וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא עלתה למקום הראשון

הירוקים ניצחו 0:3 בבת ים וניצבים לבד בפסגה, אחרי הפסדה של ראשון לציון 1:0 לנס ציונה. ניצחונות להפועל ומכבי הרצליה

עדיין מוקדם כנראה לסמן קבוצות דורסניות בליגה הלאומית, ואם בהפועל ראשון לציון קיוו להיות כזו, הם נאלצו בינתיים לשים את התקוות האלה בצד. הקבוצה של ניסן יחזקאל נכנעה בדרבי השפלה 1:0 לסקציה נס ציונה, שאספה ניצחון חשוב שאולי ייתן לה ביטחון לקראת המשך העונה. את שער הניצחון כבש ציון צמח, שהבקיע שתי דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף. מי שניצלה זאת ועלתה לפסגה היום (שבת) היא הפועל כפר סבא, שהעלתה את מאזנה ל-13 נקודות עם ניצחון 0:3 על עירוני בת ים המאכזבת.

מכבי הרצליה, שלא מצליחה עוד להתייצב על ניצחונות, חזרה לעשות זאת כשאתמול היא סידרה לעצמה מהפך נפלא מול עירוני ג'ת 1:2 כדי להשיג ניצחון שלישי העונה. הכח עמידר רמת גן הראתה שיש לה כוח גם לנצח בגדול, כשהיא הביסה 0:3 את הפועל נצרת עילית. הפועל הרצליה הנחילה לאחי נצרת הפסד בכורה, כשהביסה אותה 1:4.

הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה 1:0

מי שקיווה לדרבי חם ורב באירועים, קיבל בסך הכל עוד משחק כדורגל בין שתי קבוצות בעלות לא מעט יומרה בליגה הלאומית. ראשון לציון של ניסן יחזקאל ידעה שניצחון יכול לסדר לה עוד שבוע במקום הראשון, אבל לצערה הרב היא לא מספיק יזמה ונאלצה לראות את נס ציונה מתלהבת יותר ונחושה להשיג את ניצחונה השלישי העונה.

נס ציונה, שעדיין רחוקה מלהרשים, שחררה השבוע את הזר ההולנדי רג'ינלד פאריה, אבל המשיכה להתבסס בחלק הקדמי על ציון צמח, שכבש את שער הבכורה שלו בניצחון 1:2 על הכח עמידר רמת גן, והפעם הוסיף שער חשוב נוסף מיד לאחר שנכנס למשחק. רפי כהן החליט לשלב אותו במחצית אחרי שלא היה מרוצה מכמות האיומים שסיפקה קבוצתו, ושתי דקות לאחר מכן זכה אקס מכבי תל אביב בכדור עומק מאלירן שערי, ומול אבירן דלל הוא בעט מדויק פנימה. כמה שהניצחון הזה חשוב לכחולים.

שמונה דקות לסיום ראשון לציון כנראה הייתה זכאית לפנדל אחרי שחיים פונטרמולי ספק הכשיל את גיא משפתי, שקיבל כרטיס צהוב שני על התחזות. ההילוכים החוזרים אכן הראו מגע בין השניים, מה שגורם לראשון לציון להרגיש מקופחת.

"אני לא יכול להבין איך כל כך הרבה שחקנים לא הגיעו למשחק הזה", ניסה מאמן ראשון לציון, ניסן יחזקאל, להסביר מה קרה לכתומים. "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. הבנתי שהשופט שדד אותנו בפנדל, אבל זה לא משנה את העובדה ששיחקנו פחות טוב. לא יישמנו את מה שעשינו במשחקים הקודמים, שיטת הלחץ לא עבדה והרבה פרמטרים שעבדו לנו עד עכשיו טוב, לא התקיימו".

ציון צמח, שחגג את השער, אמר: "רציתי להוכיח ואני שמח שעזרתי לקבוצה לקחת שלוש נקודות. אני מקבל את ההחלטה של המאמן, וכל מה שחשוב זה שניצחנו. האמנו שאנחנו יכולים לנצח. יש לנו קבוצה מצוינת ואנחנו מאמינים שאפשר לנצח כל קבוצה. מוקדם לדבר על המשך הליגה, אני מקווה שנמשיך בקו הזה, ובהמשך אני מאמין שהכל יהיה בסדר".

עירוני ג'ת - מכבי הרצליה 2:1

למרות הצרות בבקרת התקציבים בתחילת העונה לצד איומי השחקנים להחרים את האימונים עקב הסחבת בתשלום המשכורות, עירוני ג'ת הגיעה עם שבע נקודות, בדיוק כמו למכבי הרצליה, אבל בקרב בין השתיים סיימה הקבוצה מהשרון עם הנקודות החשובות בהמשך המאבק בצמרת. הרצליה הראתה הפעם בגרות רבה, שכן אחרי שבמחזור הקודם היא ספגה שער ראשון העונה שגרם לה גם להפסד בכורה מול רמת השרון, הפעם היא הצליחה לחזור מפיגור ולשמח את משה סיני.

בדקה ה-27 יוסי ג'נאח כבש את שער היתרון לזכות ג'ת, אבל ארבע דקות לסיום המחצית עומר פרץ השתלט על כדור שנהדף לעברו ואיזן ל-1:1. בדקה ה-68 הושלם המהפך של ההרצליינים כשהיראקלי ג'פרידזה נגח מקרוב פנימה וסידר להרצליה, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות אבל לא ניצחה מאז, את שלוש הנקודות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הכח עמידר רמת גן - הפועל נצרת עילית 0:3

שתי קבוצות פתחו רע את העונה עם שלושה הפסדים מול ניצחון בודד, אבל הכח עמידר רמת גן הראתה שהיא מספיק נחושה לצאת מהמיני משברון, ועשתה זאת בגדול באיצטדיון וינטר בקרב התחתית. אז אחרי שחטפו שתי שישיות כואבות (אחת מראשון לציון בליגה והשנייה מרמת השרון בגביע הטוטו), הסגולים התעללו הפעם בשחקניו של ירון הוכנבוים כשעמית אוחנה (13), ניסים אסייג (35) ושחר בלילטי (45) הוציאו את העוקץ מהמשחק כבר במחצית הראשונה.

עירוני בת ים - הפועל כפר סבא 3:0

הקבוצה החמה של תומר קשטן ניצלה את המעידה של ראשון לציון בשישי, ועלתה לפסגה בזכות ניצחון 0:2 בבת ים. כפר סבא ניצחה את יריבתה בשני המפגשים האחרונים ביניהן, וגם הפעם לא התקשתה והשאירה את בת ים עם נקודה אחת וללא שערי זכות בחלוף חמישה מחזורים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, היה זה המגן הוותיק יניב צ'יצי'אן שמצא את הרשת בדקה ה-47. שש דקות לאחר מכן היה זה פטריק דופלה הליברי, שכבש שני שערים בדקות 53 ו-86 והעלה את מאזנו העונה לשלושה. כפר סבא ראשונה, בת ים בצרות.

הפועל הרצליה - מכבי אחי נצרת 1:4

העולה החדשה שמה מאחור את המשחקים מול היריבות השכנות מאזור השרון, והנחילה הפסד ראשון העונה לחבורה של שמעון הדרי. אחי נצרת קיוותה לדלג מעל הקו האדום ולמחוק סופית את מינוס הנקודות, אך בסופו של יום היא נותרה עם מינוס נקודה ועם הפסד מביך. מגלן אוואלה, הזר הניגרי של הפועל הרצליה שהגיע בתחילת העונה מהפועל ראשון לציון, היה האחראי ליתרון המוקדם עם צמד תוך חמש דקות (15 ו-20). יניב דוד (70) וריף מסיקה בפנדל (88) חתמו את החגיגה. מוחמד קליש צימק (78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully