וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל הצטיין, סלטיק ניצחה

בכורה נהדרת לישראלי, ששיחק 69 דקות ב-0:2 על אוטרכט. רבע שעה על המגרש הספיקה לבאלוטלי לשער ניצחון עבור סיטי

בזמן שמכבי תל אביב נכנעה בפריס 2:0 לפ.ס.ז', התקיימו עוד עשרות משחקים ברחבי אירופה במסגרת פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. ארבעה שחקנים ישראלים ועוד מאמן אחד נטלו חלק במאבקים על מקום בשלב הבתים, ובנוסף השתתפו בהתמודדויות גם כמה קבוצות גדולות מהליגות הבכירות.

.

כיאל ניצח, שאר הישראלים הפסידו

סלטיק - אוטרכט 0:2

לבכורה כזו קיווה בירם כיאל כשהוא חתם בסלטיק. הקשר הישראלי לבש את מדי ההרכב של סגנית האלופה הסקוטית בפעם הראשונה בסלטיק פארק הגדוש ואחרי 19 דקות אסף כדור במרכז המגרש ושלח מסירה שטוחה וארוכה לכיוון הרחבה, גאורגיוס סמאראס פתח רגליים ואפריין חוארז המקסיקני השתלט וכבש. סמאראס הכפיל כעבור רבע שעה ולמעשה חתם את התוצאה. כיאל הוחלף על ידי ג'יימס פורסט בדקה ה-69 והקבוצה שלו בדרך לשלב הבתים.

היידוק ספליט - אוניראה אורזיצ'ני 1:4

רוני לוי, שהתפטר מאוניראה אורזיצ'ני הרומנית ויעזוב אותה אחרי צמד המשחקים נגד היידוק ספליט, נכנע עם קבוצתו במשחק הראשון שנערך בקרואטיה ונראה שהעזיבה של הקבוצה המסובכת כלכלית, תיעשה בטעם לא טוב. הרומנים אמנם כבשו שער ראשון אחרי שישה משחקים מאופסים, אבל השער של סורין פרונזה בדקה ה-34 לא הספיק מול צמד של סניאד איבריצ'יץ' המצוין (39, 66) ושערים נוספים של מרקו ברקליאצ'ה (78), ודייה צ'ופ (85).


גנק - פורטו 3:0

אליניב ברדה פתח בהרכב גנק, ענד את סרט הקפטן ושיחק 90 דקות, אבל גנק שלו נכנעה לאחת מהקבוצות הטובות ביותר במפעל ולמעשה תסיים את דרכה בזירה היבשתית אחרי הגומלין. החלוץ הישראלי בעט שלוש פעמים לכיוון השער, אבל לא מצא את הרשת ופורטו ניצחה הודות לפנדל מוצלח של פלקאו הקולומביאני בדקה ה-29 ולשערים לקראת הסיום של סוזה הברזילאי (82) ופרננדו בלוסצ'י הארגנטינאי (90).

יובל שפונגין לא שותף בהפסד אומוניה ניקוסיה 1:0 למטאליסט חארקוב האוקראינית. ישראלי נוסף שישב 90 דקות על הספסל היה שלומי ארבייטמן, שלא שיחק בהפסדה של גנט 1:0 לפיינורד.

באלוטלי עם מאזן מושלם

ליברפול - טרבזונספור 0:1

רוי הודג'סון שוב פתח עם פרננדו טורס על הספסל, אבל בהיעדרו מי שהשתלט על החלק ההתקפי היה ג'ו קול הנפלא, שהיה פעיל מאוד בחלק הקדמי ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה מצא בכדור עומק את ריאל באבל, שכבש בבעיטה חזקה לרשת. קול זכה להזדמנות להכפיל בדקה ה-52, אבל בעט פנדל לא טוב שנהדף על ידי השוער הטורקי אונור קיבראק. האדומים לא הצליחו לכבוש שערים נוספים גם בהמשך וייצאו למשחק הגומלין עם יתרון שביר.

טימישוארה - מנצ'סטר סיטי 1:0

אם לבירם כיאל הייתה בכורה מצוינת בסלטיק, מה יגיד מריו באלוטלי? החלוץ האיטלקי שהגיע לאיסטלנדס בקול תרועה רמה, נכנס הערב כמחליף במקומו של גארת' בארי בדקה ה-57 כדי לרשום דקות ראשונות בקבוצתו החדשה וכעבור רבע שעה בדיוק מצא את הרשת של קוסטל פנטילימון.

שטורם גראץ - יובנטוס 2:1

יובה לא הייתה רחוקה ממבוכה קטנה, אבל שער של אמאורי בתוספת הזמן העניקה לה ניצחון חשוב למוראל. לאונרדו בונוצ'י אמנם העלה את הגברת הזקנה ליתרון בדקה ה-15 עם נגיחה חזקה ומדויקת, אבל גורדון שילדנפילד השווה שמונה דקות לסיום. כשנראה היה שהאוסטרים מסיימים את המשחק עם תוצאה מאוד מחמיאה, הגיעו אמאורי ושער הניצחון שלו.

צסק"א מוסקבה - אנורתוזיס פמגוסטה 0:4

הקבוצה הקפריסאית קיוותה להפתיע בליגה האירופאית כפי שעשתה בשנה שעברה, אבל הובסה על ידי קבוצה נהדרת, שנמצאת בעיצומה של הליגה בארצה ובכושר מצוין. סיידו דומביה (13, 20) וזוראן טוסיץ' (48, 72) כבשו צמדים ששווים ניצחון גדול וכנראה מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית.

פ.ס.וו וגלאטסראיי הופתעו

סיביר - פ.ס.וו איינדהובן 0:1

ההולנדים הופתעו ברוסיה בהתמודדות שפתחה את משחקי היום. פרנסיסקו רודריגז המקסיקני הורחק בדקה ה-39 והשאיר את ההולנדים ב-10 שחקנים, אבל אדום שספג איגור שבצ'נקו כעבור שש דקות איזן. אלכסנדר דגטיאריוב כבש בדקה ה-90 והעניק לקבוצתו ניצחון מפתיע.

באייר לברקוזן - טבאריה סימפרופול 0:3

מיכאל באלאק משך את מירב תשומת הלב לפני המשחק, אותו פתח על הספסל, וגם חתם אותו עם פנדל מוצלח בתוספת הזמן. מיכאל קאדלץ כבש עוד לפני כן צמד (1, 84) והגרמנים בדרך לשלב הבתים.

ראפיד וינה - אסטון וילה 1:1

האנגלים, שעדיין מתרגלים לחיים תחת קווין מקדונלד, הגיעו לבירת אוסטריה עם הרכב צעיר ומלא במחליפים ואחד מהם, בארי באנן, כבש את שער היתרון בדקה ה-12. אטדה נוהיו השווה בדקה ה-33, אבל אחרי שראפיד הדיחה את וילה בדיוק בשלב הזה בשנה שעברה, כעת נראה שדווקא האנגלים בעמדה טובה יותר.

גלאטסראיי - קרפטי לבוב 2:2

האוקראינים הגיעו כאנדרדוג ברור, אבל הדהימו את העשירים מאיסטנבול עם 0:2 כבר במחצית הראשונה (סרגיי קוזנצוב בדקה ה- 34 וסרגיי זנג'וב בדקה ה-41). למזלו של פרנק רייקארד, מילאן בארוש כבש צמד בדקות 58 ו-85 וכפה תיקו.


משחקים נוספים:

סלובן ברטיסלבה - שטוטגרט 1:0
ואסלוי - ליל 0:0
באטה בוריסוב - מאריטימו 0:3
דברצן - ליטקס לובץ' 0:2
דנייפרופטרובסק - לך פוזנאן 1:0
א.י.ק סולנה - לבסקי סופיה 0:0
אודנסה - מאת'רוול 1:2
סטיאווה בוקרשט - גרסהופרס 0:1
צסק"א סופיה - ניו סיינטס 0:3
לוזאן - לוקומוטיב מוסקבה 1:1
פאוק סלוניקי - פרנבחצ'ה 0:1
פאלרמו - מאריבור 0:3
קלאב ברוז' - דינמו מינסק 1:2
גיור - דינמו זאגרב 2:0
חטאפה - אפואל ניקוסיה 0:1
אלקמאר - אקטובה 0:2
דורטמונד - קרבאח 0:4
נאפולי - אלפסבורג 0:1
ויאריאל - דנייפר מוגלייב 0:5

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully