וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ת"א ניצחה את מכבי ת"א 2:3

רגע לפני פתיחת הליגה, הפועל ת"א ניצחה את מכבי בדרבי 2:3. שבחון, אניימה ודה סילבה כבשו לאדומים, סבן ויצחקי לצהובים

הפועל תל אביב לא יכלה לבקש חזרה גנרלית טובה יותר לקראת פתיחת ליגת העל בשבוע הבא. הערב (שבת) היא נהנתה מיציעים מלאים בבלומפילד, וניצחה את מכבי תל אביב 2:3 במסגרת גביע הטוטו, רק כדי להעלות את המורל לקראת הדבר האמיתי. אחרי ההפסדים לבני סכנין ומכבי נתניה בהרכבים חסרים, הפועל תל אביב רשמה למעשה את ניצחונה הראשון העונה במסגרת רשמית, ולא באירופה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער של דגלאס דה סילבה. ניר חורי
דרבי נשאר דרבי, שחקני הפועל חוגגים כמו בשנה שעברה/ניר חורי

אין ספק שמכבי תל אביב נראית טוב יותר השנה, ואף אחד לא צריך להיות מומחה כדורגל כדי להבין את זה. עם זאת, כנראה שיש פינות שגם הכסף הגדול עדיין לא יכול לסגור. פינות רגישות, כמו משחקי הדרבי נגד הפועל תל אביב. אז אולי מדובר בסך הכל בגביע הטוטו, אבל ההיענות של האוהדים משני הצדדים למשחק הזה דיברה בעד עצמה, ואין ספק שכולם רצו את הניצחון במשחק הזה. בסופו של דבר, אלי גוטמן היה זה שהשיג ניצחון 2:3 משמעותי ביותר, בתקופה הכל כך רגישה של טרום העונה.

למרות שהמשחק נפתח בקצב איטי, יוסי שבחון עורר אותו עם שער בדקה ה-21, שהעלה את האדומים ליתרון ושימש אולי גם כסוג של נקמה אישית עבור שבחון מול קבוצתו לשעבר. קלמי סבן נהנה מבישול נהדר של מדוניאנין כדי להשוות בדקה ה-41, אבל הכשלה חסרת אחריות של ניבאלדו על שכטר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשאניימה כבש את הפנדל וקבע 1:2.

הפועל תל אביב הייתה זו שהצליחה להכתיב את הקצב ולהשתלט על המשחק במחצית השניה, וזה בא לידי ביטוי עם הגדלת היתרון, הפעם בזכותו של דגלאס דה סילבה שכבש בדקה ה-63. ברק יצחקי שנכנס כמחליף צימק בדקה ה-84. מכבי תל אביב כהרגלה ניסתה ללחוץ בדקות הסיום, אבל במקום שער שוויון זה כמעט ונגמר בקטטה המונית, כשוינסנט אניימה הנסער התלונן על ניסו קפילוטו שבעט בפניו תוך כדי לנסיון כיבוש מהקרקע. אחרי הכל, זה דרבי תל אביבי.

בנוסף, במכבי תל אביב יהיו ככל הנראה מודאגים בימים הקרובים מכושרו של הברזילאי ניבאלדו, שנפצע ארבע דקות בתוך המחצית השניה ויצא מהמגרש מדדה. כזכור, ביום חמישי הצהובים ישחקן נגד פ.ס.ז' במסגרת הליגה האירופית.

מהלך המשחק

דקה 11 - רומן רוקי הגביה כדור חופשי להפועל תל אביב מימין, מהראן לאלה עלה לנגיחה מחמישה מטרים אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 17 - הזדמנות ראשונה למכבי כשהאריס מדוניאנין סובב כדור מצד ימין לתוך הרחבה, וניסו קפילוטו נגח מקרוב החוצה.

דקה 21 - שער! איתי שכטר פרץ מצד ימין ועבר שני שחקני הגנה לפני שבעט לשער, לירן שטראובר הדף רע מאוד קדימה ויוסי שבחון השתלט על הריבאונד כדי לכבוש. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 40 - סידיבה שלח כדור עומק מצוין לכיוונו של יואב זיו, שכמעט והגיע למצב מסוכן ביותר ברחבה אבל נבלם ברחבה אבל נבלם ברגע האחרון על ידי וואליד באדיר.

דקה 41 - שער! אלירן עטר פרץ מצד ימין וניצל חור בהגנה של הפועל כדי לשלוח מסירת רוחב לקלמי סבן, שכבש ממרכז הרחבה מכבי תל אביב השוותה ל-1:1.

דקה 45 - פנדל לזכות הפועל תל אביב אחרי שניבאלדו הכשיל את איתי שכטר ברחבה. וינסנט אניימה ניגש לנקודה הלבנה וכבש בקלות. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 54 - יובל אבידור קיבל מסירת עומק לתוך הרחבה, אבל נבלם על ידי שני שחקני הגנה שהצילו את האדומים ממצב מסוכן.

דקה 63 - שער! קרן להפועל תל אביב מצד ימין, דגלאס דה סילבה עלה לנגיחה ממרכז הרחבה וכבש. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 70 - ניסו קפילוטו תפס בחולצתו של איתי שכטר שהיה השחקן האחרון של הפועל תל אביב בדרך לשער, אבל שופט המשחק בחר להתעלם.

דקה 84 - שער! ברק יצחקי חטף כדור להגנת הפועל תל אביב כ-20 מטרים מהשער ופרץ קדימה כדי לכבוש שער מצמק. 2:3 להפועל תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו (יובל אבידור, 49), ניסו קפילוטו, רוני גפני, ג'יבריל סידיבה, שרן ייני (דור מלול, 60), האריס מדוניאנין (ציון צמח, 79), מאור בוזגלו (תמיר כחלון, 65), יואב זיו, אלירן עטר (ברק יצחקי, 59).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר (ביוואן פרנסמן, 61), דגלאס דה סילבה, גל שיש, אביחי ידין, רומן רוקי, יוסי שבחון (שי אבוטבול, 83), מהראן לאלה (רועי גורדנה, 74), איתי שכטר (דני בונדר, 79), בן סהר (ויקטור מרעי, 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully