וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "לא אעזוב את מילאן עד שלא נזכה בכל התארים"

השבדי, שהושאל לרוסונרי, הגיע לאיטליה: "אנו הקבוצה הכי טובה באיטליה ובין הטובות בעולם". מוקדם יותר תקף את פפ

חלוצה החדש של מילאן, זלאטן איברהימוביץ', הגיע היום למילאנו והוצג ברוסונרי. החלוץ השבדי יזכה לקבלת פנים חגיגית במשחק הקבוצה מול לצ'ה, אבל עדיין לא ייטול בו חלק כמובן. "כששמעתי שמילאן מעוניינת בי התרגשתי", אמר איברהימוביץ', "מפני שאין הרבה מועדונים כל כך גדולים בעולם. אני מאוד מאושר שהכל הסתדר כמו שצריך, ביצענו עסקה גדולה. מה שחשוב הוא שאני כאן ועכשיו אני יכול להתרכז רק בכדורגל".

השבדי, שהצטרף למילאן אחרי עונה אחת בלבד בברצלונה שתקבל 24 מיליון יורו בשביל העסקה, הוסיף: "מאוד חבל לי שאני לא אשחק היום, מפני שיש לי המון מוטיבציה ורעב לכדורגל, אבל אני משוכנע שחבריי לקבוצה יעשו את העבודה. הגעתי לכאן כדי לנצח, ואני משוכנע שנעשה את זה כאן. לא אעזוב את מילאן עד שלא נזכה בכל התארים. לדעתי, אנחנו הקבוצה הכי טובה באיטליה ואחת החזקות בעולם".

"פפ הרס לי את החלום"

עסקת העברתו של זלאטן איברהימוביץ' למילאן נחתמה ביממה האחרונה כאשר החלוץ השבדי יושאל מברצלונה לרוסונרי לעונה אחת עם האופציה לרכוש אותו לאחר אותה עונה תמורת סכום של כ-24 מיליון יורו. למרות ההפסד העצום שיכול להיות על איברה, שנקנה בסכום של כ-75 מיליון יורו בקיץ שעבר (עבר לבארסה תמורת 45 מיליון כשסמואל אטו עשה בחינם את הדרך ההפוכה), הרי שאלופת ספרד רצתה להיפטר ממנה מה שיותר מהר, לאחר המעבר של דויד וייה אליה.

בארסה חיכתה כל הקיץ, כאשר איברהימוביץ' וסוכנו ישבו על הגדר בכל הנוגע לעניין. לבסוף מצאה הקבוצה הקטלאנית קונה שלקחה אותו ממנה, וזלאטן עצמו, למרות שהוא שמח מהמעבר, לא יודע עדיין אם לצחוק או לבכות. השבדי התמיר עצוב לעזוב את קטלוניה ועושה זאת בלב כבד, הרבה בגלל פפ גווארדיולה.

"כשהייתי נכנס לחדר, הוא היה יוצא", שפך איברה את קצפו על מאמנו לשעבר בבארסה. "אני לא יודע אם אני כזה מפחיד. זה הפילוסוף שהרס לי את החלום להיות בברצלונה. אני עוזב, אבל אני לא יודע עדיין מה הייתה הבעיה איתי. המאמן לא רצה אותי בקבוצה ואני לא אבזבז כאן את זמני לשווא. הזזתי את החלום והאשליה שלי, אבל עכשיו אני מכניס דיסק חדש למוח".

בעוד איברהימוביץ' עזב, מי שהגיע הוא חאבייר מסצ'ראנו. קשר נבחרת ארגנטינה וליברפול בעבר, הוצג אמש במתחם האימונים של בארסה. "להגיע לברצלונה זה חלום שמתגשם עבורי מבחינת כל המשמעויות הכרוכות בכך. לא רק שזו קבוצה נהדרת, הרי שזו גם חבורה מצוינת של אנשים. אני מבטיח לעשות בבארסה את הדברים שאני תמיד מביא עימי לכל קבוצה - מחויבות, הקרבה ורצון לעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully