וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "ננסה להעביר את ההכרעה לגומלין"

מנג'ר מכבי ת"א יודע כי קבוצתו נחשבת לאנדרדוג מול פ.ס.ז' (ה', 19:30, 5 ו-5HD). פאביצ'ביץ' ועטר יפתחו, קולאוטי לא בסגל

אתר רשמי

צילום וידאו: רענן ברנובסקי
עריכת וידאו: דורון שטיין

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת משחקה נגד פריס סן ז'רמן, במסגרת סיבוב המוקדמות של הליגה האירופית (ה', 19:30, ערוץ 5 ו-5HD). המנג'ר אבי נמני נשאל בפתח מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, האם מכבי תל אביב מסוגלת לשחזר את ההישג שהשיגה מול אולימפיאקוס מהסיבוב הקודם? "צריך להיות הוגנים ולהגיד שהם היו פייבוריטים על הנייר, ואם להיות כנים, היוונים אפילו קבוצה טובה יותר מאיתנו. גם פריס סן ז'רמן קבוצה טובה יותר, אבל אנחנו מאמינים בשחקנים שלנו, בתקווה להוציא תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לבלומפילד".

מכבי תל אביב סובלת ממספר פציעות, וגם מהעדרותו של הבלם ניבאלדו, ועל כך אמר המנג'ר: "אני מעדיף להתייחס למי שקיים בסגל. אנחנו עוד נזדקק לאלה שפצועים כרגע בהמשך הדרך. יש לנו סגל עמוק ורחב, שצריך להוכיח את עצמו. למערכת של מכבי תל אביב יש אמון מוחלט בכל שחקני הסגל. אני בטוח שכל שחקן שנקרא לדגל יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

הציפיות ממכבי תל אביב האמירו לאחר שהדיחה את אולימפיאקוס, וגם ללחץ שקיים בקבוצה התייחס המנג'ר: "הצלחנו לעבור את אולימפיאקוס וזה הישג גדול לנו כמועדון וגם לכדורגל הישראלי. אנחנו עם הפנים קדימה ומגיעים כאנדרדוג למשחק הזה. מצד שני, אנחנו לא באים לשמש תפאורה. עם כל הכבוד שאנחנו רוחשים להם, ננסה להעביר את ההכרעה לגומלין".

העיתונאים הזכירו לנמני שהוא שיחק עם הנבחרת בפארק דה פראנס. "ברור שיש זיכרונות טובים מהאיצטדיון הזה, אבל מדובר בשני דברים שונים לגמרי. באנו במטרה אחת - להשיג תוצאה טובה, ולקוות שבשבוע הבא נוכל להפתיע שוב".

העיתונאים הצרפתים הזכירו לנמני שמכבי חיפה והפועל תל אביב לא הפסידו בפריס. "אני מקווה להיות באותה שורה ולהשיג את אותן תוצאות שהן השיגו", השיב. לגבי הקהל הצרפתי העוין, אמר המנג'ר: "אנחנו מתעסקים בסופו של דבר בספורט, הגיעו איתנו המון אוהדים ואני מקווה שהכל יעבור בצורה שקטה. הכי חשוב לנו, יותר מהכל, שכולם יחזרו לארץ בשלום".

ג'יבריל סידיבה, הקשר האחורי המאלי, אמר במסיבת העיתונאים: "צפינו במספר משחקים של סן ז'רמן, ואנחנו כאן כדי להוציא תוצאה טובה. שיחקתי כאן נגד פריס סן ז'רמן במסגרת הליגה הצרפתית, ואין לי מה להוכיח לצרפתים. אני מאושר במכבי תל אביב ושמח על המקום שאני נמצא בו".

קולאוטי לא בסגל, עטר בחוד

הערב, 24 שעות לפני המשחק, נפגשה הנהלת מכבי תל אביב יחד עם מיטש גולדהאר, לארוחת ערב עם כל צמרת ההנהלה של פ.ס.ז', ובהם גם גם אלן רוש, מנג'ר פ.ס.ז', שכבש בזמנו את אחד השערים לזכות נבחרת צרפת בהפסד 3:2 לישראל בפארק דה פראנס.

מוקדם יותר, באימון המסכם תורגל הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' בהרכב הראשון, וצוות האימון תירגל מערך מאוד הגנתי שכולל שלושה בלמים - פאיביצ'ביץ', אבי סטרול ורוני גפני - כאשר יואב זיו תורגל כמגן שמאל וקלמי סבן כמגן ימני. ג'יבריל סידיבה ואלברט באנינג תופקדו בקישור האחורי, כאשר האריס מדוניאנין, ברק יצחקי ואלירן עטר משלימים את ההרכב הפותח שתורגל. באימון ניסה הצוות גם מערך של 4:4:2, כשיואב זיו הוסט לקישור, וגפני שיחק כמגן ימני. בוזגלו וקולאוטי על הספסל

בשל מתיחה ברגלו רוברטו קולאוטי לא יהיה בסגל למשחק, בעוד הקשר מאור בוזגלו יפתח במשחק על הספסל. כל הנהלת מכבי תל אביב נכחה באימון, כולל הבעלים מיטש גלדהאר שנחת היום בפריס. כ-500 אוהדים צפויים לעודד את הקבוצה במשחק.

המשטרה הצרפתית נערכת בצורה מתוגברת למשחק, ושעת המשחק הוקדמה ל-18:30 שעון צרפת, ובכוונה כדי שיהיה אפשר לפזר את הקהל לפני רדת החשכה ובכך לצמצם את הסיכוי להתפרעויות.

ההרכב המשוער של מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאיביצ'ביץ', אבי סטרול, רוני גפני, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, אלברט באנינג, האריס מדוניאנין, ברק יצחקי, אלירן עטר.

קומבאורה: "אני מצפה לשני משחקים מאוד קשים"

בפריס סן ז'רמן הקפידו שלא להתרגש מהופעתם בזירה האירופית, והמאמן אנטואן קומבוארה הבהיר שלא יעלה עם ההרכב החזק ביותר שלו מול מכבי תל אביב, גם במחיר של אי העפלה לשלב הבתים, אך הפריזאים לא יוותרו בקלות על ההזדמנות להתקדם בליגה האירופית ועל הדרך למחוק את הרושם מהמפגש הקודם שלהם מול יריבה ישראלית, שהסתיים כזכור עם הפסד ביתי 4:2 להפועל תל אביב בגביע אופ"א לפני שלוש שנים.

קבוצת הפאר הצרפתית, שסיימה את העונה שעברה במקום ה-13 בלבד אך העפילה לאירופה בזכות זכייתה בגביע הצרפתי, פתחה את העונה הנוכחית היטב עם ניצחון ותיקו, והיא מתמקדת כעת בעיקר במשחק הליגה מול בורדו ביום ראשון הקרוב. קומבוארה כבר הודיע שלא יכליל בסגל למשחק מול הצהובים את קלוד מקאללה, גרגורי קופה, סמי טראורה ומתיאה קזמאן, וייתכנו הפתעות נוספות בהרכב.

"זו גאווה לשחק במפעל הזה", אמר קומבוארה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אני שמח שהגענו עד לכאן, ואהיה שמח עוד יותר אם נעפיל לשלב הבתים. זה משחק חשוב מאוד בשבילנו, ונעמיד את ההרכב הטוב ביותר האפשרי מבחינתנו כדי לעשות את העבודה. אני מצפה לשני משחקים מאוד קשים מול מכבי תל אביב, אני סקרן לראות כיצד השחקנים שלי יגיבו לאתגר בזירה האירופית, ניצחון יהיה הכנה טובה לקראת בורדו".

הרכב משוער: אפולה אדל, כריסטוף ז'אלה, זומנה קמארה, ממאדו סאקו, סילבן ארמנד, קלמן שנטום, ז'רמי קלמון, לודביק ז'ולי, ננה, מבלוט ארדינג, פגי ליונדולה (גיום הוארו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully