וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הפסידה לסנט פטרסבורג, בלאט: "נשתפר"

26.9.2010 / 14:37

שחקניו של בלאט סיימו במקום האחרון בטורניר ברוסיה אחרי ההפסד לקבוצתו של שרף. מואצים המאמצים למצוא גארד נוסף

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לעונה שבפתח, אבל בינתיים היא כבר הספיקה לספוג היום (ראשון) את הפסדה השני. אחרי שנכנעו לצסק"א מוסקבה 73:67 לאחר תצוגה התקפית חלשה בחצי גמר טורניר אלכסנדר בלוב, הפסידו הצהובים גם בקרב על המקום השלישי מול ספרטק סנט פטרסבורג, קבוצתו של צביקה שרף 80:92.

"זה היה טורניר פחות מוצלח כמובן מאשר הטורניר בפולין, ובכל זאת צברנו עוד קצת ניסיון וזה חשוב לקבוצה חדשה", סיכם דייויד בלאט, מאמן הצהובים. "היום נתקלנו בקבוצה ששיחקה טוב וקלעה באחוזים גבוהים מאוד, ואנחנו, להבדיל מהמשחקים הקודמים, פשוט לא שמרנו טוב. לא היינו מספיק טובים וחדים בדברים בסיסיים כמו ריבאונד ושמירה על הכדור, ובלי הדברים האלה אתה לא יכול לנצח. נלמד ונשתפר".

על תקופת ההכנה של מכבי תל אביב באירופה, אמר בלאט: "זה היה מחנה ארוך ולא קל - שיחקנו ארבעה משחקים בשבוע האחרון - והחבר'ה עייפים. זה לא תירוץ, זו עובדה. עבדנו בצורה מאוד אינטנסיבית במחנה הזה ואני שמח שסיימנו אותו ללא פציעות. מחר נחזור לארץ וסופסוף נתחיל להתאמן בהיכל נוקיה. יש לנו הרבה על מה לעבוד, אבל זה נכון גם כשמנצחים, לא רק כשמפסידים". סגנית האלופה הישראלית תנחת בארץ מחר (שני) בשעה 11:45.

בקבוצה ממשיכים להגביר את המאמצים לצרף לסגל גארד נוסף. גורם במועדון אמר היום: "זמן רב אנחנו מחפשים גארד, אבל אנו מתקשים למצוא". הסיבה לכך שהצהובים לא מצליחים עדיין לצרף שחקן שמתאים להם נובעת מכך שהם אינם רוצים לשלם יותר מ-250 אלף דולרים עבור השחקן שיגיע. שארונאס יאסיקביצ'יוס, שלא קיבל הארכת חוזה מפנאתינייקוס למרות שהסכים לקצץ סכום גדול משכרו, שוב הוזכר כמועמד להצטרף למועדון, אך האפשרות הזו בוטלה לאחר שהתברר כי הליטאי מעוניין להישאר ביוון בגלל הולדת בתו. ג'ף פוט צפוי להיות הזר הראשון שיושאל. ביום שלישי מתוכננת הרמת כוסית חגיגית לספונסרים ולחברי הנהלת הקבוצה, שמארגן שמעון מזרחי.

מכבי סיימה במקום הרביעי בטורניר ברוסיה

הצהובים, שפתחו בחמישייה עם ריצ'ארד הנדריקס, גיא פניני, צ'אק איידסון, דורון פרקינס וסופוקליס שחורציאניטיס, הציגו גם הפעם יכולת התקפית חלשה ברבע הראשון, שבו שלטו הרוסים ללא עוררין. אנטון פונקראשוב, שהצטרף הקיץ לסנט פטרסבורג, נעל את הרבע עם שלשה שקבעה 15:24 לרוסים.

דייויד בלו החל בניסיון ההחזרה של מכבי למשחק עם שלשה שלוש דקות בתוך הרבע השני, שהורידה ל-30:22 ושחורציאניטיס נכנס טוב לעניינים עם עוד שתי נקודות. עד סוף הרבע שלשה של פרקינס ועוד שתיים של איידסון הורידו את ההפרש ל-43:38 במחצית למרות הנסיונות של ספרטק לברוח.

אלא שמכבי תל אביב לא הצליחה ליצור לעצמה מומנטום. ניקולה דראגוביץ' פתח את הרבע עם נקודות לספרטק והנרי דומרקאנט היה בעל הבית עבור הרוסים באותן דקות. פונקראשוב ודיז'ון תומפסון, שהגיע מהפועל ירושלים, הקשו על החיים של הצהובים והרבע השלישי הסתיים ב-62:70 לספרטק.

ברבע האחרון מכבי החלה לקזז עם ארבע נקודות רצופות של גרין, כשאלישי כדיר הוריד ל-70:68. טל בורשטיין קלע שתי נקודות חשובות מהקו, אבל פונקראשוב ודומרקאנט דאגו לשמור על היתרון של הרוסים. דומרקאנט הספיק ללכת לקו פעמיים כשנותרו 49 שניות לסיום (78:84), ומכאן הלכו הקבוצות למאבק מהקו, שבסיומו סנט פטרסבורג ניצחה 80:92 וסיימה במקום השלישי בטורניר.

קלעו למכבי תל אביב: דורון פרקינס 22 נקודות (8 ריבאונדים), טל בורשטיין 12, סופוקליס שחורציאניטיס 11, דייויד בלו 9, יניב גרין 8, ריצ'ארד הנדריקס 7, צ'אק איידסון 6, ג'רמי פארגו 5, אלישי כדיר 2. ליאור אליהו וגיא פניני שיחקו ולא קלעו.

קלעו לסנט פטרסבורג: אנטון פונקראשוב 21 נקודות, מיקה זופאן והנרי דומרקאנט 17 כל אחד, דיז'ון תומפסון 13, ניקולה דראגוביץ' 10, אנטיץ', פן ופטאר פופוביץ' 4 כל אחד, אלכסנדר בשמינוב וייבגני קולסניקוב 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully