וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:6 לריאל על לה קורוניה, 1:1 לברצלונה מול מאיורקה

הבלאנקוס התפוצצו עם 1:6 מרשים על לה קורוניה, וחלפו על פני ברצלונה, ששוב התקשו בבית וסיימו רק ב-1:1 מול מאיורקה

המחזור השישי בליגה הספרדית נפתח ביום שבת, אבל המשחקים המעניינים של המחזור נערכו הערב (ראשון) ומי היה מהמר על כך שנראה את ברצלונה ומאיורקה נפרדות בתיקו 1:1 ועוד בקאמפ נואו. היריבה הגדולה של ברסה, ריאל מדריד, הוציאה את כל העצבים שהצטברו אצל ז'וזה מוריניו מהתקשורת המקומית עם 1:6 ענק על דפורטיבו לה קורוניה. ריאל חלפה על פני ברצלונה בטבלה, כשוולנסיה עדיין מוליכה.

סביליה, שניצחה ביום חמישי את בורוסיה דורטמונד בליגה האירופית, הרשימה עם 1:3 ביתי על אתלטיקו מדריד. ויאריאל, שפתחה את העונה טוב מאוד, השיגה ניצחון רביעי ברציפות, 0:2 על ראסינג סנטאנדר. הפתעת העונה עד כה, העולה החדשה הרקולס, הובסה 3:0 על ידי חטאפה.

ברצלונה - מאיורקה 1:1

מי שרצה לדעת מה ההשפעה של צ'אבי על ברצלונה, נוכח ללמוד על כך היום. הבלאוגראנה סיימו בתיקו 1:1 מאכזב בבית מול מאיורקה, כשחסרונו של הקשר מורגש בכל התקפה. האלופה, שנאלצה להסתדר גם ללא דויד וייה המושעה, נראתה לא טוב, כשכל אחד מהשחקנים מנסה לקחת על עצמו קצת יותר מדי ובסיום הקבוצה סוגרת משחק בית שלישי עם ארבע נקודות ושני שערי זכות. בנוסף, נראה שהסגל הקצר של ברסה שוב פגע בה, כשהנשקים שעלו מהספסל שלה היו טיאגו, נוליטו וז'פרן הצעירים והלא מנוסים שלא הוסיפו יותר מדי.

בזווית הישראלית, נראה שלואיס פרננדז יכול להיות שקט לפחות בעמדה אחת: השוער. דודו אוואט רשם עוד משחק מצוין והיה אחד המצטיינים בקבוצה של מיכאל לאודרופ.

הכל דווקא התחיל טוב מבחינת ברצלונה. בדקה ה-21 היא עלתה ליתרון לאחר מהלך קבוצתי נפלא, בסיומו השאיר פדרו כדור עם העקב ללאונל מסי, שבעט בקלות לפינה של דודו אוואט. האלופה המשיכה ללחוץ והיה נדמה כאילו היא בדרך לניצחון ביתי קל, אלא שבדיוק אז בדקה ה-43 הצליחו האורחים להשיג קרן משום מקום ואחרי שאננות גדולה בהגנת המארחת הצליח אמיליו אנסואה לנגוח פנימה ולאזן ל-1:1 מדהים.

בשלב הזה התחילו שחקני ברצלונה לנסות ולהציל את המולדת לבד. מסי, אינייסטה, דני אלבס ובויאן קרקיץ' הלכו עם הראש בקיר ושחקניו של פפ גווארדיולה נראו כמו עדר ללא מנהיג. קרקיץ' עוד הצליח להגיע להזדמנות מסוכנת אחת, לאחר שעבר את אוואט אך מזווית קשה בעט לקורה. ברגעים הללו מי שהיה חסר במיוחד הוא דויד וייה, שהורחק בניצחון 1:3 מול אתלטיק בילבאו. החדות שלו ויכולת כיבוש השערים הייתה חסרה מאוד לבלאוגראנה היום.

ריאל מדריד - דפורטיבו לה קורוניה 1:6

ז'וזה מוריניו רתח מזעם בשבוע החולף ואף איים להחרים את התקשורת הספרדית. הערב הוציאה ריאל מדריד שלו את כל העצבים שלו על דפורטיבו לה קורוניה המסכנה עם 1:6 ענק. כריסטיאנו רונאלדו הבריק עם צמד, גונזאלו היגואין הוסיף אחד (גם שני בישולים), מסוט אוזיל, אנחל די מאריה ועוד עצמי של זה קסטרו סידרו לסגנית האלופה שהעלה אותה למקום השלישי, נקודה מעל ברצלונה.

החגיגה של הלבנים התחילה כבר בדקה הרביעית, כשהגבהה של מסוט אוזיל הגיעה לכריסטיאנו רונאלדו שנגח חזק פנימה. בדקה ה-24 הגיע השני של הבלאנקוס: רונאלדו הכניס מסירת עומק להיגואין, שהעביר למסוט אוזיל. הקשר הגרמני בעט כדור נפלא לפינה ולא השאיר שום סיכוי למאנו האומלל. שער ליגה ראשון לרכש הנוצץ מורדר ברמן. השער השלישי של ריאל הגיע כבר בדקה ה-34. הפעם זו הייתה מתפרצת. צ'אבי אלונסו העביר כדור ארוך להיגואין, החלוץ הארגנטינאי הגביה מאגף שמאל ואנחל מאריה הגיע מאחור לפינה הקרובה ונגח חזק פנימה. 0:3 קל לריאל.

ההשפלה נמשכה במחצית השנייה, כשכבר בדקה ה-53 היגואין המצוין התכבד בשער משלו. רונאלדו התחיל מהלך מאגף שמאל, מסר לסרחיו ראמוס במרכז. הספרדי העביר ימינה לדי מאריה, שהעביר צ'יפ קטן לעברו של היגואין שמקרוב דחק פנימה. 0:4 לריאל. החמישי הגיע בדקה ה-61, כשרונאלדו ביצע מהלך יפה וניסה למסור למרסלו, אך זה קסטרו הגיע ראשון וכשניסה למסור אחורה למאנו בעט בטעות פנימה. 0:5 לריאל. לה קורוניה הצליחה להקטין את מימדי ההשפלה בדקה ה-78 לאחר שאדריאן הגביה מאגף שמאל וחואן רודריגז נגח מקרוב פנימה. רונאלדו חתם את החגיגה של ריאל, לאחר שצ'אבי אלונסו מסר לו כדור עומק על חצי מגרש. הפורטוגלי עבר את המגן שלו ושיחרר בעיטה עם רגל שמאל לפינה הרחוקה, 1:6 גדול לריאל מדריד שעולה למקום השלישי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סביליה - אתלטיקו מדריד 1:3

גרגוריו מנזאנו ממשיך להפעיל את הקסם על האנדלוסים. אחרי שהשיג ניצחון במשחקו הראשון כמאמן סביליה מול דורטמונד בליגה האירופית, אסף מנזאנו שלוש נקודות חשובות ומרשימות בליגה על חשבון אתלטיקו מדריד, שהתקשתה ללא חוסה אנטוניו רייס המורחק (נמנע ממנו ביקור בית) וקון אגוארו הפצוע. דייגו פרוטי הארגנטינאי היה כוכב הניצחון של סביליה, כשבישל לאלברו נגרדו שער גדול בדקה ה-29 וירה מהאוויר פנימה מ-20 מטרים בחלוף שש דקות, עם עזרה ממגן אורח. פרדי קאנוטה נעץ את השלישי בדקה ה-52 ונתן סוף כל סוף סיבה למסיבה לאוהדים ברמון סאנצ'ז פיחואן. דייגו קוסטה רק צימק בדקה ה-58.

ויאריאל - ראסינג סנטאנדר 0:2

המארחת השיגה ניצחון חמישי רצוף וצימקה שוב את הפער מהשכנה ולנסיה לנקודה אחת. נילמאר הברזילאי כבש בפעם הרביעית בחמשת המשחקים האחרונים, כשהכניע את טוניו כבר בדקה השמינית. ג'וזפה רוסי הרשית את השני אחרי חמש דקות והצוללת הצהובה ממשיכה להמריא.

משחקים נוספים:

חטאפה - הרקולס 0:3
לחטאפה: דני פארחו (21), מאנו דל מוראל (43), מיקו (82)

אלמריה - מלאגה 1:1
לאלמריה: קאלו אוצ'ה (76). למלאגה: קווינסי (50)

אוסאסונה - לבאנטה 1:1
לאוסאסונה: וולטר פנדיאני (72). ללבאנטה: סרחיו (79)

עדכון אחרון: 18:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully