וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי: גביע המדינה יוצא לדרך

27.9.2010 / 13:28

סיבוב א' בגביע ייערך בחלקו כאשר ראשון לציון (בכפר סבא), אשקלון (בנהריה) ואשדוד (בלב השרון) ינסו לא להיות מופתעות

משחקי סיבוב א' של גביע המדינה לעונת 2010/11 יצאו מחר (שלישי) לדרך, כשרק שלוש מתוך ששת קבוצות ליגת העל שאמורות להשתתף בסיבוב זה ישתתפו. משחקיהן של הפועל ירושלים ומכבי חיפה נדחו מראש ל-20 באוקטובר בעקבות השתתפות הקבוצות באירופה, ואילו הפועל חולון והפועל קרית טבעון הסכימו ביניהן על דחיית המשחק ל-9 באוקטובר. שאר הקבוצות ינסו להעפיל לסיבוב ב' שיערך ב-29 לדצמבר, אליו יצטרפו גם ברק נתניה ובני השרון. בשנים האחרונות לא נרשמה הפתעה בה קבוצה בלאומית ניצחה קבוצה של ליגת העל.

מחפשים את הסינדרלה

עירוני אשקלון של אריאל בית הלחמי עדיין לא ניצחה משחק אימון אחד, ועם לא מעט חששות תצא מחר (19:30) למפגש מול שאול אייזנברג ועירוני נהריה. בקבוצה מקווים כי טים פיקט, שנחת רק היום בישראל, יספיק לעבור באיגוד הכדורסל, ולעזור לקבוצה להמנע ממבוכה גדולה. מנגד בנהריה מקווים כי הגארדים עדי פרג, אסף אוחנה וולרי גנדלין והזר ג'ושיי רוקט, יוכלו לעשות את העבודה.

מכבי ראשון לציון לא נמצאת במצב טוב בהרבה מאשקלון, הקבוצה של אפי בירנבוים חורקת ובשישי האחרון הובסה במשחק אימון מול נתניה. הקבוצה עדיין מנסה להתחזק בזר נוסף ובינתיים תגיע לכפר סבא (19:00) למשחק מול הקבוצה של הוד בן הרצל שם הזרים אריק טריימל וג'רמייל ג'קסון והישראלים שי מולנר, אבירם זליקוביץ ותומר אטלס יחפשו את הסנסציה.

העולה החדשה, מכבי אשדוד, תצא למפגש מול הפועל לב השרון (19:00), אותה קבוצה שלפני שנתיים הדהימה אותה ומנעה ממנה לעלות לליגת העל. הקבוצה של עופר ברקוביץ' מציגה עד כה יכולת גבוהה במשחקי האימון, כשהזרים ראמל בראדלי, ג'וש קארטר וג'וש דאנקן מרשימים מאוד. מנגד בלב השרון, אותה מאמן יניב בורגר, ינסו להדהים בעיקר בזכות הזרים אייבן מקפרלין ואנטואן דובי, והישראלים המוכשרים רביב פיטשון, טל רונן וינעם אירם, ששיחק בעונה שעברה באשדוד.

מאבקים בלאומית על הכרטיס לסיבוב ב'

ארבעה משחקים בסיבוב א' יערכו על טהרת הליגה הלאומית, עובדה שתשלח ארבע קבוצות מהלאומית אל שמינית הגמר. הפועל תל אביב של המאמן שרון אברהמי שבסגלה נמצאים מתן נאור והזרים המצוינים בריאן אוסבורי וקבלן העליות אדריאן אוטר תצא למשחק חוץ קשה ביבנה של נתי כהן, שמנגד מציגים את הזרים הלא פחות מרשימים צ'אד טימברלייק ודבון הארדין ואת הישראלים צפריר וולפר ודניאל תמיר. שתי קבוצות שמכוונות עלייה יפגשו בגני תקווה כשמ.כ הבקעה עם רוב בראון, סטפון ברדפורד ואיתי לב, תארח את עירוני רמת גן עם איציק אוחנון, יריב יצקן, ולאדי ירמישין וג'אי לואיס.

בעמק ירשם לא מעט רעש כאשר שנה שנייה ברציפות יערך דרבי בו תארח הפועל עפולה את הפועל יקנעם/מגידו, שהשנה חתמה על הסכם עם מכבי תל אביב וקיבלה לא מעט מבוגרי מחלקת הנוער שלה כולל כרמל בוכמן ונמרוד טישמן. בעפולה מנגד יקוו לתפוקה מטל דן ואבי אליהו, ששיחקו אשתקד בליגת העל. במשחק האחרון על טהרת הלאומית תארח מכבי הוד השרון עם גרי גנדל וג'טים יאנג את הפועל בארי אותה מאמן חנוך מינץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully