וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל עכו ניצחה את מכבי חיפה 2:3

מכבי חיפה כבר הוליכה 0:2, אבל צמד של רועי דיין (61 ו-62) קבע 2:3 להפועל עכו, שהשיגה ניצחון ראשון בגביע הטוטו

במכבי חיפה עדיין לא התאוששו לחלוטין מהיכולת של הקבוצה מול הפועל באר שבע במחזור האחרון בליגה, והערב (שני) הם הגיעו אל גביע הטוטו, כדי לפגוש את הקבוצה אותה הביסו בפעם הקודמת במפעל 1:4, הלא היא הפועל עכו. הירוקים נראו מצויין במחצית הראשונה, ונראה היה כאילו הם משייטים אל עבר ניצחון קליל, כשכבר הוליכו 0:2 אחרי 15 דקות. אלא שקאמבק נהדר של עכו בראשות רועי דיין, שנכנס במחצית השניה הוביל את המארחים ל-2:3 נהדר, ולניצחון ראשון בגביע הטוטו.

אלישע לוי העניק טרם המשחק את סרט הקפטן לליאור רפאלוב, וזה גמל לו רק שתי דקות מהפתיחה. גדיר הוכשל ברחבה כבר בדקה הראשונה, ורפאלוב הפך את הפנדל ליתרון מוקדם. חיפה חתכה בקלות את ההגנה המקומית, ובדקה ה-15 הכפילה את יתרונה, כשהפעם הגיע תורו של גדיר לכבוש. עכו לא הרבתה לסכן את השער, אבל בדקה ה-44 היא הצליחה לצמק מעט, כשאושרי גיטה כבש מקרוב. החיפאים ערכו שלל חילופים במחצית השניה, ואף ראו את דבאלישווילי רושם את אחת ההחמצות הגדולות של העונה.

בדקה ה-61 למדו החיפאים את הלקח הידוע, לפיו מי שלא כובש סופג, ועוד איך סופג. רועי דיין קיבל כדור נהדר, הגיע אחד על אחד מול אדרי והשווה ל-2:2. לא חלפה דקה, וטעות הגנתית של חיפה ברחבה איפשרה לדיין לכבוש בשנית מקרוב, ולהעלות את המארחים ליתרון. שער היתרון נתן תנופה לעכו, שנטלה את השליטה על המגרש, והיתה קרובה לכבוש גם שער רביעי, אבל הפעם שחקניה לא היו מספיק מרוכזים, בעוד שחקניו של אלישע לוי מנסים נואשות למצוא את שער השיוויון, אך ללא הצלחה.

מהלך המשחק

דקה 2: אלי ארליך הכשיל את מוחמד גדיר ברחבה, והשופט מיד הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים.

דקה 3: שער! ליאור רפאלוב ניגש לבעוט, והכניע בקלות את גורש מהפנדל, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 13: פריצה נהדרת של טאלב טוואטחה מהאגף מצאה את דבאלישווילי ברחבה, אבל החלוץ התבלבל ואיבד את הכדור וההזדמנות.

דקה 15: שער! עכו ניסתה לצאת להתקפה, אבל חטפה מהכיוון השני, כשמהלך קבוצתי נאה מצא את רפאלוב, ששלח כדור טוב אל מוחמד גדיר, שכבש את השני, 0:2 למכבי חיפה.

דקה 26: עוד הזדמנות נהדרת של חיפה להגדיל את היתרון, אבל הבעיטה החדה של דבאלישווילי טסה ליד הקורה והחוצה.

דקה 30: הגיאורגי שוב ניסה את כוחו בדקה ה-30 בבעיטה מכ-22 מטרים, אבל מצא את שוער עכו במקום.

דקה 34: רועי דיין סידר כדור טוב לאושרי גיטה בקצה הרחבה של חיפה, אבל הבעיטה של גיטה לא היתה חזקה מספיק, ואדרי קלט היטב.

דקה 44: שער! מהלך נהדר של קוז'וך ברחבת מכבי חיפה, כשהשחקן ניער מעליו את טאוואטחה, ואז שלח כדור רוחב נהדר אל אושרי גיטא שמקרוב דחק בקלילות, 2:1 למכבי חיפה.

דקה 47: התקפה מתפרצת טובה של חיפה כשעידן ורד ניסה להרים כדור, אבל הכדור הורחק ברגע האחרון על ידי הגנת עכו.

דקה 48: חיפה היתה צריכה לכבוש את השלישי, אבל דבאלישווילי, במה שבהחלט עשויה להיות החמצת העונה, לא הצליח לדחוק ממטר, ובעט מעל השער.

דקה 61: שער! ההגנה החיפאית נרדמה מעט, שחר סימנטוב ראה את רועי דיין פורץ קדימה, שלח לו כדור נהדר, ודיין באחד על אחד מול אדרי גלגל היטב פנימה, 2:2.

דקה 62: שער! צמד לרועי דיין בתוך שתי דקות! טוואטחה לא ראה את אושרי גיטא פנוי לחלוטין ברחבה, אדרי עצר את הבעיטה שלו, אבל הריבאונד נחת היישר לרגליו של דיין, ומול שער ריק משני מטרים כבש בקלילות, 2:3 להפועל עכו.

דקה 68: הרמה נהדרת של אזולאי אל הרחבה מצאה את תומר חמד שהגיע מאחור ונגח מצויין, אבל הכדור הלך החוצה.

דקה 74: עידן ורד קיבל כדור פנוי ברחבה ובעט טוב, אבל הכדור הלך החוצה.

דקה 80: חיפה קיבלה בעיטה חופשית מ-25 מטרים, ליאור רפאלוב שלח כדור מדוייק, אבל גורש הצליח להדוף לקרן.

דקה 87: רגע לפני שהמשחק מסתיים, קיבלה חיפה עוד הזדמנות נהדרת להשוות, אבל כדור מצויין של שלומי אזולאי עבר את שוער עכו ומצא את תומר חמד פנוי מול שער ריק, אבל חמד פספס את הכדור שהלך החוצה.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, פידליס דימקאו, אלי ארליך, שמעון הרוש, ליעד אלמליח, שחר סימנטוב (ג'וני טננבאום, 78) איברהים עבדול ראזאק (מהראן ראדק, 46), ניקולאס פלצ'וק (מוחמד כאליבת, 59), רועי דיין, אושרי גיטא (ג'קו עראפת, 70).

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי; עלי עוסמאן, שי מימון (אריק בנאדו, 46), איגנסיו קאנוטו, טאלב טוואטחה; ג'ון קולמה (תומר חמד, 46), עידן ורד, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר (שלומי אזולאי, 52), אדריאן סילבה, ולדימיר דבאלישווילי (אייל משומר, 50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully