וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת פריס תאסור הכנסת דגלי ישראל לאצטדיון

בבירה הצרפתית נערכים בכוחות מתוגברים להגעת מכבי ת"א ויאסרו הכנסת דגלים. קומבוארה מתכנן מהפכה בהרכב

משטרת פריס נערכת בכוחות מתוגברים לקראת הגעת אוהדי מכבי תל אביב למשחק מול פ.ס.ז' ביום חמישי. לפי דיווח ב"ל'אקיפ", כ-1,000 שוטרים ישמרו על הסדר ורמת הכוננות הוגדרה "גבוהה", כמו ברוב משחקיה של סן ז'רמן. ז'אן-לואי פיאמנגי ממשטרת פריס טען כי כוחות האבטחה לא יאפשרו הכנסת דגלי ישראל או דגלי פלסטין לשטח האצטדיון. במשטרת פריס מצפים לכ-1,000 אוהדים ישראלים.

במכבי תל אביב ממשיכים לשבור את הראש אחרי הפציעה של ניבאלדו, אבל נראה שבמשחק מוקדמות הליגה האירופית שלה נגד פריס סן ז'רמן בעוד שלושה ימים, גם היריבה שלה תעלה לא מעט שחקני ספסל. אלא שהיא תעשה זאת מתוך בחירה.

פ.ס.ז' חזרה אמש ממשחק החוץ נגד ליל החזקה עם 0:0 לא רע בכלל ואחרי שני משחקי ליגה היא מחזיקה במאזן של ניצחון ותיקו. ביום חמישי היא תפגוש את מכבי תל אביב, אבל בבירה הצרפתית, כך עושה רושם, חושבים כבר על משחק הליגה ביום ראשון הבא נגד בורדו והעיתון "לה פריסיאן" מדווח שהמאמן, אנטואן קומבוארה, מתכוון לעלות לא מעט שחקני ספסל למפגש עם הקבוצה של אבי נמני.

"היו לנו שני משחקים טובים, אבל אנחנו חייבים להמשיך בצורה הזו. ביום ראשון הבא יש לנו משחק נגד בורדו, שתגיע כמו חיה פצועה", אמר אמש המאמן, שעל פי אותו דיווח צפוי לתת הזדמנויות בהרכב לאפולה אדל, סמי טראורה, סילבאן ארמן, קלמן שנטום, מתיאה קזמאן, לודוביק ז'יולי ופגי לוינדולה, שאף אחד מהם לא פתח אתמול.

בפריס מסבירים שקומבוארה רוצה לתת מנוחה לחלק משחקני המפתח שלו לקראת אותו משחק נגד בורדו וכן להעניק הזדמנויות לחלק מהשחקנים האחרים להוכיח את עצמם. על המשחק נגד ליל אמר המאמן: "נראנו טוב מבחינה טקטית. היו לנו כמה הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן. במשחק הראשון, נגד סנט אטיין, נראינו מצוין מבחינה התקפית, אבל לא מבחינה הגנתית. הפעם זה היה הפוך. אנחנו חייבים למצוא את האיזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully