וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב בושינסקי עוזב את מכבי תל אביב

21.8.2010 / 17:16

היו"ר, שאיבד מהשפעתו עם כניסת אנגלידיס, הודיע לגולדהאר כי ברצונו לפרוש מתפקידו עוד העונה: "זה העיתוי הנכון עבורי"

יו"ר מכבי תל אביב, אביב בושינסקי, הודיע לבעלים מיטש גולדהאר על רצונו לעזוב את תפקידו כבר במהלך העונה הקרובה. בושינסקי מונה לתפקיד עם הגעתו של הבעלים לשעבר, אלכס שניידר, לפני כשלוש שנים. ההערכה היא כי בושינסקי קיבל את ההחלטה לאחר שנדחק מעט הצדה בתקופה האחרונה, בשל מעורבותו של נציג הבעלים, ג'ק אנגלידיס.

"במהלך השנה האחרונה מאז רכש גולדהאר את מכבי תל אביב, הוא החל בהנעת הגלגלים לשיפור והשבחה של כל אספקט במועדון", סיפר בושינסקי לאתר הרשמי של המועדון. "הוא השקיע סכום לא מבוטל שהעמיד את המועדון בסטנדרטים שלא נראו כמותם. לשמחתי, פעולות אלה התקבלו בהתלהבות שבאה לידי ביטוי באמצעות רכישת מספר אדיר של מנויים עד כה. כיום, אני מביט בסיפוק על מועדון נטול חובות שנהנה מסגל נוצץ וצוות מקצועי מהטובים שבנמצא ומחלקת נוער מטופחת ומושקעת. אני מאמין שהמועדון נמצא כעת בכיוון מבטיח והצלחה לטווח ארוך".

בושינסקי טען כי הוא מרגיש שזה הזמן הנכון מבחינתו לעזוב: "לפני קצת פחות משלוש שנים נתבקשתי לסייע בהצלת המועדון בעת שעמד בפני קריסה כלכלית וירידת ליגה לראשונה בתולדותיו. הצלחתי להביא למועדון את אלכס שניידר שנעתר לספק מימון למועדון. לאחר שמר שניידר מכר את המועדון, פניתי למר גולדהאר שהסכים לרוכשו ולקחת את כל ההתחייבויות. מיטש פעל לניקוי כל חובות הקבוצה. בשעה יפה זו של המועדון אני חש כי זה העיתוי הנכון עבורי לשוב ולהתמקד בשאר מחויבויותיי שאינן קשורות לכדורגל ולעזוב את המועדון במהלך החודשים הקרובים. בטוחני כי אחווה עם הקבוצה והאוהדים רגעים גדולים במהלך העונה".

גולדהאר עצמו הוסיף: "אביב בושינסקי הודיע לי על החלטתו לפרוש בעתיד הקרוב מתפקידו על מנת שיוכל לשוב ולהתמקד בפעילויותיו האחרות. אני מבקש להודות לאביב על שהיה גורם משמעותי בתהליך שהביא אותי לרכישת המועדון וכמו כן להודות לו על תרומתו למועדון ולקידומו. אני מאחל לאביב הרבה הצלחה בפעילויותיו העסקיות. כחבר אישי של אביב, אני אסיר תודה על נאמנותו ואומץ ליבו בזמנים טובים ובזמנים קשים. אני בטוח שאביב, שעוד משחר ילדותו היה אוהד של מכבי, ימשיך להיות אוהד נלהב של המועדון גם הרבה אחרי פרישתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully