וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון להפועל הרצליה בבכורה בליגה

שער של ריף מסיקה העניק לעולה החדשה 0:1 על נצרת עילית. רמת השרון וראשון לציון נפרדו בתיקו 0:0, ניצחון לנס ציונה

אחרי פגרה בת שלושה חודשים, הליגה הלאומית יצאה אתמול (שישי) לדרך עם עונת המשחקים 2010/11, כאשר שני משחקי יום שישי סיפקו לנו שני שערים, שניהם מאותו מגרש. תחת חום כבד במיוחד גברה סקציה נס ציונה 0:2 על עירוני בת ים, בעוד במשחק הנוסף של שישי, המשחק המרכזי של המחזור על הנייר, נפרדו עירוני רמת השרון והפועל ראשון לציון ב-0:0 מאכזב. בשבת, הפועל הרצליה ניצחה 0:1 את הפועל נצרת עילית.

מלבד שני המשחקים שהוציאו את העונה לדרך, הסיפור המרכזי בליגת המשנה ממשיך להיות מחוץ לכר הדשא. עדיין לא ממש ידוע כמה משחקים ייערכו במחזור הפתיחה, עקב העובדה שמספר קבוצות טרם עברו בבקרת התקציבים. מי שבעיקר נמצאות בצרות הן עירוני בת ים ואחווה עראבה. הראשונה הצליחה לקבל את האישורים ועלתה לכר הדשא הערב בביתה, אך השנייה קיבלה הודעה כי אין לה טעם להגיע למשחק מול מכבי הרצליה ביום שני. גם עירוני ג'ת לא עברה בבקרה ומשחקה מול הכח עמידר רמת גן שתוכנן לשני, יידחה ככל הנראה. מלבד

מנגד, יש קבוצות שביצעו חיזוק משמעותי במהלך הפגרה - מי על כר הדשא ומי על הקווים - והן בהחלט קוראות תיגר על אחד משני המקומות הראשונים שיוליכו בסיום העונה לליגת העל. המקום השלישי, כמו בעונה שעברה, יוליך למשחק פלייאוף מול המדורגת 14 בליגה הבכירה.

עירוני רמת השרון - הפועל ראשון לציון 0:0

המשחק המרכזי של המחזור הראשון בליגה הלאומית הפגיש שתיים מהמועמדות להעפיל לליגת העל, לפחות על הנייר ובעקבות החיזוק שעשו בפגרה. רמת השרון, אותה מאמן גיא לוי, ניצחה את שני משחקיה בגביע הטוטו וצירפה במהלך הקיץ בין היתר את קובי חסן וסולי צמח. גם ראשון לציון הרשימה עם צמד ניצחונות בגביע הטוטו, כשבשורותיה מככב דייויד גומז, שהגיע מבית"ר ירושלים. עם זאת, החום הכבד הקשה על שתי הקבוצות להציג משחק ראוי לשמו, וגם נוכחותו ביציע של המאמן הלאומי, לואיס פרננדז, ועוזרו, טל בנין, לא ממש הכניסה השראה בשחקנים. בעיטה חזקה של דודו אברהם בשלהי המחצית הראשונה נהדפה על ידי גל ניר, אך הרבה יותר מזה לא היה הערב ברמת השרון. הילל מוסא המחליף כמעט מצא את הרשת לזכות האורחים בדקה ה-78, אלא שהכדור חלף ליד הקורה, והמשחק הסתיים ללא שערים. השתיים יחפשו ניצחון בכורה בשבוע הבא.

עירוני בת ים - סקציה נס ציונה 2:0

רגע לפני מחזור הפתיחה של העונה, בעירוני בת ים ביצעו שינוי על הקווים והחזירו את דורון ממן על חשבון צחי תייר, שהחזיק בקושי שבעה שבועות במועדון ועזב לאחר חילוקי דעות עם ההנהלה. בת ים הצליחה להשיג את האישורים לשחק הערב ממש ברגע האחרון, אך הופיעה למשחק בהרכב חסר, ואת נקודותיה הראשונות היא תחפש בשבוע הבא, כשתתארח בנצרת עילית. אחרי מחצית ראשונה מאופסת ומשעממת הורחק יונתן רביבו בצהוב שני בדקה ה-60, כאשר היתרון המספרי אפשר לאורחים נס ציונה להשתלט על המשחק, ואף למצוא את הרשת בדקה ה-62, כאשר סהר לוי קבע 0:1. המארחים הצעירים עוד קיוו למצוא את השוויון, אלא שאלנתן סלמי חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-78.

הפועל הרצליה - הפועל נצרת עילית 0:1

העולה החדשה מליגה א' דרום אירחה משחק ראשון בלאומית ואספה שלוש נקודות בבכורה שלה. נצרת עילית, אותה מאמן ירון הוכנבוים, מקווה להעביר עונה נינוחה ונקייה מצרות בליגה, כשבשערה שאול סמדג'ה הוותיק שהגיע מהפועל רעננה, אבל יש לה הרבה סיבות לדאגה. הרצליה הצנועה המתינה עד לדקה ה-70, כשריף מסיקה שהגיע ממכבי נתניה, מצא את הרשת והכריע את המשחק.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל רעננה 0:0

שתי קבוצות ללא יומרות מיוחדות לעלייה פתחו את העונה עם 0:0, שודאי יתקבל בסיפוק. בית"ר שמשון עברה קיץ לא קל, התקשתה לעבור בבקרה והאיחוד המתוכנן עם רמלה לא יצא אל הפועל. היורדת, רעננה, עם אייל לחמן על הקווים, בנתה קבוצה צעירה ומוכשרת שתחפש ניצחון ראשון בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully