וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ניצחונות לריאל, מילאן ובאיירן

היגואין הוביל את הבלאנקוס ל-0:2 מול אייאקס, זלאטן חגג צמד בכורה בניצחון מילאן על אוקזר ובאיירן מינכן גברה 0:2 על רומא

המחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם שמונה עימותים נוספים. המפגש המהודר והמעוטר ביותר היה בבית ז', שם ריאל מדריד של ז'וזה מוריניו הציגה יכולת מצוינת וניצחה 0:2 את אייאקס. גם מילאן השיגה ניצחון זהה בבית על אוקזר, כשזלאטן איברהימוביץ' חגג צמד בכורה. בבית ה' חיכתה באיירן מינכן לדקות האחרונות כדי לנצח 0:2 את רומא, בעוד קלוז' גברה 1:2 על באזל. יוסי בניון רשם בישול ב-79 דקות טובות בהרכב צ'לסי, שהביסה 1:4 את ז'ילינה במסגרת בית ו'. ספרטק מוסקבה גנבה 0:1 בסטאד ולודרום של מארסיי. ההצגה של היום הגיעה מבית ח', שם ארסנל מחצה את בראגה 0:6 בניצוחו של המאסטרו ססק פברגאס. שחטאר דונייצק גברה 0:1 על פרטיזן בלגרד.

בית ה'

באיירן מינכן - רומא 0:2

ללא פרנק ריברי המורחק ואריאן רובן הפצוע, באיירן מינכן חסרה את הטאץ' שהוביל אותה לגמר אשתקד. אלופת גרמניה פתחה את העונה בעצלתיים, בדיוק כמו יריבתה האיטלקית שבסוף השבוע הובסה 5:1 בידי קליארי, אבל לשמחתה תומאס מולר התעורר בזמן הנכון והכריע את המשחק עם שער נפלא שהרגיע את לואיס ואן חאל. מירוסלב קלוזה סגר עניין עם השני. רומא, כמו בשנה שעברה, תתחיל את העונה כנראה באוקטובר.

דקה 80: דניאל ואן בויטן קיבל כדור שנהדף מהגנת רומא. הבלם הבלגי המשיך לתומאס מולר, שבנגיעה אחת בעט עם פאלש אדיר לפינה הרחוקה. 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 83: הולגר באדשטובר הגביה כדור חופשי, והמחליף מירוסלב קלוזה דחק מקרוב לרשת. 0:2 לבאיירן.

קלוז' - באזל 1:2

אחרי שלפני שנתיים היא רשמה כמה סנסציות, ביניהן ניצחון חוץ על רומא, אלופת רומניה מאמינה שהפעם היא תוכל להגיע לשמינית הגמר. קלוז' מינתה לפני שלושה ימים מאמן חדש - סורין קארטו, שהחליף את האיטלקי המפוטר אנדראה מנדרוליני וחגג בכורה מוצלחת. בבאזל נהנו משער של הכישרון ולנטין שטוקר, אבל זה היה מאוחר מדי, אחרי שקלוז' כבשה שני שערים כבר אחרי 12 דקות.

דקה 9: עמנואל קוליו הגביה לרחבה ויונוץ ראדה נגח מחמישה מטרים לרשת. 0:1 לקלוז'.

דקה 12: באזל מזכירה את הקמפיין הקודם המביך שלה. שוב קוליו על תקן המבשל מול הגנה שמזכירה גבינה שוויצרית, ולאסינה טראורה נגח לרשת. 0:2 לקלוז'.

דקה 45: חצי נחמה עבור באזל. אלכסנדר פריי מצא את הראש של ולנטין שטוקר, שצימק את התוצאה ל-2:1.

בית ו'

ז'ילינה - צ'לסי 4:1

אלופת סלובקיה המתינה בכליון עיניים להופעה ההיסטורית שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל זה לא באמת עניין את צ'לסי. הדאבליסטית האנגלית דורסת בשלב זה כל מה שזז בפרמיירליג, ולא פסחה גם על ז'ילינה, חרף היעדרותם של פרנק למפארד ודידייה דרוגבה. יוסי בניון רשם 79 דקות בהופעת הבכורה בהרכב, היה מעורב בשער הראשון עליו היה חתום מייקל אסיין, ובישל את הרביעי לדניאל סטארידג'. ניקולא אנלקה חגג בתווך צמד, בעוד ז'ילינה התנחמה בשער בכורה במפעל, מתנת ההגנה הכחולה.

דקה 13: יוסי בניון הוציא את צ'לסי נהדר למתפרצת, העביר את הכדור לניקולא אנלקה וזה בישל למייקל אסיין שער קל. 0:1 לצ'לסי.

דקה 24: פלורן מאלודה שלח את אנלקה והחלוץ בעט מזווית אלכסונית בצד שמאל בין הרגליים של השוער. 0:2 קל לצ'לסי.

דקה 28: ג'ון טרי התרומם נהדר לכדור קרן, השוער הדף את הנגיחה למשקוף ואנלקה דחק מקרוב את השני שלו. 0:3 לצ'לסי.

דקה 48: יוסי בניון שלח מסירת עומק מדודה לעבר דניאל סטארידג', שעקף את השוער והרשית. בישול לבניון, 0:4 לצ'לסי.

דקה 55: שער בכורה לז'ילינה באדיבות הגנת צ'לסי. פטר צ'ך תפס אוויר ביציאה לכדור גובה, הכדור פגע בראש של ברניסלב איבנוביץ' ותומאש אוראבץ דחק מקו השער פנימה. ז'ילינה מצמקת ל-4:1.

מארסיי - ספרטק מוסקבה 1:0

לפני 20 שנה, עם ואלרי קרפין בהרכב, פגשה ספרטק מוסקבה את מארסיי בחצי גמר גביע האלופות והפסידה לה. היה זה ההישג הגדול ביותר של קבוצה רוסית במפעל. כיום קרפין ניצב על הקווים של סגנית אלופת רוסיה, והשיג את הנקמה המתוקה עם ניצחון ראשון של ספרטק מוסקבה על אדמת צרפת. מארסיי תקפה ותקפה, אבל חסרה רגל מסיימת וספגה דווקא משער עצמי של המגן הספרדי סזאר אספיליקואטה. פתיחת עונה עלובה לאלופת צרפת.

דקה 81: דמיטרי קומארוב קיבל כדור באגף שמאל וניסה ליישר לאמצע, הכדור פגע במגן מארסיי, סזאר אספיליקואטה, שינה את הכיוון והכניע את סטיב מנדאנדה. שער מפתיע ואומלל במיוחד. 0:1 לספרטק.

בית ז'

ריאל מדריד - אייאקס 0:2

עם כל הכבוד לליגה הספרדית, ז'וזה מוריניו הובא לסנטיאגו ברנבאו לשם מטרה חשובה יותר - זכייה עשירית בליגת האלופות. ההתחלה של המאמן הפורטוגלי חיובית למדי. ריאל מדריד הציגה את המשחק הטוב ביותר שלה בקדנציה שלו, והתגברה ללא קושי על ההולנדים, שחזרו למפעל אחרי ארבע עונות של היעדרות, אך חסרו את המחץ של לואיס סוארז המושעה. כריסטיאנו רונאלדו ואנחל די מריה ליהטטו באגפים, אבל דווקא גונזאלו היגואין כבש ראשון אחרי מצב נייח עם עזרה של ורנון אניטה, ובמחצית השנייה השלים צמד. מארטן סטקלנבורג מנע מאייאקס תבוסה קשה יותר, וגם אלילת המזל סייעה לא מעט.

דקה 31: אחרי דקות של לחץ מאסיבי, צ'אבי אלונסו הגביה קרן וגונזאלו היגואין המשיך מתוך הערבוביה לרשת. 0:1 מוצדק לריאל.

דקה 73: רונאלדו הקפיץ לאוזיל ברחבה, הקשר הגרמני הפציץ לגופו של סטקלנבורג המצוין, אבל הפעם היגואין היה על הריבאונד וכבש את השני שלו. 0:2 לריאל.

מילאן - אוקזר 0:2

הרוסונרי רצו לשכוח מההפסד המביך לצ'זנה ולהשיג ניצחון בית ראשון באירופה זה שנתיים, וזה לא היה פשוט. אוקזר, שחזרה לליגת האלופות אחרי שמונה שנות היעדרות, החזיקה מעמד יותר משעה עד שזלאטן איברהימוביץ' התעורר. החלוץ השבדי כיפר על החמצת הפנדל משבת, כשחגג צמד נפלא תוך שלוש דקות. רונאלדיניו, שערך את הופעת הבכורה באירופה מול אוקזר במדי פריס סן ז'רמן, היה המצטיין במשחק.

דקה 66: הנה זלאטן בא. רונאלדיניו הגביה לרחבה, המחליף קווין פרינס בואטנג הוריד בראשו ואיברהימוביץ' המשיך לרשת מקרוב. 0:1 למילאן.

דקה 69: הסכר נפרץ? רונאלדיניו יצא למתפרצת מהירה והעביר את הכדור לזלאטן, שבבעיטה קלאסית שטוחה השלים צמד מהיר. 0:2 למילאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בית ח'

ארסנל - בראגה 0:6

חיסורים? היעדרויות? קטן על החבורה של ארסן ונגר, שנותרה בלתי מנוצחת העונה. ארסנל לא עשתה הנחות ל'ארנסליסטס' מפורטוגל, שחוותה טבילת אש לא ממש נעימה בלונדון. פנדל מהיר פתח את המשחק עבור התותחנים, שנהנו מעוד הצגה של ססק פברגאס (שני שערים ושני בישולים) ומשערים של אנדריי ארשבין, מרואן שמאק וקרלוס ולה (צמד). בראגה עדיין עמוק בזיכרונות ההדחה של סביליה.

דקה 9: פליפה הכשיל את מרואן שמאק ברחבה, וססק פברגאס דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 לארסנל.

דקה 30: פברגאס היתל בשלושה מגנים והעביר מסירת עומק לאנדריי ארשבין, שמאגף שמאל בעט לפינה הקרובה ולרשת. 0:2 לארסנל.

דקה 34: ג'ק ווילשר מסר לפברגאס, שהעביר לשמאק. החלוץ המרוקני מסר בחזרה לווילשר, שהחזיר לו עם העקב ושמאק בעט לפינה הרחוקה והשלים מהלך נפלא בצורה מושלמת. 0:3 לתותחנים.

דקה 54: הכדור הגיע לארשבין אחרי ערבוביה בהגנת בראגה. הרוסי הגביה לראשו של פברגאס, שמארבעה מטרים נגח פנימה את הרביעי של התותחנים. כבר 0:4.

דקה 69: עוד התקפה נפלאה בניצוחו של פברגאס. הקפטן הספרדי השאיר לארשבין, שבמסירה קטנה השאיר את ולה להכניע את השוער האורח בקלות. 0:5 לארסנל.

דקה 84: פברגאס השתלט על כדור ארוך ששלח ווילשר, ובמקום לכבוש שלושער פרגן לוולה את השני שלו. 0:6 מרשים לארסנל.

שחטאר דונייצק - פרטיזן בלגרד 0:1

בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות באוקראינה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, ושחטאר התעללה ביריבתה הסרבית עם 1:4 קליל שיכול היה להסתיים בתבוסה קשה הרבה יותר. פרטיזן בלגרד רצתה להוכיח כי השתפרה מאז, והציגה בעיקר הגנה קשוחה ששמרה על שער נקי מול האוקראינים העדיפים, אך רק עד הדקה ה-71. כדור חופשי נפלא של דריו סרנה הקרואטי השאיר את הנקודות בבית. לנוכח ההגרלה הנוחה, שחטאר דונייצק צריכה להצטרף לארסנל ולדלג לראשונה מעל שלב הבתים.

דקה 71: דריו סרנה בעט כדור חופשי מ-22 מטר מעל החומה, לפינה הקרובה ופנימה. 0:1 לשחטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully