וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את אוקזר

די מריה הציל את מוריניו עם שער בדקה ה-81. אייאקס ומילאן נפרדו ב-1:1. ניצחון דרמטי לבאיירן, צ'לסי וארסנל טיילו

21 שערים ללא הפתעות מיוחדות, אבל עם כמה משחקים דרמטיים היו מנת חלקנו בערב הראשון של המחזור השני בליגת האלופות. מוקד העניין היה בבית ז'. באוקזר, אנחל די מריה שוב הציל את ריאל מדריד עם שער ניצחון בדקה ה-81 שקבע 0:1, בעוד אייאקס ומילאן נפרדו ב-1:1 במשחק שנערך באמסטרדם.

הדרמה הגדולה התרחשה בבאזל, שם באיירן מינכן נזקקה לשער של בסטיאן שווינשטייגר בדקה ה-88 כדי לנצח 1:2. עוד בבית ה', רומא גברה 1:2 על קלוז'. בבית ו', צ'לסי טיילה ל-0:2 ביתי על מארסיי בעוד ספרטק מוסקבה הביסה את ז'ילינה 0:3. ובבית ח', ארסנל ושחטאר ממשיכות לדהור. התותחנים ניצחו את פרטיזן 1:3 בבלגרד והאוקראינים הביסו את בראגה 0:3.

בית ה'

באזל - באיירן מינכן 2:1

פתיחת העונה הגרועה של המועדון ב-30 השנים האחרונות הכניסה את באיירן מינכן למערבולת, אבל בליגת האלופות הבווארים שמרו על מאזן מושלם עם לא מעט מזל. באזל והמאמן טורסטן פינק, ששיחק בבאיירן מינכן בין השנים 1997-2003, שלטו ללא עוררין במחצית הראשונה ועלו ליתרון משער נהדר של אלכס פריי, אך בסטיאן שווינשטייגר איזן בפנדל מדויק והוסיף את שער הניצחון בדקה ה-88. האלופה השוויצרית יצאה מאוכזבת, אך היא בהחלט מגלה יכולת משפורת לעומת הקדנציה האחרונה מלאת התבוסות במפעל.

דקה 18: ואן בויטן איבד כדור בשלומיאליות בחלק המגרש של באיירן. באזל ניצלה זאת לצאת מהר קדימה. שטרלר מצא בעקב את פריי ששלח כדור מסובב ונהדר לרשת. 0:1 לבאזל

דקה 56: הוגל הכשיל את מולר ברחבה. שווינשטייגר דייק ללא קושי מהנקודה וקבע 1:1

דקה 88: כדור חופשי של באדשטובר נחת על הרגל של שווינשטייגר, שהמשיך פנימה מתיבת החחמש וסידר לבאיירן 1:2 סופר דרמטי

רומא - קלוז' 1:2

לקלוז' יש זיכרונות נפלאים מהאצטדיון בבירת איטליה, שם השיגה ניצחון 1:2 בבכורה באלופות לפני שנתיים. במשך דקות ארוכות נראה היה שהסנסציה עשויה לחזור. רומא, שהשיגה ניצחון בכורה בליגה רק בשבת (0:1 דרמטי על אינטר), שיחקה רע, אבל התעוררה לשתי דקות לקראת הסיום בהן כבשה שני שערים. הרומנים עוד יעשו לא מעט צרות בבית הזה.

דקה 69: פיזארו הרים קרן היישר אל מקסס, שירה כדור חזק ושטוח לרשת. 0:1 לרומא

דקה 71: כדור ארוך נשלח לעבר בוריילו מקו מחצית המגרש, והחלוץ המשיך בנגיעה מהאוויר פנימה. 0:2

דקה 79: לאחר מצב נייח נגח ראדה יונוץ בחוזקה ממרכז הרחבה וצימק ל-2:1

בית ו'

צ'לסי - מארסיי 0:2

הפסד הליגה למנצ'סטר סיטי בשבת החזיר את שחקניו של קרלו אנצ'לוטי לקרקע והזכיר לכולם שגם צ'לסי הגדולה פגיעה. אבל בליגת האלופות, הדאבליסטית, למרות הרכב חסר, לא נתקלה בקשיים גם מול האקס, דידייה דשאן. ג'ון טרי וניקולא אנלקה סגרו עניין עם שערים מהירים, שהפכו את המחצית השנייה לגארבג' טיים ארוך. צ'לסי כבר עם שש נקודות, מארסיי עדיין על האפס.

דקה 7: קאקוטה הגביה קרן מימין, טרי התגנב לפינה הקרובה ושלח את הרגל שהסיטה את הכדור לקורה ופנימה. 0:1 לצ'לסי

דקה 28: מ'ביה נגע בידו ברחבה. אנלקה כבש בקלילות מהנקודה הלבנה. 0:2 קליל לצ'לסי

ספרטק מוסקבה - ז'ילינה 0:3

סגנית אלופת רוסיה שברה במחזור הקודם נאחס עתיק ורשמה ניצחון היסטורי על אדמת צרפת (0:1 על מארסיי). הערב היא כבר עשתה צעד משמעותי לעבר שמינית הגמר כשעל הדרך שברה מאזן אימה נוסף - ניצחון ביתי ראשון באלופות אחרי 11 משחקים רצופים. אחרי שני משחקים בבית ו', ספרטק ו-ואלרי קרפין נהנים ממאזן מושלם. לז'ילינה הסלובקית יש עוד ארבעה משחקים ליהנות מהמעמד.

מי שאחראי על הניצחון הוא ארי, החלוץ בן ה-25 שהגיע בינואר מאלקמאר ההולנדית. ארי, ששיחק אשתקד 12 דקות בלבד עם אלופת הולנד בשלב הבתים ובמשחק הראשון במארסיי נכנס כמחליף, פתח לראשונה בחייו בהרכב במשחק ליגת האלופות וסיים משחק חלומי. בדקה ה-34 הוא התרומם לכדור קרן של אלכס ונגח לרשת של מרטין דוברבקה ובדקה ה-61 השלים צמד פנטסטי. איבסון המחליף, אחד מארבעה ברזילאים בסגל, חתם בדקה ה-89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בית ז'

אוקזר - ריאל מדריד 1:0

גם כשכריסטיאנו רונאלדו, קרים בנזמה וגונזאלו היגואין פתחו יחד בהרכב, ההתקפה של ריאל מדריד המשיכה לחרוק. למזלו של ז'וזה מוריניו, המלאך השומר אנחל די מריה היה שם כדי להציל אותו מ-0:0 נוסף. הקשר הארגנטינאי כבש שער דרמטי בדקה ה-81 והבלאנקוס מוליכים את בית ז' עם מאזן מושלם. אוקזר השלימה ערב לא נעים לקבוצות הצרפתיות.

דקה 81: הגבהה של אוזיל מימין מצאה את די מריה בצד שמאל של הרחבה. הארגנטינאי השתחרר וירה פנימה. 0:1 דרמטי לריאל מדריד

אייאקס - מילאן 1:1

קלרנס סידורף וזלאטן איברהימוביץ' ידעו ימים יפים באייאקס והערב, הם חברו יחד לסדר למילאן את שער השוויון שקבע חלוקת נקודות. הרוסונרי הציגו יכולת בינונית, אבל היו מסוכנים יותר. רוביניו החמיץ ברשלנות במחצית הראשונה ומרטין סטקלנבורג הציל את המארחים לקראת הסיום. אייאקס, עבורה מדובר בנקודה ראשונה במפעל, קיבלה חזרה את לואיס סוארז הנהדר שהציג מעט מהכישרון שלו עם בישול ענק למוניר אל חמדאווי.

דקה 23: סוארז קיבל כדור בפינה השמאלית של הרחבה, נתן קטנה בין הרגליים של נסטה והוציא כדור רוחב לאל חמדאווי. המרוקני הסתובב ושלח לרשת הגבוהה. 0:1 לאייאקס

דקה 37: שחקני העבר של אייאקס חברו כדי לסדר למילאן את השוויון. סיידורף הקפיץ מימין, זלאטן עצר בחזה והרים את הרשת. 1:1

בית ח'

פרטיזן בלגרד - ארסנל 3:1

התותחנים הגיעו לבלגרד כדי להתאושש מההפסד המביך לווסט ברומיץ' בליגה, ועשו זאת ללא מאמץ וללא הכוכבים הפצועים אלמוניה, פברגאס, ואן פרסי, בנדטנר, ורמאלן ו-וולקוט. על הדשא בבלגרד התפתח משחק נהדר עם ארבעה שערים, כרטיס אדום ושני פנדלים מוחמצים. ארסנל ניצלה את היתרון המספרי כדי לכבוש שני שערי ניצחון ולעשות צעד חשוב לעבר שמינית הגמר. פרטיזן עם אפס נקודות.

דקה 15: ארשבין שעט לעבר הרחבה, השאיר לווילשיר, קיבל בחזרה ובעט שטוח פנימה. 0:1 לארסנל

דקה 33: דנילסון נגע בידו ברחבה. קלאו הנהדר דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1

דקה 57: שמאק הוכשל מאחור ברחבה על ידי מרקו יובאנוביץ', שראה אדום. ארשבין בעט ברשלנות למרכז השער, ו-ולדימיר סטויקוביץ' הדף עם הרגל.

דקה 71: רוסיצקי הגביה לרחבה, שמאק נגח למשקוף והשתלט על הכדור החוזר כדי לכבוש. 1:2 לארסנל

דקה 82: נאסרי הגביה קרן, סקילאצ'י המשיך בנגיחה פנימה. 1:3

דקה 84: גיבס הכשיל את סטבנוביץ' ברחבה והשופט העניק פנדל שני לפרטיזן. הפעם, פביאנסקי הדף את הבעיטה של קלאו.

בראגה - שחטאר דונייצק 3:0

בראגה, שחטפה שישייה מארסנל בהופעתה הראשונה על הבמה המרכזית, ממשיכה להתבזות. למרות שהדיחה את סביליה בפלייאוף, לבראגה פשוט אין מה למכור בשלב הבתים והערב, במגרשה הביתי, היא ספגה תבוסה נוספת, הפעם "רק" 0:3. אחרי מחצית מאופסת, נכנסו לפעולה לואיז אדריאנו ודגלאס קוסטה הנהדרים. אדוארדו, חלוץ נבחרת קרואטיה שיגיע לישראל בקרוב, שיחק 16 דקות.

דקה 56: לואיז אדריאנו נשלח בכדור עומק ובעט כדור חלש, שחלף מתחת לבטנו של פליפה. 0:1 לשחטאר

דקה 72: דגלאס קוסטה רשם בישול שני ללואיז אדריאנו, שהשתחרר ברחבה והשלים צמד. 0:2 שחטאר.

דקה 90: אחרי שני בישולים, דגלאס קוסטה כבש את השלישי בפנדל מדויק. 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully