וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו חתם במילאן: "עכשיו יש לנו הרכב כוכבים"

יומיים אחרי הגעת זלאטן, הרוסונרי החתימו את הברזילאי לארבע עונות: "פאטו ורונאלדיניו יעזרו לי להיקלט". בוריילו הושאל לרומא

יומיים אחרי שזלאטן איברהימוביץ' עבר מברצלונה למילאן, אמש(שלישי) חתם ברוסונרי גם שחקן מנצ'סטר סיטי, רוביניו. הקשר/חלוץ הברזילאי הגיע אתמול למילאנו ועבר בדיקות רפואיות בבית החולים גאיארטה ובערב הודיעה מילאן, דרך האתר הרשמי שלה, על החתמתו לארבע העונות הקרובות. "אני מאוד שמח", אמר רוביניו, "מילאן הוא מועדון נפלא וקבוצה מאוד חשובה ואני מקווה שאוכל להראות את האיכויות שלי במגרש".

על פי דיווחים, מילאן תשלם לסיטיזנס סכום של כ-18 מיליון ליש"ט תמורת רוביניו. הברזילאי בן ה-26 הצטרף לסיטי לפני שתי עונות תמורת סכום שיא באי הבריטי, שעמד על כ-32.5 מיליון ליש"ט. יחד עם זאת, רוביניו לא התאקלם במועדון ובעונה האחרונה אף הושאל לסנטוס.

"למילאן יש הרבה שחקנים מעולים, וזה מועדון נהדר עם היסטוריה מפוארת", אמר רוביניו, שיקבל את חולצה מספר 70 לעומת המספר 11 לו זכה זלאטן, "אני מקווה שיחד עם כל חבריי לקבוצה נביא למועדון הזה עוד הרבה תארים. קאקה תמיד סיפר לי דברים מעולים על מילאן, ואני יודע שחבריי הברזילאים יעזרו לי מאוד להתאקלם. אני מקווה שהאוהדים שמחים, ואני אעבוד מאוד קשה כדי לספק להם רגעי אושר".

אדריאנו גליאני, מנגד, סיכם בפשטות את הקיץ המרגש שעבר על קבוצתו, שהסתיים בהחתמת זלאטן ורוביניו תוך ימים ספורים: "עכשיו למילאן יש הרכב כוכבים"."אנחנו שמחים מאוד", אמר גליאני, "וזו ההזדמנות להודות שוב לנשיא סילביו ברלוסקוני, שעשה מאמץ כלכלי גדול מאוד כדי לצרף אלינו את השחקנים האלו. יש לנו עכשיו הרכב כוכבים אמיתי, שלא הייתי מחליף עם אף סגל באירופה. אנחנו כבר מתחילים להרגיש את ההתרגשות במכירת המנויים והכרטיסים".

בעקבות צירופם של איברהימוביץ' ורוביניו, מרקו בוריילו נאלץ לעזוב. החלוץ האיטלקי, שניהל אתמול משא ומתן עם יובנטוס, עבר בסופו של דבר בהשאלה לרומא, שתשלם עבורו שני מיליון יורו ותוכל לרכוש את כרטיסו בסיום העונה ה-13 מיליון יורו. "המעבר לרומא יהווה פריצת דרך לקריירה שלי", אמר בוריילו לאחר סיום העסקה.

עדכון ראשון: 31.8, 19:18
עדכון אחרון: 1.9, 8:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully