וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליסנדרו לופז לא יגיע לישראל

הכוכב הארגנטינאי של ליון סובל מקרע קטן בשריר הירך וייעדר שלושה שבועות. יחמיץ את מפגש האלופות עם הפועל תל אביב

בשורות טובות להפועל תל אביב. כוכב ליון, ליסנדרו לופז, לא יגיע לישראל למשחק ליגת האלופות נגד האלופה הישראלית ברביעי הבא. הארגנטינאי נפצע במהלך ההפסד הליגה לבורדו 2:0 והיום אובחן שהוא סובל מקרע קטן בשריר הירך, פציעה שתגרום לו להיעדר מהמגרשים למשך שבועיים עד שלושה.

נשיא המועדון, ז'אן מישל אולאס, אישר כי לופז ייעדר מהמשחק בישראל: "הפציעה שלו החמירה. אמנם נדע סופית רק ב-48 השעות הקרובות, אבל כנראה מדובר בקרע קטן".

כאמור, ליון לא יכלה כנראה לפתוח את העונה שלה בצורה זוועתית יותר. לאלופה הנצחית של צרפת בין השנים 2002-8 (7 אליפויות), כבר כמעט ואין זכר, אחרי שנתיים ללא אליפות הקבוצה של קלוד פואל רחוקה מלהרשים.

אחרי שישה מחזורים ליון עם ניצחון אחד בלבד בליגה וחמש נקודות והיא מדורגת מקום אחד מעל הקו האדום, במקום ה-17. אמש (ראשון) היא נוצחה במשחק, שפעם היה מוכתר כמשחק העונה, על ידי בורדו 2:0 בחוץ. אגב, בנוסף לכל הצרות היא עוד רואה את היריבה השנואה שלו, סנט אטיין, מוליכה את הטבלה, אותה היא תפגוש במחזור השביעי ועל חשבונה תנסה להתאושש.

הנשיא אולאס נותן כרגע את מלוא הגיבוי למאמן הקבוצה קלוד פואל. "זה הפסד לא נעים, אבל זה לא אסון", אמר פואל. "אנחנו עדיין בחיים והשחקנים מחוייבים לקבוצה". לגבי המאמן אמר הנשיא: "הוא מאמן טוב, האיכות של הקבוצה לא השתנה. נצטרך להיות סבלניים. אנחנו מקווים לקבל עידוד מאסיבי מהאוהדים שלנו בדרבי ביום שבת בסטאד דה ז'רלן נגד סנט אטיין, אלא שהפעם הם יגיעו כמוליכי הטבלה".

אם לא בצרות על המגרש, הרי שגם מאחורי הקלעים היחסים בין אנשי המועדון עכורים. יועצו של הנשיא, ברנארד לאקומב, לא נחשב לתומך נלהב של פואל, והוא, בניגוד לנשיא, חושב יותר ברצינות על חילוף בקווים. הניצחון על שאלקה באלופות הרגיע קצת את הרוחות במועדון, אלא שההפסד לבורדו שוב פתח את אותו פצע.

עדכון ראשון: 10:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully