וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני מאוד אופטימי לגבי המשך העונה"

מאמן ווסטהאם מאושר מהניצחון בסנדרלנד בגביע הליגה: "זה היה חשוב מאוד מבחינה פסיכולוגית. אנחנו מתקדמים"

אברהם גרנט ו-ווסטהאם רשמו אמש (שלישי) ניצחון ראשון מזה זמן רב, 1:2 בחוץ על סנדרלנד בגביע הליגה, מה שהזניק אותם לשמינית הגמר. הפטישים מנצחים בינתיים רק במפעל המשני, אבל לפחות יכולים היו לחייך קצת אחרי שלאחרונה עסקו בעיקר במצבם העגום בליגה וגם לאור העובדה שהניצחון הזה היה הראשון שלהם בחוץ אחרי 13 חודשים.

"זה היה ניצחון מאוד חשוב מבחינה פסיכולוגית", אמר גרנט המרוצה אחרי המשחק, "שיחקנו טוב והיה חשוב שנבוא לכאן ונשיג תוצאה טובה. זה מצוין לביטחון של השחקנים. הניצחון הזה מראה שאנחנו מתקדמים. אני מאוד אופטימי לגבי המשך העונה".

עוד אמר המאמן: "הגיע לנו לנצח, אפשר היה לראות שזה יגיע כבר במשך כמה שבועות. היו חסרים לנו שחקנים, אבל שיחקנו היטב נגד ההרכב החזק של סנדרלנד והגיע לנו לנצח יותר מ-1:2. עכשיו הדבר החשוב הוא שנמשיך להראות התקדמות".

גרנט גם היה מרוצה מההופעה של השוער הצעיר מארק צ'ך. הסלובקי בן ה-20 רשם הופעה מלאת ביטחון בין הקורות והמאמן הישראלי אמר: "הוא שחקן טוב וגם רוד בופין ופטר קורוץ' טובים. יש לנו שוערים צעירים מאוד וזה חלק מהראייה לעתיד. גם בגלל המצב הכלכלי, אבל גם בגלל שאנחנו רוצים לתת הזדמנויות לצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully