וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אחד צריך ללכת"

עימות נוסף התגלע בין שני בעלי הפועל תל אביב, אלי טביב ומוני הראל, לאחר ההפסד לבנפיקה, במהלכו נשמעו הדברים שבכותרת, וגם: "זה לא יכול להימשך ככה". שחקן על בן דיין: "נהיה נוהל לקבל בכל משחק שער באשמתו". אכזבה מהתפקוד של סהר

AP

צילום וידאו: אורן קורנפלד
עריכת וידאו: עידן גוראל


מסתבר כי אמש (רביעי), לאחר המשחק, התגלע עימות נוסף, אחד מני רבים, בין שני הבעלים של המועדון, אלי טביב ומוני הראל, במלון בו שהתה הקבוצה. הרקע לדברים זו העובדה כי הראל מעוניין להכניס את אחיו, משה, שיתפקד כמנכ"ל נוסף לצידו של המנכ"ל המכהן גבי קצרה, בעוד טביב לא מסכים למהלך. הוויכוח בין שני הבעלים התלהט ועלה לטונים גבוהים, כשבמהלכו נשמעו הדברים הבאים: "זה לא יכול להימשך ככה, אחד צריך ללכת". תגובתו של אלי טביב לתקרית: "אין תגובה".

בהפועל מאמינים שפנדל היה משנה את פני המשחק

הפנים של שחקני הפועל תל אביב ביציאה מהמגרש לעבר המלון אמרו אמש (שלישי) הכל. ההפסד 2:0 לבנפיקה ליסבון במחזור הבכורה של שלב הבתים בליגת האלופות גרם ללא מעט דכדוך בקרב אנשי המועדון, בשל העובדה שבקבוצה היו משוכנעים שאפשר לסיים את המשחק ההיסטורי בצ'מפיונס ליג עם תוצאה טובה יותר.

הנושא המרכזי שכולם דיברו עליו הייתה ההזדמנות להשיג ניצחון יקר, שנמנע לא מעט בשל כך ששופט המשחק לא הבחין בעבירה שבוצעה ברחבה על איתי שכטר. בהפועל מאמינים שאם היה מוענק הפנדל בדקה ה-15 אחרי ההכשלה הברורה של לואיזאו על החלוץ האדום, המשך המשחק היה נראה אחרת.

לאחר המשחק ניסה עוזר המאמן יוסי אבוקסיס להרים את השחקנים, ואמר להם כי הם שיחקו טוב במטרה לרומם את רוחם. המשחק הבא של האדומים יהיה ב-29 לחודש באצטדיון בלומפילד נגד סגנית אלופת צרפת, ליון, כשעוד לפני יצטרכו שחקניו של אלי גוטמן לשחק מול עירוני קרית שמונה כדי לשפר מעט את המצב בליגה.

חלוץ הפועל תל אביב, איתי שכטר. רויטרס
כולם דיברו על ההכשלות שלו ברחבה. איתי שכטר לא מבין איך הוא לא קיבל לפחות פנדל אחד/רויטרס

פרנסמן יתפוס את מקומו של באדיר

המגן הימני של הקבוצה דני בונדר קיבל מחמאות על התפקוד שלו במשחק. נראה שלאחר הצעקות שאלי גוטמן הטיח בשחקן במשחק ההפסד להפועל חיפה, יושרו ההדורים. מי שעוד הרשים הוא החלוץ טוטו תמוז, שנכנס במחצית השנייה והחליף את בן סהר. תמוז עשוי לקבל את הקרדיט בהרכב במשחקה הבא של הפועל נגד עירוני קרית שמונה בעוד כשבוע וחצי במחזור הרביעי של הליגה.

לגבי סהר, קיימת אכזבה מהיכולת והתפקוד שמגלה החלוץ, שהובא הקיץ בקול תרועה רמה. בקרב האדומים קיימת תקווה שסהר יצדיק בהמשך העונה את המלחמה הגדולה על הבאתו לחודרוב ואת משכורתו הגבוהה (כחצי מיליון יורו).

מי שעוד נמתחה עליו ביקורת לגבי התפקוד הוא המגן השמאלי דדי בן דיין. "זה כבר נעשה נוהל - לקבל בכל משחק שער באשמתו", אמר שחקן בקבוצה על בן דיין. נראה שגם כאן תהיה לגוטמן התלבטות באשר למשבצת המגן השמאלי במשחק הבא בין בן דיין המאכזב לגל שיש.

נראה שאחרי אמש וואליד באדיר יהפוך לשחקן ספסל, זאת לאחר שביוואן פרנסמן תפס את מקומו בהצלחה. שחקן רכש נוסף של הקבוצה סלים טועמה, שלא נרשם אמש, ייכלל ככל הנראה בסגל הקבוצה לקראת עירוני קרית שמונה.

ורמוט: "לא היה לנו מזל במשחק"

"היה חסר לנו השער, אבל אנחנו יוצאים אופטימיים וממשיכים קדימה", סיכם גילי ורמוט, שזכה לענוד את סרט הקפטן כיוון שוואליד באדיר פתח על הספסל. "אין לנו לקחים מסוימים ואנחנו יוצאים גאים אך עם תחושת פספוס. אני חושב שיש לנו מה לתת ועם קצת מזל זה היה נראה אחרת. בבלומפילד כל משחק ייראה אחרת מאשר בחוץ". ורמוט התייחס גם לאי שריקה לפנדל, והלין: "הביאו שני קוונים נוספים וזה לא עזר. אולי בבלומפילד זה היה נראה שונה. ראו שהיו פנדלים וכדי לעשות משהו משמעותי בליגת האלופות צריך את המזל לתת את השער, ולא היה לנו את זה היום".

למרות האכזבה, ורמוט משוכנע שהפועל תל אביב עוד מסוגלת לעשות דברים יפים השנה באירופה. "אנחנו כבר משתוקקים לארח בבלומפילד, ברור שזה ייראה אחרת", סיפר ורמוט. "הקהל נתן את העידוד שלו והיו פעולות מאוד יפות במשחק, אבל הייתה חסרה החותמת הסופית שייכנס הכדור. למרות התוצאה, המשחק הזה מעודד גם מבחינת החזקת הכדור ומראה שאנחנו לא באים נחותים לשום משחק. בסך הכל אנחנו עוברים ממשחק למשחק בלי לתכנן יותר מדי, כשגם המקום השלישי יהיה הישג בשבילנו".

טביב: "תחושה של החמצה"

אחד מבעלי הקבוצה, אלי טביב, גם ניסה להרים את השחקנים, ושיבח אותם על ההופעה באצטדיון האור. "זה כיף להגיע לליגת האלופות, ושיחקנו מצוין", הצהיר טביב. "הגיע לנו פנדל ואם השופט היה באמת שורק, התוצאה לא הייתה מסתיימת כך. כל הכבוד לשחקנים שנתנו פייט במשחק מצוין שהיה ברמה גבוהה מאוד".

לשאלה האם יכול להיות שלא נותנים כבוד להפועל תל אביב, אמר טביב: "יכול להיות שלא נותנים כבוד, ושהפנדל לא נשרק בגלל שזו הפועל תל אביב, אבל כולם ראו שהשופט טעה. בכל מקרה, אנחנו מסתכלים כבר על המשחק הבא ואני מרוצה מהמשחק של הקבוצה שלי. אנחנו נביא הרבה נקודות אם נמשיך ביכולת הזו. יש תחושה די גדולה של אכזבה, כי למרות ששיחקנו מול קבוצה מצוינת, הגענו להרבה מצבים ולכן יש תחושה של החמצה".

לובין בלאקונית על גרשון: "שיהיה בריא"

יו"ר המועדון אמיר לובין אמר הבוקר (רביעי) לגל"צ: זה הפסד לא פשוט, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. לא ראיתי פעיר רמות במשחק, וגם זה שלא שרקו פנדלים זה לא הסיפור, ככה זה בכדורגל, היה חסר לנו מה שנקרא גרוש ללירה. אני מאוד מקווה שבסופו של דבר זה יתחבר. אפשר לנצח קבוצות גדולות וחזקות, וגם נגד בנפיקה עם טיפה יותר מזל אפשר היה לעשות משהו. בסך הכל, החזקנו הרבה בכדור ואת זה רואים גם בסטטיסטיקה, אבל לא נכנס הגול".

לובין נשאל לפשר הצהרתו של אלי טביב, שטען כי לקבוצה לא יהיה שני מנכ"לים, לאחר שיממה קודם לכן פורסם כי אחיו של הבעלים השני של המועדון, משה הראל, ישמש כמנכ"ל נוסף לצידו של גבי קצרה. "נגיע לארץ והכל יהיה בסדר, יהיה מה שטוב להפועל תל אביב. אנחנו לא מסתירים את כל מה שנכתב, אבל נגיע לארץ ונראה מה יהיה וזה לא יפגע בהכנות שלנו בארץ וגם באירופה".

לובין התייחס בצורה לאקונית ומוזרה קצת לפרישתו הצפויה של שמעון גרשון, לאחר שאמש נודע כי הבלם הירושלמי לא עבר את הבדיקות המיוחדות: "שיהיה בריא".

עדכון ראשון 8:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully