וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו, אולי תשתוק כבר"

מאמן ריאל מדריד מצליח להוציא את קטלוניה מדעתה, ובעיתון 'ספורט' יצאו בחריפות נגדו. ריאל הקבוצה הצעירה בליגה

העונה בליגה הספרדית בקושי החלה וכבר לאחר מחזור אחד נראה שמאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו מצליח להטריף את חבל קטלוניה. המאמן, שניצח אשתקד את בארסה והדיח אותה בחצי גמר ליגת האלופות עם אינטר, לא מפסיק להתבטא נגדה ולעקוץ אותה בכל הזדמנות אפשרית.

בכותרתו של מאמר שנכתב בעיתון הקטלאני, ספורט, נרשם: 'מוריניו, למה שלא תשתוק כבר'?, כאשר במאמר הביאו מספר דוגמאות קטן מדבריו של מוריניו. למשל, במסיבת עיתונאים לא מכבר אמר המאמן הפורטוגלי שהוא לא חושש מבארסה: "הם יכולים לשחק עם 11 שחקנים בלבד, לא עם 12, למרות שהם משחקים נגד 10 בדרך כלל. אני מדבר מהניסיון שלי, ארבע פעמים התמודדתי נגדם והקבוצה שלי סיימה ב-10 שחקנים".

דוגמא נוספת שהובאה מהתקופה האחרונה ממש הייתה התבטאותו של המאמן נגד בחירתו של אנדרס אינייסטה לזוכה בנעל הזהב, כשמוריניו טען שמי שאמור לזכות בו הוא שחקנו לשעבר באינטר, ווסלי סניידר.

מוריניו: "חייב לעזור לקנאלס ואוזיל"

אם בעונה שעברה רכשה ריאל מדריד סופרסטארים עולמיים בסכומי עתק הרי שמדיניות הרכש שהתווה מוריניו למועדון הלבן שינתה את פניו. היוצרות התהפכו בליגה כשבארסה היא זו שהביאה את הכוכבים (וייה ומסצ'ראנו) בעוד ריאל הביאה שחקנים צעירים, ובעקבות כך הפכה לקבוצה הכי צעירה בליגה הספרדית.

מלבד ריקרדו קרבאליו בן ה-32, חמשת השחקנים שהובאו לריאל לקראת העונה הנוכחית לא חוצים את רף ה-23. סרחיו קנאלס בן 19, מסוט אוזיל בן 21, אנחל די מריה (22), פדרו לאון וסמי חדירה בני 23. לאור עזיבתם של השחקנים הוותיקים, ראול, גוטי וכריסטוף מצלדר הרי שריאל הפכה להיות הקבוצה הכי צעירה בליגה, אספניול הבאה אחריה.

חוסר הניסיון היחסי של הקבוצה הוא האתגר הגדול של מוריניו. המאמן התייחס לשחקניו הצעירים, אוזיל וקנאלס :"אני חייב לעזור להם למצות את מקסימום הפוטנציאל שלהם. זו המחויבות שלי לעשות זאת ולעזור להם לצמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully