וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תדרוש מכדיר לעבור בדיקת MRI

19.8.2010 / 20:49

הצהובים חוששים ממצב הפציעה של הפורוורד הישראלי. גורם: "אם הוא ייכשל בבדיקות, עלולות להיות לזה השלכות נרחבות"

מכבי תל אביב תדרוש מאלישי כדיר לעבור בדיקות רפואיות מקיפות. כדיר, שחתם על חוזה במכבי לפני כחודשיים, יישלח לבדיקות שיבחנו את מידת כשירותו, ובין הבדיקות שאמור השחקן לעבור תהיה בדיקת MRI. "לא כל שחקן נשלח לבדיקות כאלו", מסביר גורם בעולם כדורסל, "אם מכבי שולחים אותו לבדיקות. המשמעות היא שאם הוא לא יעבור אותן, עלולות להיות לכך השלכות נרחבות החל מפתיחת המו"מ מחדש ועד לביטול החוזה".

כדיר בן ה-22 חתום על חוזה במכבי לשלוש שנים על חוזה מוערך במיליון דולר. כידוע, כדיר הפצוע לקח חלק במשחקי ההכנה של נבחרת ישראל, אך לא שותף במשחקיה הרשמיים במוקדמות אליפות אירופה. בנבחרת מעריכים שכדיר סובל מדלקת בברך, והרופאים בנבחרת אף ביקשו ממנו לנוח מאימונים למשך שלושה שבועות.

כדיר אמר בתגובה: "הייתי בבדיקות מקיפות כבר לצורך כשירותי לתחילת העונה, ועם עבודה נכונה תחת מאמן הכושר הפיזיותרפיסט אני אהיה כשיר. חוץ מזה אני שחקן של מכבי תל אביב לעונה הבאה".

את תגובת מכבי תל אביב לא ניתן היה להשיג.

מכבי ת"א תשתף פעולה עם יקנעם/מגידו

הפועל יקנעם/מגידו ויתרה אמנם על השתתפותה בליגת העל בעונת 2010/2011 בגלל קשיים תקציביים, אבל לפחות היא הרוויחה שיתוף פעולה עם מכבי תל אביב, שיוכל לעזור לה מאוד במאבקי הליגה הלאומית.

לפי ההסכם שהושג בין שתי הקבוצות, מכבי תל אביב תעביר למגידו שחקני נוער מצטיינים מהמועדון, על מנת שיבשילו במדי הקבוצה מהצפון. באתר האינטרנט של המועצה האזורית מגידו פורסם כי הרבה מאוד גורמים בכירים במכבי תל אביב היו מעורבים במהלך העצום שנרקם כבר למעלה מחודש, ונשמר בסודיות מפתיעה מכל גורם מזיק.

בכל מקרה, גם עתידה של יקנעם/מגידו בליגה הלאומית בסכנה בגלל קשיים תקציביים, והיא קיבלה ארכה עד ליום ראשון הקרוב כדי לגייס את הסכום הנותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully