וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "הייתי נותן את החיים שלי כדי לחזור"

אחרי שפוטר, המאמן הביע את געגועיו לנבחרת ארגנטינה ותקף את סרחיו באטיסטה, המאמן הזמני: "אף אחד לא יודע מי הוא"

העזיבה את נבחרת ארגנטינה עדיין מציקה לדייגו מראדונה. אחרי שנפרד מהתפקיד הנכסף של מאמן הנבחרת, כוכב העבר התייחס לראשונה לעזיבה ומודה שהוא היה עושה הכל כדי לשוב לתפקיד. בהופעתו הפומבית הראשונה מאז שעזב את האלביסלסטה לפני כשלושה חודשים, מראדונה דיבר ב'פוקס-ספורטס' ואמר שהוא לא איבד תקווה לאמן שוב את ארגנטינה על אף העובדה שהדברים האחרונים שיצאו מפיו היו דווקא נגד יושב ראש ההתאחדות, חוליו גרונדונה, והמנהל הטכני של הנבחרת, קרלוס בילארדו.

כזכור ב-29 ביולי, יממה לאחר ההודעה הרשמית על עזיבתו, יצא מראדונה בהתקפה חריפה על אנשי ההתאחדות, ואמר: "גרונדונה שיקר לי, בילארדו בגד בי. גרונדונה אמר לי בחדר ההלבשה, רגעים ספורים לאחר ההדחה לגרמניה במונדיאל, שהוא שבע רצון מהעבודה שלי בנבחרת ושהוא רוצה שאשאר בתפקיד. לאחר מכן בילארדו פעל מאחורי הקלעים כדי לסלק אותי".

כעת אומר מראדונה: "אני יודע שיש לי הזדמנות לחזור לנבחרת. סרחיו באטיסטה וטאטה בראון הם אמנם שני אלופי עולם, אבל יש בצוות הרבה אנשים שאף פעם לא שיחקו כדורגל. הייתי נותן את החיים שלי כדי לאמן את הנבחרת". בדבריו מבקר מראדונה את באטיסטה הקולגה, שמשמש כרגע כמאמן זמני עד נובמבר, כאשר בקרוב צפויה החלטה מי יאמן את הנבחרת ויוביל אותה בקופה אמריקה. "אף אחד לא יודע מי זה באטיסטה, אפילו לא באורוגוואי", ירה מראדונה. כשנשאל איך היה מצב הרוח לאחר התבוסה 4:0 לגרמניה, אמר: "לאונל מסי היה השחקן שבכה הכי הרבה".

על היחסים עם גרונדונה, הוא הוסיף: "אני זוכר שגרונדונה אמר לנו שהיה לנו טורניר טוב, שאנחנו הולכים להמשיך ושיש לנו את הקופה אמריקה לפנינו. כשפגשתי אותו לאחר מכן, הוא אמר לי שהצוות המקצועי לא מספיק טוב עבור ארגנטינה. היה לי אלוף עולם ואלוף ביניבשתי שם. מהרגע הזה הרגשתי שאם אני לא מחליף את הצוות, אני עוזב, ולא הרשיתי לעצמי להשאיר את האנשים האלה בלי עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully