וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: דני לוי נקנס ב-5,000 שקל

7.9.2010 / 18:10

חבר הנהלת הפועל פ"ת הורשע בהעלבת שופט ואיום והפתיע: "העונש צודק ומידתי, כל הכבוד לדיין שלא הרחיק אותי"

חבר הנהלת הפועל פתח תקוה, דני לוי, נקנס היום (שלישי) ב-5,0000 ש"ח בגין הרשעה בהתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות, העלבת שופט המשחק ואיום. כזכור, בפתח תקוה זעמו על השיפוט של רועי ריינשרייבר במשחק נגד הפועל עכו (2:2) ובמחצית ביקש לוי מחיים יעקב להחליף את השופט הצעיר. גורמים בקבוצה אף סיפרו שלוי טען שהקבוצה שוקלת שלא לעלות למחצית השנייה.

יש לציין כי לוי נקנס בסכום של 2,000 שקל בלבד, אולם הופעל נגדו עונש על תנאי מהעונה שעברה, ולכן הסכום תפח. במהלך הדיון הציג דני לוי טיעונים, לפיהם בית הדין הסתפק בעונש קל יחסית כנגד הנהלות הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים במשחקים בהם התבטאו כנגד שופטים בעונה שעברה, במשחקים מול הפועל חיפה והפועל באר שבע.

"דני לוי מוסר שנה טובה לכל בית ישראל ומקווה שגלעד שליט יחגוג איתנו בשנה הבאה", הגיב חבר ההנהלה תחילה על העונש, אליו התייחס מאוחר יותר לגופו של עניין. "העונש צודק ומידתי", המשיך חבר ההנהלה. "אני אומר שכל הכבוד לדיין שלקח את מכלול הטיעונים שהצגתי ולא הרחיק אותי מהמגרשים".

כפי שפורסם שלשום, פתח תקוה החתימה את הקשר אייל שן שהחל להתאמן עם הקבוצה ונכח היום בטקס הרמת הכוסית עם יתר שחקני הקבוצה וההנהלה, שחילקה לקראת החג חולצות של המאמצת "פומה". אתמול שן עבר בבקרת התקציבים יחד עם הקשר-חלוץ שלומי אזולאי, שכזכור נכנס למשא ומתן עם הקבוצה בסוף השבוע וחיכה לשחרור ממכבי חיפה. שחקני הקבוצה הביעו סיפוק מהחתמתו של קשר הפועל באר שבע, שיוכל לתרום רבות למשחק ההגנה הנרפה שהציגה הקבוצה בשני המחזורים הראשונים. הקשר אור בן חמו שקל לעבור לעירוני רמת השרון, אך בסופו של דבר החליט להישאר בקבוצה. "מועד ההעברות נסגר, הסגל הנוכחי יישאר עד חודש ינואר", הבהירו במועדון.

השוער וויליאם אמאמו ימשיך להתחרות על אפודת השוער הראשון עם שניר דורי. כזכור, מועד ההעברות ברחבי אירופה, ובין היתר בליגה השבדית שם שיחק בעבר, הסתיים לפני שבעה ימים, כך שהשוער בכל מקרה לא יכל לעזוב את המועדון. במועדון הבהירו שבחודש ינואר ישקלו מחדש את חזרתו של השוער אוסטין אג'ידה, אך לא ברור האם הוא יוכל לחזור בתוך שלושה חודשים. במקרה כזה, אג'ידה יחזור רק בעונה הבאה לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully