וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הגדולות נראות קטנות

באיירן וברמן נפרדו ב-0:0, הפסד שלישי לוולפסבורג ושטוטגרט. אלמוג כהן שיחק 80 דקות בבכורה, 0:0 לנירנברג בהמבורג

אחרי שפגרת הנבחרות הסתיימה לה, שבה ביום שישי הבונדסליגה הגרמנית לפעילות, כששאלקה המשיכה לאכזב עם הפסד 2:0 להופנהיים, והעניקה לאוהדי הפועל תל אביב עוד סיבה לפתח ציפיות לקראת פתיחת שלב הבתים בליגת האלופות. גם המשך המחזור בשבת לא עמד בסימן הצלחה לגדולות. באיירן מינכן ו-ורדר ברמן, עוד שתיים שיפתחו את העונה בליגת האלופות, נפרדו ב-0:0 באליאנץ ארנה. אלמוג כהן רשם בכורה במדי נירנברג, שסחטה 1:1 בהמבורג. גם האנובר כבר לא מושלמת אחרי 2:2 דרמטי עם לברקוזן. בחלק התחתון, וולפסבורג (2:0 בדורטמונד) ושטוטגרט (2:1 בפרייבורג) עדיין עם אפס נקודות.

הופנהיים - שאלקה 0:2

כשלושה שבועות אחרי שפתחה את העונה כאחת מהמועמדות הבכירות לזכייה באליפות, ספגה שאלקה את הפסדה השלישי ברציפות, ופליקס מגאת' כבר לא יכול להסתיר את סימני המשבר שבדרך. יריבתה של הפועל תל אביב בליגת האלופות קיוותה לצאת לדרך חדשה בזכות הופעת הבכורה של קלאס יאן הונטלאר, אבל גם הרכש הנוצץ ממילאן לא הושיע אותה, כשמנגד התייצבה קבוצה מוכשרת ולוחמת, שמצאה את עצמה בסופו של הערב בראש הטבלה עם תשע נקודות מלאות.

הופנהיים הייתה מסוכנת יותר לאורך כל המשחק, ובדקה ה-37 העניק לה אייזאק ורסה יתרון מוצדק כשנגח פנימה אחרי תרגיל מוצלח בבעיטת קרן. ודאד איביסיביץ' המשיך לתקוף פעם אחר פעם את השער של מנואל נוייר ללא הצלחה, בשעה שמהעבר השני כמעט הצליח הונטלאר לקנות את עולמו בדקה ה-59 כשנגח חזק מחמישה מטרים למרכז השער, אבל טום שטארקה המקומי הדף נפלא, ובדקה ה-90 השלים סיאד סליחוביץ' את התוצאה בבעיטה חופשית מדויקת שחדרה פנימה מגבו של נוייר.

באיירן מינכן - ורדר ברמן 0:0

אחרי הפסד מפתיע לקייזרסלאוטרן במחזור הקודם, באיירן לא רצתה לתת למוליכות המפתיעות לברוח, אבל רשמה תצוגה מאכזבת בבית וסיימה ב-0:0 ראשון בליגה מאז אוקטובר אשתקד. ברמן הייתה קרובה מאוד לכבוש בפתיחה, כשסבסטיאן פרוגל ירה למשקוף אחרי חמש דקות. באיירן חיפשה את השער, אבל לא מצאה את הדרך לרשת של טים ויזה. גם הכניסה של מירוסלב קלוזה ואיביצ'ה אוליץ' לא עזרה לשנות את התוצאה המאופסת. אחרי שלושה משחקים, באיירן עם ארבע נקודות בלבד במקום ה-11. ברמן נמצאת מקום אחד מעליה והשתיים לא יכולות להיות מרוצות לקראת פתיחת העונה בצ'מפיונס.

דורטמונד - וולפסבורג 0:2

למרות הרכש הנוצץ, הזאבים של סטיב מקלארן פשוט לא מצליחים להתרומם וספגו הפסד ליגה שלישי העונה. סימון קיאר ודייגו פתחו בהרכב, אבל מאזן הנקודות של וולפסבורג ממשיך להיות ריק. אחרי מחצית מאופסת ושקולה, המארחים השתלטו לחלוטין על המשחק, שהפך חד צדדי. בדקה ה-50, סבסטיאן קל השאיר לנורי סאהין שהפציץ ממרחק לרשת של דייגו בנאליו כדי להעלות את דורטמונד ליתרון כעבור 17 דקות, שיתוף פעולה בין שניים מהצעירים של יורגן קלופ סידר את השני. קווין גרויסקרוץ היה עם הבישול ושינג'י קגאווה היפני קבע 0:2 וניצחון שני העונה לדורטמונד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המבורג - נירנברג 1:1

אחרי שני משחקים טובים במדי הנבחרת, אלמוג כהן קיבל את הקרדיט ורשם בכורה בבונדסליגה. הקשר פתח בהרכב ורשם 80 דקות וקבוצתו רשמה תוצאה נהדרת בנורדבנק ארנה. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-61. כדור חופשי של זה רוברטו הגיע לרגלו של יוריס מאתייסן והבלם ההולנדי המשיך בבעיטה לרשת. בהמבורג כבר הריחו את הניצחון השלישי, אבל בדקה ה-82, באחת ההתקפות הבודדות של נירנברג, הגיע השוויון. פרנק רוסט הכשיל את יורגן שיבר ברחבה וחאבייר פינולה דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1. המבורג כבר לא מושלמת, נירנברג עדיין מחפשת ניצחון ראשון.

משחקים נוספים:

האנובר - לברקוזן 2:2
להאנובר: דידייה יא קונאן (20), מוחמד עבדולאי (50). ללברקוזן: ארן דרדיוק (62), פטריק הלמס (90)

פרייבורג - שטוטגרט 1:2
לפרייבורג: פאפיס סיסה (58), ג'וליאן שוסטר (71), לשטוטגרט: פאבל פוגרבניאק (27)

מנשנגלדבאך - פרנקפורט 4:0
לפרנקפורט: בנג'מין קולר (24), פאניס גקאס (36, 64), פטריק אוכס (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully