וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי אום אל פאחם ספרה עד עשר

אחרי השישייה של אסי גלבוע והחמישייה של נתיבות, הקבוצה של טל בניה התעלתה והביסה 0:10 את מכבי כפר קרע

הליגות הנמוכות נפתחו אתמול (שישי) ואחרי ההמתנה הארוכה לאחר הפגרה שפקדה את הקבוצות, יצאה לדרך העונה, כשמי שבינתיים נראית כמי שמגיעה עם הבשורה המרנינה היא עירוני נתיבות, שמחצה כבר במחזור הראשון את מכבי קרית גת 0:5. בשנה שעברה נתיבות, אותה מאמן סתיו אלימלך, סיימה במקום החמישי, אבל בינתיים היא נתנה איתות משכנע לכך שהיא מגיעה בכושר מצוין. ערן בן הרוש (26), אשר ברוך (39), אדם בוכריס (44, 75) ודודו פלס (88) מחצו את היריבה.

הפועל צפרירים חולון, שסיימה רביעית את העונה שעברה, פתחה את העונה עם הפסד 1:0 למכבי קרית מלאכי, אחרי שאת השער היחיד במשחק כבש שי סבג אחרי 14 דקות. הפועל מרמורק, שנפרדה מהליגה הלאומית, מתקשה להתרגל בינתיים לליגה א', אחרי שהפסידה 2:1 להפועל כפר שלם. מוחמד כתארי כבש פעמיים (11,78) לפני שחן שלומי (89) רק צימק.

מכבי יבנה, שסיימה במרכז הטבלה בעונה שעברה ולא הצליחה להיות גורם משמעותי בליגה, נכנעה במשחקה הראשון לעוד קבוצה שלא ממש הצליחה לבלוט, עירוני כפר יונה, 2:0. עד הדקה ה-87 לא הובקעו שערים במשחק, אבל אז דני טגניה (87) ושי כחלון (90) הבקיעו והעניקו שלוש נקודות חשובות לקבוצתו של מאיר כהן.

השקמה רמת חן, שהייתה קרובה לעלות לליגה הלאומית בעונה שעברה, פתחה את העונה עם ניצחון חוץ נאה 0:1 אצל הפועל נחלת יהודה. ארז ללוז כבש בדקה ה-55 את שער הניצחון, כששלוש דקות הקשה שרון מרציאנו את החיים על נחלת אחרי שהורחק והשאיר את קבוצתו להיאבק בעשרה שחקנים.

הפועל ירושלים, שתצטרך עוד להתאקלם לחיים בליגה א', סיימה ב-1:1 את משחקה הראשון העונה נגד עמישב פתח תקוה. אדם מזרחי כבש אחרי חמש דקות את השער לירושלמים, אבל אלמוג בוזגלו איזן רבע שעה לסיום.

משחק נוסף:

בני אילת - הפועל ערד 1:1
לאילת: עידו אליהו (31, פנדל); לערד: אלירן גבאי (80).

צפון: מכבי אום אל פאחם גנבה את ההצגה

את תוצאת השבוע של ליגה א' על שני מחוזותיה, קבעה היום (שבת) מכבי אום אל פאחם. קבוצתו של טל בניה מחצה במגרשה 0:10 את מכבי כפר קרע, שאיבדה את השוער שלה בכרטיס אדום בדקה ה-14, אחרי שעצר פנדל 10 דקות לפני כן. אילן טל (15, 37, 68), אופיר חלוואני (19, 38 ו-80), רמי עאמר (24), איימן חטיב (42), ואחמד נהייה (88) היו אחראים לשערים. בתוספת אחד עצמי של השוער המחליף של כפר קרע (52).

גם היריבה העירונית, עירוני אום אל פאחם, צברה שלוש נקודות במחזור הראשון, אך עשתה זאת בצניעות עם 0:1 קטן בדלית אל כרמל. אדינו ימהרן כבש את שער הניצחון בדקה ה-61 לקבוצה שמינתה השבוע את ברוך ממן למאמן.

המחוז הצפוני נפתח אתמול עם ארבעה משחקים, כאשר עירוני חדרה היא הראשונה שפתחה את יום המשחקים, אבל נכנעה 2:1 למ.ס. כרמיאל צפת. סבי שאולוב כבש את שער היתרון לחדרה בדקה ה-42 והוריד את קבוצתו ביתרון 0:1 למחצית, אבל יוגב אלישע (46) ומידן שטיינברג (88) ביצעו מהפך.

אחי עכו, שעלתה השנה לליגה א', הפסידה להפועל עפולה 2:1. חיים סילבס אמנם כבש את שער היתרון לעכואים (22), אבל אחמד ז'ידאן (47) השווה, אף הוא בפנדל, ורונן שוורצמן (80) ביצעו את המהפך. עכו סיימה בעשרה שחקנים את המשחק אחרי ששפיק חוביישי הורחק.

מי שנראית מוכנה היא הפועל אסי גלבוע, אבל יותר מכך שי דהן נראה חד בקבוצה, שהביסה 0:6 את הפועל כפר קנא, כששחקנה סיים עם לא פחות מארבעה שערים (4, 44, 46, 48). שחר משה ואפי סבג השלימו את החגיגה עם שער כל אחד.

עירוני קרית אתא ומכבי צור שלום סיימו ב-2:2. שגיא סבג כבש פעמיים לצור שלום (27,67) והוביל אותה ליתרון 1:2 אחרי שאורן עידו איזן (53), אבל אלעד צחקו השווה בפנדל תשע דקות לסיום.

משחק נוסף:

מכבי כפר קנא - מכבי טמרה 4:1

לכפר קנא: מחמוד אלג'אבר (35), לטמרה: מוטי בן חמו (48, 75), מאהר אבולהיג'ה (54), אניס אבו רומי (66)

עירוני טבריה - הפועל רמות מנשה 1:2
לטבריה: שלום עקיבא (32), אביאל גבאי (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully