וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר קרובה להעפיל לדירוג שיא

הישראלית עלתה לרבע הגמר בבייג’ינג ותעלה למקום ה-13: "שיחקתי מאוד אגרסיבי". רם וארליך חזרו לשתף פעולה וניצחו

שחר פאר המשיכה הבוקר (רביעי) במסע המוצלח שלה בטורניר בייג'ינג (סך פרסים של 4.5 מיליון דולר), כשטיפסה עד לרבע הגמר. הטניסאית הישראלית פגשה את בויאנה יובאנובסקי המפתיעה (93 בעולם), ודרסה אותה עם 1:6, 2:6 חלק בתוך 59 דקות בלבד כדי להבטיח את מקומה בין שמונה האחרונות בטורניר היוקרתי. בשורה מצוינת מבחינת הישראלית היא שהיא תעפיל כנראה למקום ה-13 בעולם (אם נדיה פטרובה או מריה קירילנקו לא תזכינה בטורניר).

"אני שמחה מאוד", אמרה הישראלית לאחר הניצחון. "שיחקתי טוב מאוד היום ובצורה מאוד אגרסיבית. אני מקווה להמשיך ולשחק טוב יותר בכל סיבוב. הגעתי לכאן באיחור אחרי טורניר טוקיו. לא פתחתי טוב את המשחק מול פטי במשחק האחרון, אבל בשאר המשחק שיחקתי טוב. במשחק היום שיחקתי טוב לכל אורכו. אני משחקת יציב ואגרסיבי בכל נקודה".

במערכה הראשונה עוד אפשרה פאר לסרבית בת ה-18, שהדהימה בשמינית הגמר את בת ארצה ילנה ינקוביץ', כמה הזדמנויות לעקוץ, אבל הצילה חמש מתוך שש נקודות השבירה של יובאנובסקי, ושברה בקלות מהעבר השני כדי לנצח 1:6, ולהמשיך לשייט במערכה השנייה בה כבר שמרה על הגשות יציבות יותר והשלימה ניצחון 2:6. לאחר מכן סיימה פאר את דרכה בטורניר הזוגות אחרי שהפסידה בסיבוב השני יחד עם מוניקה ניקולסקו 6:3: 6:4 לקתרינה סרבוטניק וקבטה פשקה.

יריבתה הבאה של פאר תהיה טימאה בצ'ינסקי השוויצרית (46 בעולם), אותה הדיחה הישראלית בסיבוב הראשון של טורניר טוקיו בשבוע שעבר, אחרי שהשוויצרית גברה על אלנה וסנינה הרוסיה (63 בעולם) 1:6, 2:6.

* אנדי רם ויוני ארליך, שחזרו לשתף פעולה בסבב אחרי תקופה ארוכה, פתחו ברגל ימין עם ניצחון 7:6, 4:6, 6:10 על לוק דלוהי הצ'כי ופיליפ קולשרייבר הגרמני בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות. בשלב הבא כבר יחכו לצמד הישראלי המתקאמבק האחים בוב ומייק בריאן, הצמד הטוב בעולם, שגברו 4:6, 4:6 על בני ארצם ג'ון אייזנר וסם קווארי.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully