. באיגוד דיווחו כי דיון בעניין יתקיים בקרוב בוועדה המקצועית.

במוקד הפגישה ציין שיבק כי הצלחת הקמפיין נבעה בין השאר מהגיבוי והסיוע שקיבל מהאיגוד משלב ההכנות וגיבוש הצוות המקצועי והסגל, ועד סופו של הקמפיין המוצלח. כמו כן נדונו בפגישה עיקרי תחילת ההכנות לטורניר גמר אליפות אירופה, כשבעניין זה יכין שיבק הצעה לתוכנית עבודה מסודרת ומפורטת שתוצג לאיגוד ובכלל זה לוועדה המקצועית ולאגף המקצועי. התוכנית הסופית תגובש לאחר הגרלת המשחקים שתתקיים בינואר 2011 בליטא.

"היה קמפיין מדהים וזכינו לתיאום וגיבוי מלאים של ראשי איגוד הכדורסל", סיכם שיבק. "אנחנו באמצע הדרך וצריך להסתכל קדימה. כמאמן הנבחרת הלאומית אני מודה בשמי ובשם הצוות שלי לאיגוד הכדורסל ולעומד בראשו. נכין ונגיש לאיגוד הכדורסל תוכנית עבודה יסודית ומסודרת ולאחר ההגרלה שתתקיים בחודש ינואר, נעשה את ההתאמות המתאימות בהתאם להגרלת המשחקים".

יושב ראש האיגוד, שי שני, הוסיף: "במבט של חודשיים לאחר הקמפיין המוצלח, מחובתנו לשמור על המומנטום החיובי שנוצר. איגוד הכדורסל ייתן לנבחרות את כל הכלים על מנת להמשיך ולהצעיד את הכדורסל קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully