וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארקר: "יוצאים מהמשחק עם הרבה ביטחון"

בווסטהאם היו מרוצים מהנקודה הראשונה העונה. גרנט קיבל עדכונים שוטפים. דיווח: עימות בין המאמן לקשר קירון דייר

הרבה פרצופים מחייכים נרשמו הערב (שבת) בווסטהאם אחרי שהפטישים השיגו נקודה ראשונה העונה. ללא אברהם גרנט על הקווים, ווסטהאם סיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול סטוק סיטי וקטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים. גרנט נסע אתמול (שישי) עם הקבוצה לסטוק כדי להישאר קרוב לשחקנים, אך לא ניהל את המשחק בשל יום הכיפורים. על פי דיווח ב"גרדיאן", הישראלי קיבל עדכונים שוטפים מהנעשה בבריטניה סטדיום.

ווסטהאם עלתה ליתרון משער של סקוט פארקר בדקה ה-32, אך קנוויין ג'ונס קבע 1:1 בדקה ה-48 לאחר עוד טעות של רוברט גרין. "שלטנו במשחק במחצית הראשונה ועלינו בצדק ליתרון. אנחנו יכולים לקחת הרבה דברים חיוביים מהמשחק. הם לחצו אותנו, אבל ידענו להגן היטב. הגענו לכאן חסרי ביטחון ואנחנו עוזבים עם הרבה ביטחון", אמר פארקר בסיום.

הקשר התייחס להיעדרו של גרנט ואמר: "לא קל לשחק ללא המנג'ר, אבל אנחנו מבינים את הנסיבות. עשינו את המוטל עלינו והשגנו תוצאה טובה".

פול גרובס, אחד מעוזריו של גרנט שעמדו על הקווים סיכם: "אני מעט מאוכזב כי יצרנו מצבים. זה מקום קשה, אבל שלטנו במשחק במחצית הראשונה ואני מרוצה מסגנון המשחק שלנו. במחצית השנייה, השוויון המהיר נתן להם דחיפה, אבל ידענו לחזור מזה. בסך הכל, זו נקודה טובה. השחקנים הראו אחדות ורוח טובה. נשארנו ביחד גם אחרי שסגפנו וידענו לצאת מזה".

באנגליה דווח כי עוד לפני המשחק אירעה תקרית בין גרנט לקשר קירון דייר. האחרון החליט לא להגיע לאצטדיון לאחר ששמע מגרנט כי יפתח על הספסל. על פי דיווחים, הישראלי אמר לקשר: "אתה לא כשיר לפתוח". דייר העצבני ענה: "אם אני לא כשיר לפתוח, אני לא כשיר לשבת על הספסל. אעבור טיפולים אם אתה חושב שהפציעה שלי כל כך חמורה".

נציגו של דייר, גרהאם שיר, הכחיש את הדיווחים: "לא היה ויכוח משום סוג שהוא בין דייר לגרנט. קיירון לא יודע למה הוא לא נבחר לסגל. אמנם יש לו פציעה בירך, אבל אם היה נבחר, היה יוצא בשמחה למשחק בסטוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully