וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו 2012: ישראל ניצחה את מלטה 1:3

יוסי בניון היה במקום הנכון בזמן הנכון שלוש פעמים שונות (7, 63, 75) כדי להעניק שלוש נקודות ראשונות בקמפיין לפרננדז

גבירותיי ורבותיי, ברוכים הבאים לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2012. נבחרת ישראל הוציאה הערב (חמישי) לדרך חלום חדש-ישן - העפלה, סוף סוף, לטורניר בינלאומי גדול - לשם כך הובא לואיס פרננדז, שקיים את משחקו הרשמי הראשון במדים הכחולים-לבנים. הפתיחה, בסופו של דבר, הסתיימה בצורה חיובית. יוסי בניון מצא את הרשת שלוש פעמים (7, 63, 75), ובעוד שנבחרת מלטה החלשה הערימה על ישראל קשיים בדקות מסוימת, התוצאה הסופית היא שקובעת: נבחרת ישראל ניצחה 1:3 במשחק הרשמי הראשון שלה תחת פרננדז, ואפילו עלתה למקום הראשון בבית ו' של המוקדמות, לפחות עד מחר, כאשר שאר הנבחרות ייכנסו למעגל המשחקים.

שחקני נבחרת ישראל אלמוג כהן, תמיר כהן, יוסי בניון, בירם כיאל. קובי אליהו
התוצאה חיובית, היכולת עוד טעונה שיפור. בניון, כיאל וצמד הכהנים/קובי אליהו

ספק אם זו הפתיחה שעליה חלם לואיס פרננדז. לספוג בבית שער ממלטה הקטנה - נבחרת שמדורגת במקום ה-151 בעולם, קבוצה שלא כבשה שער במשחק רשמי כמעט שלוש שנים - זה באמת לא כבוד גדול. בסופו של דבר גילינו שהמאמן אולי חדש, אבל הפתרונות ישנים ומוכרים. מה היינו עושים בלי בניון?

הרבה תלונות נשמעו על ההרכב איתו בחר פרננדז לעלות הערב. המאמן הצרפתי הרכיב את תמיר כהן כבלם, דני בונדר כמגן ימני וערן זהבי וליאור רפאלוב בקישור ההתקפי. בעוד שהשלושה הראשונים לא השאירו רושם חיובי במיוחד, קשר מכבי חיפה היה מצוין במחצית הראשונה הערב, ובהחלט הצדיק את חולצת ההרכב הראשון. ציוות שלו עם גילי ורמוט, למשל, שמשום מה נותר על הספסל, בהחלט יכול להיות מעניין.

הפתיחה של הנבחרת היתה מבטיחה, כאשר לחץ כבד נשא פרי כבר בדקה השביעית עם שער של בניון. גם הדקות הבאות היו שייכות לנבחרת ישראל, בניצוחם של הקפטן ורפאלוב, אלא שמספר החמצות אפשרו למלטזים לחזור למשחק שבע דקות לפני המחצית, כאשר טעות גדולה בהגנה אפשרה לג'יימי פייס לנגוח פנימה. בסופו של דבר, ממש כמו בקמפיינים קודמים, בניון הושיע את הנבחרת במחצית השניה עם צמד נוסף - אחד בפנדל, אחד בראש - כדי לסגור עניין.

ועם זאת, לא הכל היה ורוד הערב. אצטדיון רמת גן החצי-ריק ראה את הנבחרת נעלמת אחרי השוויון הזמני של מלטה בדקה ה-38, ועד הפנדל המפוקפק לו זכו הכחולים-לבנים בשלהי המחצית השניה החלק ההתקפי היה סטטי משהו, וזה ההגנתי מבולבל למדי. ביום שלישי תצא הנבחרת לגיאורגיה למשחק השני בקמפיין, ושלוש נקודות נוספות יעמידו אותה בעמדת זינוק טובה לקראת צמד המשחקים מול יוון וקרואטיה בחודש הבא. היכולת עוד דרושה שיפור, אך במובן הזה טוב שהיריבה הגיעה ממרומי המקום ה-151 בעולם. בהמשך, לא בטוח שזה יספיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מחצית 1

דקה 2 - דדי בן דיין הגביה כדור משמאל, בניון הוריד את הכדור ובעט פנימה, אלא שהשופט פסל את השער בטענה מוצדקת לנגיעת יד.

שער 7 - גול! התקפה מסודרת ויפה של הנבחרת התחילה בדדי בן דיין, נמשכה בכדור רוחב בנגיעה אחת של רפאלוב, והסתיימה בבעיטה שטוחה של יוסי בניון, שהכניעה את אנדרו הוג. 0:1 לישראל.

דקה 10 - מבצע יפה של ליאור רפאלוב הסתיים בבעיטה שטוחה, שחלפה ליד הקורה.

דקה 11 - כדור ארוך מצא את בן סהר לבדו בחלק ההתקפי, אלא שהבעיטה של חלוץ הפועל תל אביב מהאוויר חלפה מעל השער.

דקה 18 - רפאלוב המצוין ביצע מבצע יפה נוסף, וסידר לבניון כדור גדול. הקפטן השכיב את אחד משחקני ההגנה היריבים ובעט בשמאל, אלא שאנדרו הוג הדף היטב.

דקה 23 - דדי בן דיין הימר על בעיטה אלכסונית, הוג הדף לקרן.

דקה 31 - ליאור רפאלוב, שוב הוא, עקף בקלילות את אדוארדס הררה באגף השמאלי, אך הבעיטה מזווית קשה מצאה רק את הרשת החיצונית.

דקה 38 - גול! רודריק בריפה הרים כדור חופשי, בן דיין פספס את הכדור וג'יימי פייס נגח לקורה ופנימה. 1:1. אגב, השער הרשמי האחרון של המלטזים היה לפני קרוב לשלוש שנים, במוקדמות יורו 2008, אז הובסו 4:1 לנורבגיה.

דקה 39 - אלמוג כהן שלח פצצה מ-25 מטרים, הכדור ננעץ במשקוף.

דקה 45 - השופט מוריד את הקבוצות לחדרי הלבשה במצב של 1:1. הקהל ההמום אפילו לא שורק בוז.

מחצית 2

דקה 55 - התקפה מסודרת ויפה של ישראל הסתיימה בהגבהה של דני בונדר מימין, ובנגיחה של בירם כיאל אל ידיו של השוער המלטזי.

דקה 57 - שוב רפאלוב, שוב אגף שמאל, שוב כדור רוחב, אלא שהפעם כיאל, שניסה ברגל, נהדף על ידי ההגנה לקרן.

דקה 63 - גול! רפאלוב הוציא כדור מצוין לאלמוג כהן, שחדר לרחבה וספק הוכשל על ידי אנדרו כהן. השופט שרק לפנדל, אותו בעט בניון פנימה. 1:2 לישראל.

דקה 71 - רודריק בריפה פרץ באין מפריע וחשף את האגף הימני של הנבחרת במערומיו. יציאה טובה של אוואט מנעה מבוכה גדולה.

דקה 75 - גול! מבצע אדיר של ורמוט הסתיים בבעיטה נהדרת שנהדפה על ידי הוג, אלא שבניון הגיע לריבאונד בטיימינג מושלם כדי לנגוח פנימה ולהשלים שלושער. 1:3 לישראל.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, דני בונדר, טל בן חיים, תמיר כהן, דדי בן דיין, בירם כיאל (אייל גולסה, 86), אלמוג כהן, ליאור רפאלוב, ערן זהבי (גילי ורמוט, 51), יוסי בניון, בן סהר (שלומי ארבייטמן, 73).

הרכב נבחרת מלטה: אנדרו הוג, ג'ונתן קרואנה, קרלו מאמו, אדוארדס הררה, גארת סקיברס, אנדרה אגיוס, שון בג'דה, רודריק בריפה, דניאל בוגדנוביץ' (אנדרו כהן, 58), ג'יימי פייס, מייקל מיפסוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully