וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריד כיאל: "אלוהים שילם לחיפה באובדן האליפות"

24.9.2010 / 14:27

אביו של בירם כיאל משיב אש למנכ"ל צ'יזיק: "בושה וחרפה שכך מדבר מנכ"ל. כואב להם שבירם הצליח. הם איימו לא לשחרר אותו אם לא יוותר על אחוזים. שחקנים שהביאו ב-300 אלף דולר לא מגיעים לקרסוליים שלו"

אחרי שמנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, תקף את בירם כיאל בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה, אביו של הקשר משיב לראשונה אש בעקבות התבטאויותיו. כזכור, צ'יזיק אמר אמש: "לא שחררנו את כיאל בקלות, אבל איתו נוצר מצב מיוחד. בכל הזדמנות הוא הצהיר שמכבי חיפה היא הבית שלו, הצענו לשדרג את שכרו והוא סירב". "ציפינו ממנו למידת נאמנות גבוהה יותר", המשיך צ'יזיק. "בהתייחס להשקעה, ליחס, לתשומת הלב ולחינוך שקיבל אצלנו מגיל ילדים. הרי יכולנו לנופף בחוזהו ולומר לו שהוא מחויב לקבוצה עד תומו ולא עשינו זאת".

"אני לא מבין מה צ'יזיק רוצה מבירם כיאל? זה בושה וחרפה מה שהוא אמר אתמול", אמר הבוקר כיאל האב לוואלה! ספורט. "אם למר צ'יזיק היו נותנים לנהל את סלטיק, הוא היה עוזב את מכבי חיפה. אם קבוצה באה ושמה כסף על השולחן, מדוע הוא חושב שלא כדאי לו ללכת? מה הקשר לנאמנות?".

בהמשך הגיב האב לדברי צ'יזיק לגבי נושא שדרוג החוזה: "החוזה החדש שנתנו לו במכבי חיפה הוא לא שדרוג. הוא רצה שדרוג בכך שהציע להאריך את החוזה, אבל החוזה לא שודרג משמעותית. הם לא נתנו לו תוספת של שקל, אפילו שקל הוא לא קיבל. אני מתכוון לדבר איתו ולהבין מה הוא רוצה מהבן שלי. במקום שיפרגן לילד, שמייצג את מכבי חיפה וישראל, הוא מדבר אליו בצורה כזאת? זה שחקן של סלטיק, התגובה שלו לא שווה אפילו התייחסות. אולי הוא רצה שישחק פצוע בשביל שייקח אליפות, יכול להיות דבר כזה? זה פשוט בושה וחרפה שמנכ"ל מכבי חיפה מדבר ככה. אם אחרי כל מה שתרם, בירם לא נאמן, אז תודה רבה על מה שנתתם לו".

"הייתה הבטחה מצד יענקל'ה שחר שיכניסו לו 40 או 50 אלף דולר בחודש ינואר", המשיך כיאל. "זה היה בלי קשר לשדרוג. אבל זה לא קרה. הכסף לא הופקד. המועדון בא ואמר לו 'אם לא תוותר על עשרה אחוזים ששייכים לך מהכרטיס, לא נשחרר אותך לסלטיק'. חתמתי לו על פתק והוא לקח את הכסף. שחקנים במכבי חיפה שמרוויחים 300 אלף דולר לא הגיעו לקרסוליים של הבן שלי. במכבי חיפה חשבו שמשפחת כיאל תסכים לחתום על חוזה ללא שדרוג בגלל המצב הכלכלי שלנו. הם טעו".

"תגידו אתם, שחקן מוביל במכבי חיפה יכול להשתדרג מ-80 אלף דולר ל-120 אלף דולר?", סיכם האב. "בסוף יוצא שבירם לא נאמן לקבוצה. עדיף שלא אדבר עליהם. אולי כואב להם שבירם כיאל מצליח. יש אלוהים בשמיים. בירם לא שיחק חמישה משחקים ותראה מה קרה לחיפה בתום העונה. הם איבדו את האליפות. הכסף שהוא לא קיבל עלה להם באליפות, אלוהים החזיר להם".

איתמר צ'יזיק מסר בתגובה: "אין לי כוונה להגיב. אני מאחל חג שמח לכל בית ישראל והצלחה לבירם כיאל. אני לא חוזר בי מהדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully